Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebitch schreef:Jij mag niet klagen hoor! Weet je hoe mooi de brunssummerheide is!
Maflinger_S schreef:@Imala204: mooie omgeving waarin je rijdt maar wat is dat nou voor tunneltje waar je doorheen rijdt? Is het voor mensen en/of dieren bedoeld? Er lijkt ook wel een afwatering in het midden te zitten?
Dank je xApple.Citaat:@Imala204; Wat een stoere paarden zeg. Mooie foto's weer
Citaat:Nee ik zit ook in de kop van Noord-Holland en hier helemaal geen sneeuw gezienBest jammer want zo'n sneeuwrit lijkt mij dus een fantastische ervaring
![]()
Ik ben enorm verwend want we gaan zeker 1x per maand naar 't strand. We zitten er met de trailer een halfuurtje vanaf.
Hier konden we ook niet echt naar buiten (alleen gisteren even wat in de bak gestapt) Eefke heeft wel sneeuwbeslag, maar geen stolgaten. Buiten de bak en zeker op de paden richting de heide lagen grote bevroren poelen, die waren nu dus bedekt en verborgen door de sneeuw. Dus te gevaarlijk om te rijden.Citaat:Gaaf strand! Hier ook dikke pak sneeuw, helaas helemaal niet kunnen rijden in verband hoefijzers en geen sneeuwbeslag eronder laten beslaan...
Binnenkort weer lekker naar het bos, mis de buitenritten heel erg!