Vandaag een hond over zijn paardenangst geholpen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij ziet er zo schattig uit dat je niet snel zou zeggen dat hij zo'n draakje kan zijn

. Snadrem schreef:Goh Marcella, het is dus echt een wolf in schaapsklerenHij ziet er zo schattig uit dat je niet snel zou zeggen dat hij zo'n draakje kan zijn
![]()
Straks weer een flinke rit voor de boeg met mijn rijmaatje. We willen naar Tulderheyde rijden, net over de Belgische grens. We zijn er al een paar keer vlak bij geweest, dus dat moet denk ik wel lukken. Hopelijk hebben we er ook een beetje een zonnetje bij vandaag!

! Jammer dat ik misschien moet werken zo
mijn manneke heeft een scheurtje in z'n spier veroorzaakt toen hij zijn weidevriendinnetje wilde laten zien dat hij de spagaat kan.....

! Mooie omgeving! ligt er een stuk beter bij dan hier. 
Ja het verbaasde me hoe droog het was. Alleen sommige stukken hei waren flink nat.
.
Hij kijkt in ieder geval tevreden! 
Daar hoef ik niet nog een keer heen. Ik had allemaal grote verhalen gehoord over dat je daar je paard weg kon zetten en gezellig wat kon drinken bij je paard, maar dat valt vies tegen. Volgende keer gaan we gewoon lekker naar de Bockenreyder, dat heeft toch wat meer sfeer dan een Belgisch Friethok naast een aardgas-centrale en een camping
)