Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:30

Dais_ schreef:
Ik sta op plaats 29, dus er is iemand verdwenen uit de lijst aangezien ik op 30 stond en nu al een week niet meer heb gereden buiten.

Hopelijk komt daar vanaf volgende week weer verandering in :) Ik zou graag weer in de top 20 komen :D

Of je paard heeft zelf uitgevogeld hoe het werkt en gaat op pad met jouw telefoon buiten jouw weten om :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:31

Ik heb vandaag 2 buitenritjes gereden de laatste x niet aan gezet, ;)
heerlijk 2 van die etters, :-)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 23:13

Ai Grit da's mooi balen :\ maar mountainbike is ook wel goed voor hem :P

Blingh schreef:
Nou vandaag poging 2 en het is gelukt!!

[ Afbeelding ]

Naar de Klinkert

[ Afbeelding ]
Van de Klinkert naar de roeivijver geweest in Drunen, was even spannend want we moesten een brug over maar ze gaven geen kick!

Ik dacht huh ben je maar 1 richting op gegaan hoe kom je dan weer thuis :? :') maar toen zag ik je 2e kaartje pas wat waarschijnlijk de terugweg weergeeft :)* :+ Je kunt ook de pauzeknop gebruiken ;) dan worden het geen 2 losse ritjes maar gewoon 1 rit :)

Hier helaas een tijdje uit de running -O- en ik baalde stiekem toch al zo dat ik in aug/sept nog maar héél sporadisch endomondo gebruikte en de km's die toen in vakantie enzo allemaal gemaakt heb niet meetellen ^) en intekenen van vooral de trektocht bleek toch best behoorlijk lastig :o want de route/ paden zijn op sommige stukken echt totaal niet te vinden :n dus pech hebben :+
Maar misschien kom ik straks door toch altijd vrij constant (in weer en wind) in het weekend en soms op woensdag toch mijn bosritjes te blijven rijden toch nog wel weer in de Top 50 :P O:) (tot nu toe al ca 30-40 km minder gemaakt dan normaal zou doen en toch pas gezakt naar 54 dus er is nog Hoop :D :+ )

mooney

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 00:34

Ik moet bijna afscheid gaan nemen van mijn eerste plaats ben ik bang :')
Reden is wat minder leuk, mijn buitenrijpony is uit de running.
Dierenarts is al geweest, maar het is nog afwachten of het goed komt. Dus komende tijd geen (lange) buitenritten voor mij. Ben met buitenrijpony aan het wandelen, dat telt natuurlijk niet mee.
En met de wedstrijdpony maak ik alleen km's als ik naar een bepaalde locatie moet rijden, dus dat gaat ook niet heel hard.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 00:59

Balen zeg mooney :( Hoop dat het goed komt!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 01:04

Ja ik hoop het ook.
Niet alleen voor mezelf, ook voor hem. Hij heeft nu alweer genoeg van het niets doen namelijk.
Hij staat wel lekker buiten hoor, maar ik merk wel aan hem dat hij de aandacht en de ritten wel mist.
Hopelijk over 2 weken wat meer duidelijkheid, dus het is even afwachten.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 01:07

Weet je wat er gebeurt is? Heb je een diagnose van de DA of zet je hem eerst op rust?
Veel sterkte, die 1e plaats is nu niet zo belangrijk meer,...
Laatst bijgewerkt door Suzan_bobar op 01-12-13 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 01:08

grid schreef:
Ai Grit da's mooi balen :\ maar mountainbike is ook wel goed voor hem :P
~~}> :D
Hopelijk kunnen jij en Say snel weer op pad!!

mooney schreef:
Dierenarts is al geweest, maar het is nog afwachten of het goed komt. .
Ai, wat balen, dan is zo'n challenge ook niet belangrijk meer. Hopelijk komt het weer goed :(:)
Wat heeft je pony?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 01:15

Afbeelding

Afbeelding << was inderdaad donker was ff snel spullen passen, en ff dijk op en neer gestapt, ;) en die dijk is rustig dus ff alleen zaklamp mee ,

Route van vandaag heb ik niet, zit al op me mobiel

Jeetje hoop snel op te been is meid, en niks ergnstig

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 01:17

Ja die eerste plek maakt me nu echt even niet uit, maar ik blijf de boel netjes beheren voor jullie hoor ;)

Ik weet niet wat er gebeurd is, hij was gewoon opeens kreupel. Dierenarts denkt dat hij flink onderuit is gegaan op de paddock oid.
Hij is al even kreupel, eerst een weekje aangekeken en hem zelf even nagekeken op zijn spieren (ben zelf sportmasseur). Maar daar was niets ongewoons aan te voelen, dus de dierenarts erbij gehaald.
Er is iets mis in zijn heup, wat uitstraalt naar zijn knie. Hoe en wat precies weten we nog niet.
Dus hij heeft nu een injectie gehad en daar zou hij al iets van op moeten knappen en over 2 weken moeten we kijken hoe het ervoor staat. Maar het zit echt in het bot, dus dat vind ik heel spannend.
Was ook zo gefocust op de pony (die vind vreemde mannen altijd een beetje spannend) dat ik niet goed heb doorgevraagd hoe en wat. Maar dat weet ik als het goed is morgen, stalgenoot is vriendin van de zoon van de veearts dus die zou even navragen voor me.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 01:23

Dat is dan inderdaad spannend hoe het er over 2 weken uit ziet -O-

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 12:33

Zal voor jullie duimen

Annamarie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 15:22

Vervelend Mooney, ik hoop dat het snel beter gaat met je paardje. Ik ben net weer een beetje aan het rijden na een blessure. Weet dus hoe vervelend het is als je paard iets mankeert wat niet helemaal duidelijk is. Sterkte in ieder geval.
Vandaag dus weer een rondje gedaan, de endomondo app aan en telefoon in mijn jaszak...... heeft de app wel de tijd, maar niet de afstand geregistreerd...... Waarschijnlijk de gps niet gewerkt ofzo. Zal eens kijken of ik de route nog kan intekenen. Zag dat verschillende mensen hadden beschreven hoe dat moest.

Nou, gelukt ingetekend en verschillende mislukte pogingen verwijderd. Zo moeilijk is het allemaal niet :j

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:10

Hier ook weer een mooie rit gemaakt. Het was druk in het bos, overal wandelaars. Het vervelende was alleen dat ze ook op het ruiterpad liepen, dus het was lastig om een constante snelheid te houden aangezien we steeds weer terug moesten naar stap.

Het is trouwens maar goed dat Alanda niet zo goed is in Nederlands, want anders zou ze nu naast haar schoenen lopen: zo'n beetje iedereen die we tegenkwamen vandaag zei dat het zo'n ontzettend mooi paard was en dat haar vacht zo mooi glom, en de laatste heeft zelfs een complete lofzang gehouden over hoe mooi zwart ze wel niet was, en zo mooi slank en gespierd, en zo trots en mooi glanzend, enz, enz. :*

Maar goed, weer 33 kilometer er bij dus :)

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:54

Alanda is ook mooi!! Ik hou nooit zo van zwarte, maar alanda heeft echt een uitstraling en bouw waar je u tegen zegt :D

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:21

Yfke, wat vervelend! Ik duim voor je mee dat Pas opknapt!

Ik heb afgelopen weekend weer lekker ritjes gemaakt, ik stijg langzaam maar zeker op de ranglijst, nummer 31 inmiddels. :D (maar de top 10, of zelfs de top 20, gaan we toch nooit halen, haha, daarvoor rijd ik te weinig)

Zaterdag een heel fijn ritje gemaakt, lekker met z'n tweetjes:
Afbeelding
De route klopt niet helemaal precies, vanaf ongeveer 2 km tot 3 km heb ik geen gps signaal gehad geloof ik. Maar hij wijkt niet heel erg af van de werkelijke route en ik heb geen idee hoe ik dat aan moet passen, dus ik laat het maar zo. :P

Uitzichtje op de hei:
Afbeelding

En vandaag een heel rustig ritje gedaan met een paar stalgenoten:
Afbeelding

Foto gemaakt door stalgenoot, Bob kleurt mooi bij de bomen :D (helemaal voorop, Bob loopt het liefst voorop)
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:36

Hier vandaag ook weer klein rondje gedaan. Blijf mooi beetje rond dezelfde plek hangen zo! Samen met bijrijdster van andere merrie weg geweest, wel gezellig. Meestal rijd ik alleen.

Leuk om van iedereen routes en fotos te zien!

Mooney, beterschap en ik hoop dat snel duidelijkheid hebt.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:00

Flowq schreef:
Alanda is ook mooi!! Ik hou nooit zo van zwarte, maar alanda heeft echt een uitstraling en bouw waar je u tegen zegt :D

Leuke foto's Eveline!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:45

Vandaag ook heerlijk genoten op de Ginkelse Heide. Zelfs het eerste uur met een zonnetje erbij.
En wat kun je daar toch heerlijk rijden :z

Afbeelding

Wij hadden niet veel last van drukte, het gedeelte waar de mannen hebben gemountainbiked was een stuk drukker.
Zij zaten al aan de erwtensoep toen wij weer terug kwamen op de parkeerplaats :Y) , paardjes waren goed bezweet.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:08

Ik heb vandaag weer een ritje gemaakt op stal, staprit met een stuk of 20 man.
Heel gezellig maar smurf was druk!
Stappen was prima. Stilstaan niet dan ging ze springen op de plaats... :P

Ik heb 2x 80 als workout gedaan. ik heb ze niet helemaal ingetekend maar aangezien dit wedstrijden waren kan ik met de uitslagen laten zien dat ik echt op die dag die afstanden heb gereden.
Mocht iemand daar problemen mee hebben let me know.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:24

Hier ook een lekker ritje gemaakt vanmorgen. Voor het eerst op mn nieuwe pony en de verzorgster was mee op mn draver. Veel gestapt (zowel voor de pony als doordat er veel wandelaars met honden los op het ruiterpad liepen) maar hij heeft werkelijk waar geen stap verkeerd gezet, dat belooft wat voor de toekomst :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:22

Fijn dat het zo goed ging met je nieuwe pony Delaja!
Ik heb afgelopen weekend niet meer gereden, moet deze week ook maar even kijken of het er nog van komt.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:23

pff versleten na zo'n dag,

eerste buitenrit was anders afgelopen dan gepland,
Vriendin met wie samen ree is er afgevallen, heb me endomodo niet uit gezet niet aan gedacht,. maar kwa km is niks bij gekomen alleen kwa tijd wel toen ze viel heb haar vader gebeld en zelf met paarden er bij gebleven beetje te staan grazen , uiteindelijk is de ambulace gebeld en zijn wij de paarden terug gaan stappen, Gelukkig na gebroken sleutelbeen er goed vanaf gekomen,

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En daarna me andere pony in de bak getraind ff voor de kur en nog stukje buiten wezen stappen met stal genood,, gelukkig ging deze stap rit beter <3

Afbeelding
Afbeelding

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 10:30

Wat rot voor je vriendin, beterschap voor haar!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 12:35

Beterschap voor je vriendin!

Ik heb net even een jaaroverzicht in elkaar geknutseld (mocht je benieuwd zijn, link staat in onderschrift). Kwam er al doende achter dat ik een rit van ruim 30 kilometer niet geregistreerd had omdat Endomondo toen dienst wijzigde (was op 30 september, Rielse heide, mijn vriend heeft toen nog foto's gemaakt). De rit was tussen de 33 en 35 kilometer, maar met handmatig intekenen krijg ik het ruiterpad er niet op. Met intekenen wordt hij of veel langer, of veel korter. Ik heb gezien de eerlijkheid voor het laatste gekozen: 28,47 kilometer. In september had ik nog veel meer ritten gemaakt, maar die zijn niet meer te achterhalen dus dat laat ik dan maar zo.