Mooi die vergelijking op dezelfde plek! Maar de zomer heeft ook wel de voorkeur hier
M_nouska
Geplaatst: 10-12-14 19:03
Heerlijk rondje gemaakt! Vind al die mooie oortjes en omgevingen erg mooi en jaloersmakend, maar dit uitzicht vind ik het mooiste uitzicht
Wie gebruikt er nog meer een app om te zien waar, hoelang en hoe snel je hebt gereden? Ik een klein rondje van 5,6 km met gemiddeld tempo 7 km/h en we deden er een halfuurtje over, lekker relaxt.
Jet
Geplaatst: 10-12-14 19:24
M_nouska, ik vrees dat jouw app niet goed werkt... een half uurtje over een rondje van 5,6 km. geeft een gemiddelde van 11,2 km/u, als je 7 km/u gemiddeld reed en dat een half uur lang, heb je 3,5 km/u gereden volgens mij. Of ik reken ergens verkeerd hoor, maar dat denk ik toch niet.
Ik heb over het algemeen ook alleen maar weilanden als vergezichten hier hoor, alleen als ik met de trailer op pad ga kom ik bij strand of bos. Toch vind ik bos wel mooier...
Aah, das jammer. Was ook al een beetje verbaast, maar ik dacht dat dat ding het wel deed. Heb hem meteen verwijderd en een nieuwe gedownload. Runtastic, iemand ervaring?
Dabo
Geplaatst: 10-12-14 21:56
Mooie foto's komen er weer voorbij! Vandaag was ook wel mooi weer voor een 'blokje om'..
Jet
Geplaatst: 10-12-14 23:21
Dabo, zeker mooi weer! Hier was het ook wel zonnig, maar wat een vieze gore wind stond er. Telefoon gaf aan dat het 8 graden was, met een gevoelstemperatuur van -4... Brrrrr. Ik had lekker les in de binnenbak, niet warm, maar wel minder wind om mijn oren .
M_nouska, er loopt hier een heel topic over Endomondo, ik denk dat dat de meest gebruikte is, die werkt ook niet altijd perfect, maar als je in dat topic leest hoor je toch redelijk goede geluiden erover. Welke had je eerst?
xApple
Geplaatst: 11-12-14 01:51
Ik ben ook erg tevreden over Endomundo. Heb alleen 1x gehad dat ik een maximale snelheid van 122,7 km per uur had Maar verder klopt het eigenlijk altijd wel.
Birdieh83
Geplaatst: 11-12-14 14:05
xApple schreef:
Ik ben ook erg tevreden over Endomundo. Heb alleen 1x gehad dat ik een maximale snelheid van 122,7 km per uur had Maar verder klopt het eigenlijk altijd wel.
whoah! daar kan het gemiddelde renpaard een puntje aan zuigen
Ik ben ook tevreden over Endomundo btw
Unbeatable
Geplaatst: 11-12-14 14:28
Lekker vroeg op buitenrit, heerlijk uitzicht...
rocymax
Geplaatst: 11-12-14 20:14
Wij hebben runtastic, en werkt ook prima
Heerlijke plaatjes trouwens weer
Vientje
Geplaatst: 13-12-14 16:41
Wat een topweer was het vanmiddag! Maar gebruik van gemaakt voor ons eerste buitenritje sinds lange tijd (pluizebol had last van pootje dus heeft op rust gestaan )
Zon, bos en blije paardeoren, wat wil je nog meer
Westerntrail
Geplaatst: 14-12-14 20:46
Mooi bos @Vientje.
Vanmiddag even een rondje gedaan in ons plaatselijke bos. Hier zijn ze nu aan het uitdunnen om een gezonder bos te krijgen, maar het lijkt meer op een moeras nu dan op een bos.
rocymax
Geplaatst: 22-12-14 20:17
Mooie fotos allemaal weer!! Staan er nog kerst of nieuwjaarsritten op de planning?? Ik heb vandaag voor het eerst na de blessure van Huugje weer gereden , maar op het land,morgen maar weer een stukje verder, misschien ook weer eens met fotos
plientjedres
Geplaatst: 22-12-14 21:03
Zo nu ik eindelijk weet hoe een upload via mij mobiel werkt kan ik ook eindelijk eens wat leuke plaatjes plaatsen. Ben in de luxe positie dat de Paardjes vaak mee op vakantie gaan want vriendje lief heeft zelf ook een paard. Thuis bij ons in de polder in Assendelft.
Castricum bos en strand.
Onze vaste vakantie locatie stroe ( dopheetsdell) met een groep van de manege
Vakantie Harderwijk
Zelfs het uitzicht bij ons in de buitenbaan word mooi tussen haar oortjes
Dit alles gebeurd met onze lieve britt en zakiro<3
Westerntrail
Geplaatst: 22-12-14 21:31
Wauw Pleintjedres, wat een prachtige plaatjes, krijg nu al weer zin in de zomer zo.
Ja ik ook!!!!!! April gaan we weer naar stroe( Veluwe) en met de paas ook april dus gaan we naar Duitsland, vlak over de grens. Daar ben ik ook echt super benieuwd naar
kosseh
Geplaatst: 22-12-14 23:38
Dit was zijn 2de ontmoeting met een hert ooit. Deze waren wel oke en bleven staan. Wel moest hij toen we er voor bij waren nog paar keer achterom kijken of hij niet als nog aangevallen werd.
Eerste hert dat we tegen kwamen sprong die weg en ging die achter mij staan. Het is een held op sokken.
En dit een stukje bos tijdens onze wandeling van vandaag.
Bijde foto's zijn in de Amsterdamse waterleiding duien gemaakt.
Veluwen lijkt mij ook heel mooi om ooit eens heen te gaan. Maar dan wel als ik kan rijden niet voor zo een wandel ritje.
Somebitch
Geplaatst: 23-12-14 08:40
^^ Leuk wij hebben ook 1 keer een hert gezien, vond Zem ook erg spannend.
Heerlijke plaatjes weer! Ik ga er zo ook een paar uploaden vanaf de telefoon. En Alison, ik vind het zoooo heerlijk voor je dat je weer lekker met Zembla op pad kan! Dat had je toch een half jaartje geleden ook niet gedacht!
Somebitch
Geplaatst: 23-12-14 10:09
Het is echt genieten Zeker ook in het mooie bos waar we nu bijna wekelijks te vinden zijn! Reed trouwens nog op een pad en dat was net zo een pad als in Ommen, moest gelijk aan de wedstrijd denken van afgelopen jaar.
kristelhans
Geplaatst: 23-12-14 10:15
Viola en Beer samen.
Beer en ik op ontdekkingstocht hier in de buurt.
Beer en ik op de Sahara in Ommen. Ik wilde even genieten van het uitzicht maar meneer wilde verder.