Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Josien_ balen dat je moest werken
MissYvette4u hopelijk val het allemaal mee met je paard.
Silence heerlijk ritje en heerlijke foto's weer.
XxLMMxX lekker aan het tutten geweest.
Snadrem die ook heerlijk buitengereden heeft en een super stoer filmpje.
Marije_jiplover ook heerlijk buitengereden.
En weer heerlijk fanatiek in de bak gereden alleen bollie was na afloop wat minder blij. Kreeg hem alleen in de bak niet meer op adem gestapt dus maar even een klein stukje de weg opgegaan. En daarna was hij wel op adem. En vandaag ook weer een keertje met mijn wielsporen gereden, maar ik kan niet goed meer bij de buik. Vroeger zat ik met mijn korte pootje altijd wel tegen zijn buik aan, maar die dikke bolle buik is er niet meer. Moet nu mijn hak iets optrekken om erbij te komen.
Mijn knieën blijven een beetje vervelend doen.
Nixxs schreef:Mag ik mij hier melden ? Ik zou graag wat meer kilometers gaan maken, helaas woon ik in een omgeving waar dit niet mogelijk is . Ook ben ik bij ons op stal een van de weinige met deze interesse, dat schiet dus niet zo op. Ik heb een trailer , maar geen maatje in de buurt om samen te rijden. Ik rij altijd buiten en bijna altijd alleen , maar ik zie het toch nog niet zo zitten om ook alleen met mijn paard in een vreemde omgeving te gaan rijden .Zijn er hier misschien meiden die uit de omgeving van Flevoland komen en met grote regelmaat buiten te vinden zijn ?
Ik heb ook interesse in georganiseerde ritten, orientatie ritten enz.