Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ik zag dat de Provinciale weg zelf net niet op de foto's stondCitaat:Op de terugweg steken we een provinciale weg over
rocymax schreef:Gave fotos en filmpjes heb ik weer voorbij zien komen, wauw!! En sneeuw, daar kan ik dan weer jaloers van wordenIk vind Nederland een heerlijke omgeving om te rijden hoor, met veel ruiterpaden en prachtige natuur!!
Hier heb ik nog wel eens last van hoogtevrees en durf ik niet alle routes door de bergen te doen. Maar het is over het algemeen wel genieten ja![]()
[ [url=m/sGEcwm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w9gBCx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fLlv2P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pBcL15.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch altijd leuk om in eigen omgeving weer nieuwe leuke stukjes tegen te komenCitaat:Dit was eehhm ik geloof aan het einde van de zomer van 2014. Heel mooi stuk om te rijden! Is in de peel? geloof ik..
Zo zijn er nog wat meer mooie stukjes bij ons in de buurt kwam in laatst achter
Pfff... was dus boffen dat je er niet naast bent gevallen, de grond is nu wel erg hard.Citaat:Ik heb vandaag een redelijk simpel ritje gemaakt door de polder hier. Lag er bijna naast, mijn pony schrikt
eigenlijk nooit maar nu opeens; -toink- met 4 benen een meter naar linksDoor een kudde schapen die
ze helemaal over het hoofd had gezien. Ik hing ernaast maar gelukkig niet gevallen. Verder een heerlijke rit gehad. We zijn 1,5 uur op pad geweest, 7,5 kilomter gereden, niet erg snel maar alleen gestapt en regelmatig even stilgestaan omdat mijn pony de laatste tijd nogal drammerig werd op de terugweg. Het ging
gelukkig vandaag al een heel stuk beter. Na 1,5 uur stappen had ik het wel redelijk koud haha.
Renee_S schreef:Imala, wat een gaaf gebied zeg! Daar is onze strabrechtse heide niets bij haha.
xapple, schapen zijn ook heeeel engdie hebben wij Hier ook veel haha. Ze doen het gewoon express, zich eerst verstoppen en dan keihard 'beeeeeeeh' gaan roepen... Gemene dieren