Relive challenges #1

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 18:33

Je bent goed bezig Lotte!

Wij zijn vandaag met een stalgenootje naar het Dwingelderveld geweest. Samen in de trailer van stal. In mijn hoofd en voor Lilly redelijk een uitdaging, want ik heb met reden een trailer zonder klep gekocht. Dus dichtbij want stel ze wil niet terug, dan kan mijn trailer gehaald worden :+ Bij stal laden duurde even, maar op de terugweg stapte ze zo de trailer in. Volle verbazing haha. Was al een toprit maar op dat moment is het helemaal fantastisch *\o/* Biedt toch opties om eens vaker samen op pad te gaan.
Afbeelding

pinkie87

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 19:46

Hahahaen geen kinderen neem ik aan lotte? :P maar wat heerlijk dat dat zo kan! Reed voor heen ok.heel veel kms merk dat het laatste 2 jaar echt minder is. Maar komt wel weer

Vandaag rondje van 6km gereden heerlijk alleen kwam er weer een man uit de bosje _-:( dus nox schrok zich dooood

Caily

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 20:16

Bah, viezerik!

Nee, dit zijn m’n kinderen, haha. Drie zelf gefokt en bij de bevallingen geweest. Phoebe als 4-jarige zwaar traumapaard onbeleerd bij me gekomen. Ik had ook een flink trauma dus we hebben elkaar geholpen. Helaas is ze 90% met pensioen, maar af en toe mag ze nog een stukje. Veel verdriet van (gehad), want ze is net 13 geworden. Maar heb 3 super fijne paarden die alles kunnen en mogen. Zeker de jongste (Megan) is echt wel een waardige opvolger. En Phoebe is gewoon de meest verwende koningin ever voor de komende 20 jaar.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 20:42

Caily schreef:
Bah, viezerik!

Nee, dit zijn m’n kinderen, haha. Drie zelf gefokt en bij de bevallingen geweest. Phoebe als 4-jarige zwaar traumapaard onbeleerd bij me gekomen. Ik had ook een flink trauma dus we hebben elkaar geholpen. Helaas is ze 90% met pensioen, maar af en toe mag ze nog een stukje. Veel verdriet van (gehad), want ze is net 13 geworden. Maar heb 3 super fijne paarden die alles kunnen en mogen. Zeker de jongste (Megan) is echt wel een waardige opvolger. En Phoebe is gewoon de meest verwende koningin ever voor de komende 20 jaar.

Heerlijk toch mooie kindjes zo <3

En mooi om samen te kunnen groeien en verwerken. Hopelijk dat dat wel bij je zelf goed gelukt is :knuffel:

Die stond wel netjes achter een hegje maar ja die moest er net achter vandaan komen toen ik wilde gaan draven.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:20

Caily schreef:
1 april
- in de ochtend les met Loulou, het is ruim 3km naar de bak, dus 6,1km op en neer
- in de avond een ritje met Megan van 7,3km

[ Afbeelding ]

3 april
- 2,6km fietsen met Megan
- 7,1km rijden met Liv
- 3,9km fietsen met Lou

5 april
Met Phoebe, Lou, Liv en Megan 4 keer hetzelfde rondje van 3,3km gereden, wat we gingen het nieuwe zadel testen.

[ Afbeelding ]

8 april
- 7,4km met Megan
- 9,7km met Liv

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

9 april
- 9,7km met Lou

[ Afbeelding ]

10 april
- les met Megan dus 6,8km heen en weer naar de bak (door een wegafsluiting moeten we de komende weken een klein stukje omrijden)
- ritje met Liv van 5,5km

[ Afbeelding ]

Niet zeker of ik dan alles gehad heb, maar deel ook bijna alles op m’n insta, dus dan kan je het volgen. Vooral de reels zijn vrijwel allemaal oortjes.

Dit is letterlijk mijn achtertuin, aan het eind van het filmpje kan een oplettende kijker de hooibakken links in de wei zien staan (en eerder in het filmpje zie je het schuilhokje van de buren)

[ Video ]

Overigens zijn dit alleen mijn privé kilometers met eigen paarden. Ik train ook nog paarden voor anderen (met focus op buiten rijden), maar dat registreer ik braaf apart O:)

Oh wat lekker! En wat een mooi aantal kilometers! :D
Chantalla schreef:
Je bent goed bezig Lotte!

Wij zijn vandaag met een stalgenootje naar het Dwingelderveld geweest. Samen in de trailer van stal. In mijn hoofd en voor Lilly redelijk een uitdaging, want ik heb met reden een trailer zonder klep gekocht. Dus dichtbij want stel ze wil niet terug, dan kan mijn trailer gehaald worden :+ Bij stal laden duurde even, maar op de terugweg stapte ze zo de trailer in. Volle verbazing haha. Was al een toprit maar op dat moment is het helemaal fantastisch *\o/* Biedt toch opties om eens vaker samen op pad te gaan.
[ Afbeelding ]

Heerlijk! Ik hoor vaker dat paarden een trailer zonder klep eigenlijk gewoon veel fijner vinden!
Caily schreef:
Bah, viezerik!

Gaaf dat je ze bij de bevalling was en dat ze er nog zijn!

En sneu dat Phoebe nu al met pensioen is, maar gelukkig mag ze er nog steeds zijn

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 51 min geleden

Wat een lieverd blijft nox toch ook.
Afbeelding

Ze is zelf met hem naar de bak gelopen (700meter) nox is zo lief voor hem zo leuk om te zien.

Van weekend weer rondje doen gaan ze maar mee op de fiets hihi