Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:13

@Dais_ Ja wij hebben echt een fijn bos hier :) Veel ruiterpaden, en dan zit er aan de andere kant van een drukke weg nog een groot stuk bos, en nog een groot natuurgebied :) Vanaf de wei zit ik met 3 minuten al in het bos, ideaal :)

Betwijfel ook of ik nog veel buiten ga rijden met de sneeuw die ze deze week al voorspellen.. Dan rijd ik voorlopig toch maar niet met d'r ijzers

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:24

Nou ik ben weer drie km verder toen was endomondo het signaal al kwijt. Dus endomondo uit en map my run weer aan. Zo wordt het niks in de challenge. :')

Nouja toch lekker 13 km gereden het was heerlijk!

Dais_

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:37

Mijn paard wordt voorzien van sneeuwbeslag zodat ik hopelijk toch wat kan blijven rijden. Vorig jaar heeft hij vanwege sneeuwval alles bij elkaar 4 weken stilgestaan en dat vind ik jammer :) Hoop hiermee te kunnen blijven rijden, mits de bobbels weg zijn en mijn zadel is nagekeken!

Somebitch, wat jammer dat endomondo zo slecht werkt bij jou! Ik wilde map my run installeren nav jouw reactie, maar daar kun je alleen inloggen/registreren met je facebook account en dat vertik ik.. Dus ik blijf maar braaf bij endomondo.
Heb je de gratis versie of de pro versie? Heb je Android? ? (wat een vragen hè :D )

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:41

Oohh dat weet ik niet. Ik heb hem wel met mijn Facebook in verbinding staan ja. :j
Ik heb gewoon de gratis versie, die is goed genoeg vind ik :j en ik heb een iPhone. ;)

Ja weet ook niet wat dat is, maar als map my run de gps kwijt raakt dan zet hij even later als hij weer signaal vind toch nog het stuk erbij wat je gereden hebt, endomondo doet dat niet ofzo?

Want met endomondo zat ik dus op iets van drie km terwijl ik via mapmyrun al op zes km zat. En daar zat ik ook echt op zes km want dat zei vorige keer de kilometerteller van mijn vriend toen hij mee was op de mountainbike en ik heb dat zelfde stuk weer gereden enkel op het laatst even een km meer erbij gepakt.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:50

Ik schrok me de tyfus gisteren. Ik was lekker een rondje aan het rijden in het bos, komt er ineens geluid uit mijn jaszak! :') Kwam van endomondo vandaan geloof ik, want het was dezelfde stem als die "go" zegt aan het begin. Kon alleen niet verstaan wat ie zei, haha.
Meer mensen dat wel eens gehad dat die app ineens onderweg geluid ging maken?
Ik zet de volgende keer mijn geluid wel uit, haha. :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:50

Ja, hij zegt dan hoever je bent. Hoeveel km je gereden hebt enzo, dat kan je bij je instellingen in de app uitzetten. :) hahaha

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:51

Dais_ schreef:
Mijn paard wordt voorzien van sneeuwbeslag zodat ik hopelijk toch wat kan blijven rijden. Vorig jaar heeft hij vanwege sneeuwval alles bij elkaar 4 weken stilgestaan en dat vind ik jammer :) Hoop hiermee te kunnen blijven rijden, mits de bobbels weg zijn en mijn zadel is nagekeken!

Ja ik rijd met mijn verzorgpony voor de challenge, en haar eigenaresse rijdt niet zo vaak, dus om hen er nou sneeuwbeslag op te laten zetten zodat ik kan rijden is ook weer zoiets haha. En een binnenbak is hier in de buurt niet, de ponyclub met binnenbak is nog een half uur stappen en de manege kan ik niet zomaar gaan rijden :+

Dat had ik laatst ook ja, dat Endomondo ineens begon te praten :') Vroeg me al af wat ik nu weer met m'n telefoon gedaan had

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:53

Somebitch schreef:
Ja, hij zegt dan hoever je bent. Hoeveel km je gereden hebt enzo, dat kan je bij je instellingen in de app uitzetten. :) hahaha

Oh, serieus! Dat ga ik maar eens even heel snel uitzetten dan die onzin. :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:54

Ja haha ik heb het ook gehad toen ik voor het eerst zo'n app had. Ik lag bijna naast m'n paard van schrik hahaha :')

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:56

_Eveline schreef:
Somebitch schreef:

Oh, serieus! Dat ga ik maar eens even heel snel uitzetten dan die onzin. :D

Vind dat juist wel handig voor oa de endurance om te kijken wat je tempo is.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:58

Whahaha pratende endomondo! :') Dat heb ik maar uitgezet, paard en ik schrokken ons telkens het apelazerus! :D Hij werkt op mijn telefoon overigens ook heel slecht. Probeer het af en toe nog wel eens, maar meestal valt hij halverwege weg of de route klopt bij thuiskomst van geen kanten.. ^) Dan maar achteraf in tekenen..

Paard is gister op ijzers gekomen (lekker, met die sneeuw in het vooruitzicht.. ^) volgende keer beslaan toch maar sneeuwbeslag eronder dus! ) dus dat ben ik vandaag maar even gaan testen! Hij liep gelijk 10 keer beter! :D Hij heeft wel een enorme puberperiode ineens en 'schrikt' overal van en probeert dan om te draaien.. Pfff.. Heb er vandaag 4 keer af moeten springen om het langs de o zo enge dingen te slepen.. ^) Verder wel heerlijk gereden! :D

Afbeelding

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:59

Hier vandaag ook weer een ritje gemaakt :D

Afbeelding

Valt me wel op dat mijn gemiddelde snelheid vaak zoveel hoger is dan bij anderen? Heb ik nou ontzettend de vaart erin of maakt de rest ritjes met heel veel stappen? :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:03

Ik stap heel veel :j ik ken het bos nog niet zo goed, en alleen als ik het pad goed ken en weet dat het kan draaf ik. Daarnaast moet ponylief ook nog steeds een beetje opgebouwd worden van d'r peesblessure dus we draven maar op een paar paden en galop eigenlijk maar op 2 paden een stukje. En Loulou stapt ook niet zo snel uit zichzelf, de pony's van clubleden kan ze niet bijhouden op haar eigen tempo :+

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:03

Op korte ritjes rijd ik meestal sneller dan op langere ritten.. De gouden regel! Nooit allebei tegelijk omhoog (dus tempo en km's) maar altijd OF eerst sneller gaan rijden over hetzelfde stuk, OF op het zelfde tempo blijven rijden en meer kilometers gaan maken! :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:52

Foto van vandaag
Afbeelding

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:58

Ziet er heeeerlijk uit SB! :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:00

Ja het was ook heerlijk!
Al was dit op de terugweg wat minder:
Afbeelding gelukkig hoefde ik toen nog maar drie km. :o

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:02

Oef! := Het was in het noorden ook de hele dag wat mistig, maar niet zo erg gelukkig! :D

Waar in Zeeland is dit ongeveer? :D Ik was toevallig afgelopen weekend nog in Zeeland en ik was nog stiekem bokkers aan het zoeken O:)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:03

Hier is het nu inderdaad ook erg mistig, ben blij dat ik vanmiddag al ben gaan rijden

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:03

Dit is in gemeente Tholen plaats Poortvliet, tegen West-Brabant aan (bergen op zoom)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:09

NienkeV1994 schreef:
Hier is het nu inderdaad ook erg mistig, ben blij dat ik vanmiddag al ben gaan rijden

Hier is het donker :P Hehe! Dat doe ik voorlopig nog maar niet met meneer-kamikaze.. :=

Somebitch schreef:
Dit is in gemeente Tholen plaats Poortvliet, tegen West-Brabant aan (bergen op zoom)

Ha okee! Net aan de andere kant als waar wij zaten in Domborg! :P
Het viel me op dat er zo weinig mooie bermen/paden waren en niet echt bos.. En op het strand staan zo veel van die palen dat je wel bijna een SGW paard moet hebben :)) Was me echt een beetje aan het afvragen hoe recreatie/enduranceruiters daar nou buiten rijden! :))

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:11

@Sok nu ook ja haha, maar paar uur geleden was het licht en mistig, en de vorige keer toen het zo mistig was vond Loulou alle mensen eng, dus ik was blij dat ik toen al gereden had :+

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:13

Nou zwaar poedersuiker sok... Als de ijzers na 4 weken op zijn en na 5 weken de gaten erin zegt dat genoeg denk ik :o ben nu de duplos aan het testen :) paard loopt er prima mee gelukkig :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:16

-O-
En ik maar klagen dat hier veel steentjes liggen.. Paard staat gelukkig sinds gisteren op ijzers dus kan nu lekker gaan trainen ondanks de soms slechte ondergrond waar ik voorheen alleen maar kon stappen! :D

Mijn vorige pony stond altijd op duplo's, GE-WEL-DIG! slijt wel ietsje sneller, maar als je de hardste variant (ik geloof die oranje) neemt, houden ze het net iets langer uit dan normale ijzers!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:19

De groene. :+ die zijn het hardst. Die heb ik nu voor achteren liggen. De oranje liggen er van voren op :)

Maar ik rij dus altijd kriskras door de polder door verkeer etc. Tegenwoordig blijf ik dan ook gewoon netjes aan de kant draven als een auto me passeert (wel op rustig draftempo) anders is het echt geen doen om te trainen :n maar galoptraining das miet te doen.. Gelukkig heb ik in de zomer een aantal hectare land tot me beschikking wel waar oogst op staat dus moet de paden van de trekker volgen. Dan kan ik daar mijn galop training doen, dan lijkt het net een renbaan haha maar dan tussen de plantjes door echt geweldig lekker rijden is dat!