Helaas dat het alweer voorbij is zeg Zat er net helemaal lekker in, voordat ik ging slapen of in de ochtend voor ik naar school ging lekker jullie verslag lezen!
Ben nog wel heel erg benieuwd naar de laatste 'samenvattende' verslag Ontzettend bedankt weer dit jaar!
wat zullen jullie vanmorgen lekker wakker zijn geworden in jullie eigen bed, toen jullie de hagel en onweer hoorden. Niet leuk eerder naar huis maar net op het goede moment want het was echt verschrikkelijk weer vandaag.
Vanmorgen werd ik wakker... 6 uur... Het vroege wakker worden lag dus niet aan de huifkar.. Daarna weer in slaap gevallen om rond half 9 wakker te worden van de hagel die op het huis sloeg. Daarna nog een aantal zware buien gehad, met windvlagen, hagel en 1 met onweer.. Gerard en ik waren het er over eens dat we de goede beslissing hadden genomen, dit was geen leuk weer om met de kar te rijden..
Tussen de buien door de kar leeg getrokken, en alle was is ondertussen ook alweer gedaan.. Maandag gaat hij weer in de opslag bij de buren verderop.. Om hopelijk dit najaar misschien nog kort weg te gaan.. We hebben nu een leuk rondje ontdekt Ees-Orvelte-Sleen-Ees .... Wie weet
Zijn de hele dag druk geweest, en net terug van vrienden.. Eindverslag duurt nog even dus...
Jammer dat het avontuur eerder gestopt is. Hoop voor Wendy dat Hope snel weer helemaal goed is. En als ik het zo hoor is jullie beslissing om naar huis te gaan een goede geweest.
In ieder geval heb ik genoten van jullie vakantie.
Hartelijk bedankt dat jullie ons ook dit jaar weer meegenomen hebben! Met veel plezier weer meegelezen. En beterschap voor Hope, hopelijk is hij snel weer helemaal ok.
nimbletje
Geplaatst: 31-05-15 10:30
Bedankt voor jullie heerlijke reisverslag. Volgende keer ga ik ook weer volgen zat met een glimlach op mijn gezicht de verslagen te lezen. Ik hoop dat Hope goed opknapt
Oké, ik reageer normaal nooit (heb wel braaf de poll ingevuld ) maar wat mij betreft was dit echt het meest fantastische topic van het jaar!! Bedankt voor mijn dagelijkse portie vakantiegevoel! Mis de updates nu al Ik zou zooo graag in jullie voetsporen treden met mijn 2 shires, nu manlief nog enthousiast krijgen (en mijn paarden beleren voor de wagen, een kar aanschaffen, onwijs veel sparen.. ). Door jullie is het idee van een trektocht wel wat toegankelijker geworden though bedankt daarvoor!
Dames, en natuurlijk Gerard, fijn dat wij mee mochten genieten van jullie plezier, leuke verhalen, gezelligheid, inside jokes en foto's. Ik heb er van genoten!
joey2010
Geplaatst: 31-05-15 20:40
Wendy we kunnen niet genoeg filmpjes van jullie zien.. Dus laat maar komen.