Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:59

Neeee niet vaag, hij is als besloten ingesteld omdat er mensen uit finland en polen gingen meedoen.. :') Niet echt bokkers waarschijnlijk :))

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:59

Ja hoor, mijn kilometers van augustus stonden er ook automatisch bij. Dus wat dat betreft geen probleem om later nog eens te proberen om je aan te melden.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:00

Ohh oke. :)

Oke, Sok dus ik moet wachten tot ik dus uitgenodigd wordt door TS? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:01

Moet je anders even de TS Mooney een pb sturen met je naam, gezien ze het idd gesloten heeft omdat er steeds niet bokkers gingen meedoen. Alle gereden km in de periode 1 augustus 2012 t/m 1 augustus 2014 zullen meedoen. Dus ook al doe je pas later mee, nadat alles gesynchroniseerd is zullen al die km's meedoen :j

Ik zie dat Moonforever nog steeds haar bak-km-rondjes / "fiets-stukken alszijnde paardrij workouts" bijv op 30 okt niet verwijderd of de workout type verandert heeft. Jammer. Ik dacht dat de boodschap wel overgekomen was, ook nadat er diverse bokkers haar tips hadden gegeven, zowel hier in het topic als per pb. Maargoed, ik ga er gewoon over ophouden nu, degene die de challenge gestart heeft vond het niet nodig om haar daarom te verwijderen, en dat moet ik respecteren, het is niet mijn challenge :) Mij vergaat de lol in deze challenge omdat ik me eraan erger, dus dat moet ik loslaten :+ Kan beter kijken naar iedereen die wel leuke rondjes en verslagen plaatst evenals de vele uitgebreide tips over en weer +:)+

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:17

Ik heb haar gepbt :) Zelfs twee keer (per ongeluk) :+

Ja maar bij mij wordt het niet gesynchroniseerd omdat ik al mijn ritten bijhield in MapmyRun. :( Dus dat is jammer. Maar dan doe ik vanaf vandaag Endomondo. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:19

Als je eens een verloren middag hebt kun je die overtekenen en invoeren? :+ :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:29

Maya schreef:
Moet je anders even de TS Mooney een pb sturen met je naam, gezien ze het idd gesloten heeft omdat er steeds niet bokkers gingen meedoen. Alle gereden km in de periode 1 augustus 2012 t/m 1 augustus 2014 zullen meedoen. Dus ook al doe je pas later mee, nadat alles gesynchroniseerd is zullen al die km's meedoen :j

Ik zie dat Moonforever nog steeds haar bak-km-rondjes / "fiets-stukken alszijnde paardrij workouts" bijv op 30 okt niet verwijderd of de workout type verandert heeft. Jammer. Ik dacht dat de boodschap wel overgekomen was, ook nadat er diverse bokkers haar tips hadden gegeven, zowel hier in het topic als per pb. Maargoed, ik ga er gewoon over ophouden nu, degene die de challenge gestart heeft vond het niet nodig om haar daarom te verwijderen, en dat moet ik respecteren, het is niet mijn challenge :) Mij vergaat de lol in deze challenge omdat ik me eraan erger, dus dat moet ik loslaten :+ Kan beter kijken naar iedereen die wel leuke rondjes en verslagen plaatst evenals de vele uitgebreide tips over en weer +:)+

Kleine aanpassing vanaf 1 augustus 2013

Hopelijk vind moonforever komend weekend even tijd om haar ritten uit te zoeken en de verkeerde te verwijderen >;)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:35

Maya schreef:
Als je eens een verloren middag hebt kun je die overtekenen en invoeren? :+ :)

Ik ga dat vanavond eens proberen of ik dat kan haha. :P

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 13:01

Maya schreef:

ik heb moonforever een PB gestuuurd met waarschuwing, ze krijgt nog tot het weekend om dit te herstellen en anders ben ik genoodzaakt haar te verwijderen. Ik heb aangeboden te helpen, maar daar krijg ik alleen een snauw op terug.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:07

Fijn dat er actie wordt ondernomen op die bak-rondjes-actie. :) Ben benieuwd of ze het gaat aanpassen, en zo niet; dan is het inderdaad over. Er is van meerdere kanten hulp aangeboden maar ze weigert om er iets mee te doen. Het houdt een keertje op!

Ik ga zo weer met Sok rijden! :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:13

Leuk veel plezier samen. :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:20

mooney schreef:
ik heb moonforever een PB gestuuurd met waarschuwing, ze krijgt nog tot het weekend om dit te herstellen en anders ben ik genoodzaakt haar te verwijderen. Ik heb aangeboden te helpen, maar daar krijg ik alleen een snauw op terug.

Hopelijk heeft het effect. Ik heb in elk geval via de PB contact gehad om uit te leggen hoe een en ander werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:59

Woops, idd verkeerde jaar genoteerd :o thanks voor de correctie Spatter. En fijn voor de opheldering Mooney :j Je hebt groot gelijk dat je het zo aanpakt, eerlijker ook.

Veel plezier iedereen die nog gaat rijden, ik hoop zaterdagochtend of zondag ff tijd te vinden :+

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:11

Leuk om te lezen van edurance! Lijkt mij ook erg leuk om te doen, maar helaas geen eigen paard.
Wie weet ooit :+

Ik ga zondag weer rijden, kort ritje, niet heel veel tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:22

Ik heb weer een fijn rustig ritje gemaakt. Zondag een langere rit.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:40

Nessa schreef:
Leuk om te lezen van edurance! Lijkt mij ook erg leuk om te doen, maar helaas geen eigen paard.

Hoe rij je nu dan, op een bijrijdpaard? Misschien mag je daarmee deelnemen? :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:54

Hier ook een kort rondje gedaan, het regende nogal :P Met m'n bril aan zag ik amper iets haha, volgende keer toch maar lenzen aandoen met dit weer.

Plaats 61! *\o/* :')

Afbeelding

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 17:24

Hier ook een kilometer of 12 gereden. :))
Bijna hetzelfde rondje als eergisteren.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:44

Muurp en ik hebben vanmiddag ook weer een rondje gedaan! :D
Heenweg ging lekker, terugweg was weer lekker knokken omdat ie dan het liefst in volle vaart richting huis gaat.. GROM.. Leuk, zo'n paard met conditie :') Ook wel te zien aan de hartslagen (staan erbij).

Afbeelding

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:46

Doe je dat met een hartslagmeter? Zou dat ook wel graag eens bijhouden :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:49

Yep! :D Heerlijk middel om te kijken hoe je paard in de training staat! Ik gebruik hem regelmatig en zie ook wel vooruitgang in hoe snel hij herstelt na een rit van ongeveer 15 kilometer!

Maandag komt de hoefsmid, dan even overleggen of ijzers/plakbeslag/kunststof beslag een optie is, hij is behoorlijk gevoelig en ik ontkom niet aan wegen met steenslag/kiezel.. Dan kan ik daar met beslag ook wat meer gas geven en wat hogere gemiddelde snelheden rijden, zo te zien kan hij het perfect aan! :D

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:42

Sok schreef:
Yep! :D Heerlijk middel om te kijken hoe je paard in de training staat! Ik gebruik hem regelmatig en zie ook wel vooruitgang in hoe snel hij herstelt na een rit van ongeveer 15 kilometer!

Maandag komt de hoefsmid, dan even overleggen of ijzers/plakbeslag/kunststof beslag een optie is, hij is behoorlijk gevoelig en ik ontkom niet aan wegen met steenslag/kiezel.. Dan kan ik daar met beslag ook wat meer gas geven en wat hogere gemiddelde snelheden rijden, zo te zien kan hij het perfect aan! :D

Hoefschoenen geen optie?
http://hoofwear.com

Hij kan je ook heel goed adviseren over plakbeslag en wie weet weet hij iemand bij jullie in de buurt.

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:54

Sta nogsteeds op 0km..... Laat de Endomundo braaf uit bij bakwerk!

Hoop zeeeeeer binnenkort ook lekker buiten km's te gaan maken met mijn nieuwe aanwinst!! Can't wait....

Ondertussen lees ik allerlei slimme tips hier, over goede wonterhandschoenen, hartslagmeters, trainingen e.d, dus ik blijf ziz meelezen!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 20:11

Solleke_Noah schreef:
Nessa schreef:

Hoe rij je nu dan, op een bijrijdpaard? Misschien mag je daarmee deelnemen? :)

Bijrijdpaard inderdaad.
Ze is al ruim 20 jaar oud, dus niet helemaal weg gelegd voor der.
Plus dat ik geen vervoer heb. Ik geniet maar mooi van de buitenritten

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 20:11

Dais_ schreef:
Het lijkt me leuk om eens te vrijwilligen (& fotograferen) op een wedstrijd. Nadeel blijft wel dat het allemaal zo ver weg is, maar om ervaring op te doen is het natuurlijk wel een heel goed :j

Het koelen heb ik afgelopen zomer geoefend. Dat was heel zielig, aangezien mijn paard dacht dat ik hem vermoorde van bovenaf. Niet voor herhaling vatbaar dus :') Hij heeft echt niks met water uit emmers of flessen :')

Sok, wat voor hartslagmeter gebruik jij? Ik ben hier ook wel eens benieuwd naar.

Kim, is 1 x per jaar enten voldoende of dien je 2 x per jaar te enten? Dat van die A, B en C wist ik niet. Wel dat mensen dus soms niet aan de start mogen wanneer het paard niet rad is. Nu snap ik ook wel dat je geen 20km moet gaan rijden met een paard dat niet goed loopt en ik zou niet eens durven komen dan! Maar mijn paard heeft artrose en hij heeft echt opwarmtijd nodig. Ik stap sowieso altijd al 10 a 20 minuten in (hij geeft zelf wel aan wanneer hij harder wilt :') ) Longeren is voor hem een te zware belasting aangezien hij nogal stom kan doen dan :+

Koelen moet je ook echt oefenen! Ik dacht de eerste wedstrijd dat wel even te doen met als gevolg dat we samen de bosjes in stormden en ik alles over mezelf gooide...
Inmiddels gaat dit super makkelijk en schijnt ze het zelfs wel lekker te vinden geloof ik!

1x per jaar is genoeg. een booster is wel belangrijk daar checken ze ook op en daar gaat het meestal mis!
Je kan even de reglementen hiervoor nakijken ze kijken echt op de dag precies...

Je kan natuurlijk ipv longeren ook lekker gaan stappen op het terrein. na de trailerreis stap ik ook altijd eerst wat rond ook al weet ik dat ze wel goed is (afkloppen!) maar is toch altijd net wat prettiger!