[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:28

Silence ik vind jouwn fjord zo gaaf!
Snadrem, ze laat inderdaad alles toe, blijft er heel braaf voor staan. Wat leuk zo´n cam, en een mooi hoofdstel heb je.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:30

Lekker gereden weer, zo te lezen.
Vriendlief en ik hebben dit weekend ook km gevreten, maar dan wandelend, zonder paard.
Gisteren bijna 8,5 door het bos en over de hei, vandaag 10 km langs de Rijn en de IJssel, vabaf centrum Arnhem terug naar huis.
Heerlijk, al zijn mijn benen wel moe nu.
Woensdag weer eens te paard km vreten :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:37

Josien_ balen dat je moest werken
MissYvette4u hopelijk val het allemaal mee met je paard.
Silence heerlijk ritje en heerlijke foto's weer.
XxLMMxX lekker aan het tutten geweest.
Snadrem die ook heerlijk buitengereden heeft en een super stoer filmpje.
Marije_jiplover ook heerlijk buitengereden.

En weer heerlijk fanatiek in de bak gereden alleen bollie was na afloop wat minder blij. Kreeg hem alleen in de bak niet meer op adem gestapt dus maar even een klein stukje de weg opgegaan. En daarna was hij wel op adem. En vandaag ook weer een keertje met mijn wielsporen gereden, maar ik kan niet goed meer bij de buik. Vroeger zat ik met mijn korte pootje altijd wel tegen zijn buik aan, maar die dikke bolle buik is er niet meer. Moet nu mijn hak iets optrekken om erbij te komen. :+

Mijn knieën blijven een beetje vervelend doen.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:38

Marcella schreef:
Josien_ balen dat je moest werken
MissYvette4u hopelijk val het allemaal mee met je paard.
Silence heerlijk ritje en heerlijke foto's weer.
XxLMMxX lekker aan het tutten geweest.
Snadrem die ook heerlijk buitengereden heeft en een super stoer filmpje.
Marije_jiplover ook heerlijk buitengereden.

En weer heerlijk fanatiek in de bak gereden alleen bollie was na afloop wat minder blij. Kreeg hem alleen in de bak niet meer op adem gestapt dus maar even een klein stukje de weg opgegaan. En daarna was hij wel op adem. En vandaag ook weer een keertje met mijn wielsporen gereden, maar ik kan niet goed meer bij de buik. Vroeger zat ik met mijn korte pootje altijd wel tegen zijn buik aan, maar die dikke bolle buik is er niet meer. Moet nu mijn hak iets optrekken om erbij te komen. :+

Mijn knieën blijven een beetje vervelend doen.

Wat is er mis met je knieen? Heb ik overheen gelezen of niet goed onthouden

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:40

Ik ben vergeten te vragen naar de gebruikersnaam, dus ik weet niet welke bokkers het waren. Maar dat komt vast nog wel :)

Marcella, heb je vaker last van je knieën en is het bij jou al bekend wat de oorzaak is? Het klinkt namelijk een beetje als iets waar ik al langer last van heb (en van blijf houden als ik het goed heb begrepen bij de sportarts en de fysio).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:47

Heb eigenlijk al problemen vanaf jongs (vanaf 8 jaar ongeveer en werd toen afgeschreven als groei in de knieën) af aan met mijn knieën. Ze zeggen dat ze niet weten wat het is, maar kom nog niet in aanmerking voor nieuwe knieschijven ben nog te jong.

Vroeger voor ik een paard had regelmatig slijmbeursvliesontsteking gehad en toendertijd regelmatig fysio gehad. En eigenlijk mag ik het huidige werk dat ik heb helemaal niet doen is een te zware belasting, maar ben blij dat ik een baan en inkomsten heb ook al is het niet veel..
Laatst bijgewerkt door Marcella op 06-01-13 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Silence

Re: De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:48

Leuke reacties :D bedankt!!

Meer leuke foto's zie ik.

Jammer dat de pauzeplaats zo tegen viel...
Ik ga binnenkort ook nog eens België in naar een gezellig restaurantje.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:59

Snadrem@ Jammer dat ik niet makkelijk aan vervoer raak, zou anders zeker eens jou route rijden!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:05

Je bent van harte welkom om een keer mee te rijden als je vervoer kan regelen!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:08

Daar houd ik je aan moest ik eens vervoer vinden, als ik er vind is het wel zoizo met nog iemand anders mee :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:11

Ik heb vorig jaar nog omgeving Bladel gereden daar kan je pas echt uren dwalen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:16

Kan ik geloven, vind het echt jammer dat ik nu net aan de grens van Frankrijk woon in plaats meer langs daar (langs Limburg zijn wel meer erg mooie gebieden).

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:28

In Bladel heb ik ook nog gestaan! Daar kon je inderdaad ook fantastisch goed rijden! In Hooge Mierde ook (De Utrecht), maar het blijkt dat we dus vanuit onze eigen stal ook prima in dat bos kunnen komen (als je maar genoeg kilometers op de teller hebt staan :P)

De mysterieuze bokker van onderweg is inmiddels bekend! :D Kunnen we wellicht binnenkort gezellig samen een keertje rijden :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:43

Nu als ik er eens raak en ik herinner me dit gesprek nog zend ik je eerst een pb :).

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:52

Jullie hebben echt zon gehad ten noorden van ons?! :7 Pfoe hier gewoon nog een dieper tintje grijs..
Tof filmpje Snadrem! Wel grappig dat mensen je midden in het bos meteen herkennen :D

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 10:34

hetlevenwint: langs de kant van Frankrijk moeten toch ook leuke gebieden zijn? En de kust, niet te vergeten :D

Mooie foto's en filmpjes allemaal! Mooie omgevingen ook :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:46

Marcella dat is balen zeg, dat voel je wel met rijden zeg maar...

Ik heb gisteren heerlijk buiten gereden. Zo'n 25km gedaan, laatste half uurtje in schemerdonker :D Daardoor een hoop zwijnen gezien het laatste stuk, die waren druk aan het rennen!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:16

Bij ons geen ritje vandaag, de zadelmaker kwam voor de nacontrole.
We kunnen er weer tegenaan ;)
Deze week nog de smid en z'n spiertjes los en dan kunnen we niet beter beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:53

Ik heb niet alles bij gelezen, excuses daarvoor. Laptop heeft een klein beetje zijn eigen leven soms.

Las nog wel een paar verslagen van fijne ritten, helaas zere knieën bij Marcella en bokkers in het bos. :+

Zijn er mensen die ervaring hebben met de endomondo app? Heb sinds vandaag dan toch eindelijk een smartphone namelijk.

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:14

Even over de app. Ikzelf gebruik Strava. Vind ik persoonlijk prettiger werken dan Endomondo. Heb Endomondo in het begin wel even gebruikt maar al snel overgestapt op Strava. Waarom precies weet ik niet meer. Gewoon even kijken wat jezelf prettig vindt.

Verder wel redelijk bijgelezen, maar niet alles onthouden. Binnenkort ook weer wat meer km maken en hier wat meer posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:16

Strava is dus ook een optie? Dan ga ik dat even onthouden en van het weekend eens het een en ander uitproberen. :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:50

Op zich ben ik best tevreden over Endomondo, alleen je moet niet al te serieus kijken naar de snelheden die hij achteraf aangeeft. Daar klopt volgens mij helemaal niks van. Strava zal ik ook eens gaan proberen!

Leuk, Djilna! Zo kom je ook nog eens wat tegen!

Silence, nog even wachten dus en dan is de "grote beurt" ook weer achter de rug! kunnen jullie er weer helemaal tegenaan!

Vandaag even een klein stukje naar buiten geweest. We hebben met de paarden een beetje gespeeld in het Safaribosje: beetje draven en galopperen over de smalle, slingerende paadjes. Een van de hondjes van stal was gezellig mee gegaan, dat was niet helemaal de bedoeling maar hij vond het wel heel erg leuk. Hopelijk maakt hij er geen gewoonte van, want dan wordt het wat lastiger om de grote weg over te steken. Op een grasveldje nog een soort estafette gehouden door omstebeurt met de paarden naar de overkant te galopperen. Alanda had al snel in de gaten dat we lol hadden, dus die ging de tweede keer bokkend van vreugde naar de overkant, en de derde keer besloot ze dat er geen overgang van stap, draf, galop nodig was, maar dat je ook best vanuit stilstand naar galop kan gaan :') We hebben ons goed vermaakt!

Nixxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:37

Mag ik mij hier melden ? Ik zou graag wat meer kilometers gaan maken, helaas woon ik in een omgeving waar dit niet mogelijk is . Ook ben ik bij ons op stal een van de weinige met deze interesse, dat schiet dus niet zo op. Ik heb een trailer , maar geen maatje in de buurt om samen te rijden. Ik rij altijd buiten en bijna altijd alleen , maar ik zie het toch nog niet zo zitten om ook alleen met mijn paard in een vreemde omgeving te gaan rijden .Zijn er hier misschien meiden die uit de omgeving van Flevoland komen en met grote regelmaat buiten te vinden zijn ?
Ik heb ook interesse in georganiseerde ritten, orientatie ritten enz.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:48

Nixxs schreef:
Mag ik mij hier melden ? Ik zou graag wat meer kilometers gaan maken, helaas woon ik in een omgeving waar dit niet mogelijk is . Ook ben ik bij ons op stal een van de weinige met deze interesse, dat schiet dus niet zo op. Ik heb een trailer , maar geen maatje in de buurt om samen te rijden. Ik rij altijd buiten en bijna altijd alleen , maar ik zie het toch nog niet zo zitten om ook alleen met mijn paard in een vreemde omgeving te gaan rijden .Zijn er hier misschien meiden die uit de omgeving van Flevoland komen en met grote regelmaat buiten te vinden zijn ?
Ik heb ook interesse in georganiseerde ritten, orientatie ritten enz.

www.nvvr.info :D Er staan o.a. enkele strandritten in de planning voor dit voorjaar.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:53

Ja de grote beurt inderdaad haha.
Morgen de volgende stap... De smid.
Jimmy had sneeuwzooltjes maar die bleven niet zitten.
Dus hij krijgt nieuwe.