Ik sta nu op 466,48 km Ik heb het geluk dat ik endomondo als sinds juli heb en al mijn ritjes sinds augustus dus al meetellen, dat is ook de enige reden waarom ik zo'n voorsprong heb: ik was gewoon eerder begonnen. Ik rij dan ook wel zo'n 3 à 4 keer per week buiten, maar sommigen gaan veel harder dus na een tijdje zullen die paar maandjes van mij niet meer zoveel verschil maken. Maar voor nu is het leuk
Omdat ik ergens in dit topic een post las van iemand dat je routes ook kunt intekenen, heb ik maar direct een account gemaakt op Endomondo (ik heb geen smartphone). Mag ik dan ook meedoen? Ik heb een shetlander waarmee ik fietstochtjes maak en wandel, heel veel kilometers zullen we dus niet maken, maar ik vind het leuk om bij te houden. Voorheen deed ik het via een andere site, maar dat challenge element maakt het wel extra leuk natuurlijk.
Met deze challenge is het niet de bedoeling wandel of fietskm's met paard mee te rekenen. Alleen de km's onder het zadel (en/of met de wagen dacht ik? al vind ik dat wel discutabel aangezien je je endomondo op 'paardrijden' instelt).
Klopt, fietstochtjes en wandelingen zijn bij deze challenge niet gewenst. Als je de routes bij wil houden, kan je natuurlijk wel de workout op 'wandelen' of 'fietsen' zetten.
Dat scheelt idd ene hoop als je endomondo al gebruikt! anders kwam ik ook wel aan die km's... Toch sowieso 2x 80 gereden en een keer 40 en alle trainingen tussendoor. Die 80 en 40 mag ik zkerr niet nu nog intekenen? Haha
Maaiike94
Geplaatst: 30-11-13 17:07
Als je nog exact de route weet is dat toch geen probleem? Lijkt mij tenminste. Ik heb ook al mijn gereden rondjes overgetekend van runtastic naar endomondo.
Somebitch
Geplaatst: 30-11-13 17:07
Ja ik ook wel denk ik. Maar ach, en ik heb geen zin om al mijn ritten in te tekenen dienik gereden heb dus begin gewoon vanaf nu.
Lekkere ritten allemaal. Vandaag wel bij de paarden geweest. Niet gereden. Bezig geweest met bak aanleggen, tuig invetten en helpen met de 4-jarige rijden. Maandag weer ritje naar de duinen.
Anoniem
Geplaatst: 30-11-13 18:20
Nessa schreef:
Lekkere ritten allemaal. Vandaag wel bij de paarden geweest. Niet gereden. Bezig geweest met bak aanleggen, tuig invetten en helpen met de 4-jarige rijden. Maandag weer ritje naar de duinen.
Zo jammer dat ik maandag niet kan. Moet werken tot 14 word anders veel te laat...
Vandaag ook mijn endomondo eens aangezet ik vergeet het altijd. Sta in iedergeval niet meer op 0 km Alleen halverwege is hij uit gegaan... nouja komen dit jaar tot Aug nog genoeg ritjes
Ook hier weer een ritje gemaakt. Het gaat even lastig in combinatie met werk, doordeweeks kom ik er eigenlijk niet meer aan toe
sanowa
Geplaatst: 30-11-13 19:47
ik zie dat ik op de 63e plaats sta... Vergeet hem vaak aan te zetten, ga het vanaf nu doen
Grit
Geplaatst: 30-11-13 20:09
Mijn vriend wilde graag zijn 18e plek terug, helaas na 2 km omgedraaid. Paard is gisteren beslagen en iets zat hem niet helemaal lekker. Morgen staat een rit op de Ginkelse Heide op het programma, maar die gaat niet meetellen. Vriend neemt nu maar zijn mountainbike mee voor een tochtje en ondertussen gaan ik en een vriendin te paard op pad.
Ik dacht, ik ga ook mee doen maar krijg ook acces denied. Hoe meld ik mij aan?
Maaiike94
Geplaatst: 30-11-13 20:20
@Grit: die 18e plek is nu nog van mij
Vast niet lang meer. Morgen niet het bos in. Ze hebben hier morgen hardloopcross, daar zal ik maar niet tussen gaan rijden. Dus morgen dressuren, net als vandaag, ook wel hard nodig..
Solleke_Noah
Geplaatst: 30-11-13 20:21
Wesabo schreef:
Ik dacht, ik ga ook mee doen maar krijg ook acces denied. Hoe meld ik mij aan?
TS even een pb sturen
Ik sta op plaats 50 Krijg ik ook niet meer ingehaald denk ik haha.