Bedankt dat we weer "mee" mochten dit jaar! Ik heb super genoten van jullie verhalen! Ik denk dat na jullie enthousiaste verhalen menig bokker aan het nadenken is geslagen om ook eens zo op vakantie te gaan!
flesjeranja
Geplaatst: 02-06-15 14:29
Zeer stille meelezer meld zich! Bedankt dat ik een beetje met jullie vakantie mee mocht. Ik heb iedere avond genoten van jullie verslagen. Het vakantiegevoel spatte er vanaf! Wat betreft de mooiste foto, ik zou echt niet kunnen kiezen. Ik heb zoveel moois voorbij zien komen!
2IJsjes
Geplaatst: 02-06-15 15:18
Wat een ontzettend leuk verslag. Het is voor het eerst dat ik meelees met jullie vakantie maar wat heb ik genoten en ook een beetje vakantie gehad. Complimenten hoe jullie met jullie paarden omgaan, het belang en de gezondheid gaan boven jullie plezier en snelheid om ergens te komen. en dan de leukste foto´s, ik vond de foto met Wendy liggend in het tentje kijkend naar de paarden erg leuk, niet omdat dit een `gedwongen` foto was maar gewoon het plekje. Dit is toch hoe ieder paarde meisje wilt overnachten . De foto´s van de maan vond ik mooi en jullie weidse uitzicht op een van de campings. Helemaal top en ik hoop volgend jaar weer een leuk verslag
Ik heb ook ontzettend genoten van jullie avontuur en van de mooie paardjes en de prachtige honden en de uitzichten en de maan jaaa wow die ene foto was ook erug mooi! Maar ook de verhalen van de oops waar is m'n handdoek Wendy En de foto's en filmpjes gaven mij het gevoel alsof ik er zelf bij was!
Welkom terug op aarde!
_Lisaa_
Geplaatst: 02-06-15 15:52
Wat een leuk eind verslag zeg! Super leuk om de filmpjes te zien, bedankt dat we deze vakantie mee mochten kijken! Ik heb er iig van genoten om te zien en lezen!
ik vond de mooiste foto toch ook echt wel dit van jou en gerard samen die zegt alles en er was ergens 1 foto van jullie allemaal samen met wendy en hope er ook op geloof ik die vond ik ook echt heel gaaf!
Jullie hebben heeeeel veeeeeel mooie foto's gemaakt. De foto's van de maan vond ik ook erg mooi!!
Maar het mooiste zijn de foto's waar het plezier van jullie gezichten zijn af te lezen, of het nou met een spelletje was of Wendy liggend vanuit haar tent naar de paardjes kon kijken of de honden plezier hadden wanneer jullie gingen koken en ga zo maar door.....
Zoveel mooie foto's.
En JIPPIE volgend jaar mogen we weer "mee" op huifkar reis. .
Heel erg bedankt voor het vele lachen! En Wendy dat filmpje mag niet weg, het traint mijn buikspieren Ik vind alle foto's iets moois hebben! Ze vertellen allemaal iets anders, elke foto zegt meer dan 1000 woorden! Met de uitleg van jullie er bij is het een heel avontuur. Bedankt en tot volgend jaar!
ikke
Geplaatst: 02-06-15 22:53
PardoesJessi schreef:
Kan ik fijn ook weer "mee" op huifkar tocht! (Das toch duidelijk nog een onvervulde penny droom van mij )
Men neme een kar, spannen er een paard voor en weg ben je. Heb je alleen een paard? Zadel het op, doe wat bagage eraan en weg ben je.
Bedankt weer voor het meekijken, dat ik jullie heb mogen ontmoeten, en tot volgend jaar! Dan ga ik jullie daar al zitten opwachten, ik weet nu precies waar ik moet zijn
Hahahaha ikke.... Ik hou van simpele theorie. Alleen is het niet zo simpel in de praktijk.....Met een melkveebedrijf en 2 kleine kinderen.....
ikke
Geplaatst: 03-06-15 13:11
PardoesJessi schreef:
Hahahaha ikke.... Ik hou van simpele theorie. Alleen is het niet zo simpel in de praktijk.....Met een melkveebedrijf en 2 kleine kinderen.....
Ook dan is het simpel maar vergt het een andere wijze van aanpak. Kwestie van denken in oplossingen.
xsiroccox
Geplaatst: 03-06-15 13:56
Je vroeg welke foto's wij de mooiste vonden... dat is uiteraard niet te doen, jullie hebben zoveel mooie foto's gemaakt met allemaal een eigen verhaal. Ik heb wel twee foto's uitgezocht waar ik een "verhaaltje" bij heb
Bij deze foto kan ik me zo goed voorstellen hoe zo'n trots gevoel dat geeft dat je daar met twee mooie karren en 4 prachtige tinkers op pad bent, en met fijn gezelschap
En bij de volgende foto moet ik denken aan mijn 'droom' van toen ik een 13 jarig meisjes was. Ik houd dagboeken bij en toen schreef ik dus dat het mijn droom was om als ik later groot zou zijn (16 of zo ) dan ging ik in een boerderijtje wonen dicht bij het strand (of bos) met mijn eigen paard. En dan had ik een vriend waar ik dan samen mee ging paardrijden... Dit dus :