Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:Moet je anders even de TS Mooney een pb sturen met je naam, gezien ze het idd gesloten heeft omdat er steeds niet bokkers gingen meedoen. Alle gereden km in de periode 1 augustus 2012 t/m 1 augustus 2014 zullen meedoen. Dus ook al doe je pas later mee, nadat alles gesynchroniseerd is zullen al die km's meedoen
Ik zie dat Moonforever nog steeds haar bak-km-rondjes / "fiets-stukken alszijnde paardrij workouts" bijv op 30 okt niet verwijderd of de workout type verandert heeft. Jammer. Ik dacht dat de boodschap wel overgekomen was, ook nadat er diverse bokkers haar tips hadden gegeven, zowel hier in het topic als per pb. Maargoed, ik ga er gewoon over ophouden nu, degene die de challenge gestart heeft vond het niet nodig om haar daarom te verwijderen, en dat moet ik respecteren, het is niet mijn challengeMij vergaat de lol in deze challenge omdat ik me eraan erger, dus dat moet ik loslaten
Kan beter kijken naar iedereen die wel leuke rondjes en verslagen plaatst evenals de vele uitgebreide tips over en weer
Maya schreef:Moet je anders even de TS Mooney een pb sturen met je naam, gezien ze het idd gesloten heeft omdat er steeds niet bokkers gingen meedoen. Alle gereden km in de periode 1 augustus 2012 t/m 1 augustus 2014 zullen meedoen. Dus ook al doe je pas later mee, nadat alles gesynchroniseerd is zullen al die km's meedoen
Ik zie dat Moonforever nog steeds haar bak-km-rondjes / "fiets-stukken alszijnde paardrij workouts" bijv op 30 okt niet verwijderd of de workout type verandert heeft. Jammer. Ik dacht dat de boodschap wel overgekomen was, ook nadat er diverse bokkers haar tips hadden gegeven, zowel hier in het topic als per pb. Maargoed, ik ga er gewoon over ophouden nu, degene die de challenge gestart heeft vond het niet nodig om haar daarom te verwijderen, en dat moet ik respecteren, het is niet mijn challengeMij vergaat de lol in deze challenge omdat ik me eraan erger, dus dat moet ik loslaten
Kan beter kijken naar iedereen die wel leuke rondjes en verslagen plaatst evenals de vele uitgebreide tips over en weer
mooney schreef:ik heb moonforever een PB gestuuurd met waarschuwing, ze krijgt nog tot het weekend om dit te herstellen en anders ben ik genoodzaakt haar te verwijderen. Ik heb aangeboden te helpen, maar daar krijg ik alleen een snauw op terug.
Sok schreef:Yep!Heerlijk middel om te kijken hoe je paard in de training staat! Ik gebruik hem regelmatig en zie ook wel vooruitgang in hoe snel hij herstelt na een rit van ongeveer 15 kilometer!
Maandag komt de hoefsmid, dan even overleggen of ijzers/plakbeslag/kunststof beslag een optie is, hij is behoorlijk gevoelig en ik ontkom niet aan wegen met steenslag/kiezel.. Dan kan ik daar met beslag ook wat meer gas geven en wat hogere gemiddelde snelheden rijden, zo te zien kan hij het perfect aan!
Solleke_Noah schreef:Nessa schreef:Leuk om te lezen van edurance! Lijkt mij ook erg leuk om te doen, maar helaas geen eigen paard.
Wie weet ooit
Ik ga zondag weer rijden, kort ritje, niet heel veel tijd.
Hoe rij je nu dan, op een bijrijdpaard? Misschien mag je daarmee deelnemen?
Dais_ schreef:Het lijkt me leuk om eens te vrijwilligen (& fotograferen) op een wedstrijd. Nadeel blijft wel dat het allemaal zo ver weg is, maar om ervaring op te doen is het natuurlijk wel een heel goed![]()
Het koelen heb ik afgelopen zomer geoefend. Dat was heel zielig, aangezien mijn paard dacht dat ik hem vermoorde van bovenaf. Niet voor herhaling vatbaar dusHij heeft echt niks met water uit emmers of flessen
Sok, wat voor hartslagmeter gebruik jij? Ik ben hier ook wel eens benieuwd naar.
Kim, is 1 x per jaar enten voldoende of dien je 2 x per jaar te enten? Dat van die A, B en C wist ik niet. Wel dat mensen dus soms niet aan de start mogen wanneer het paard niet rad is. Nu snap ik ook wel dat je geen 20km moet gaan rijden met een paard dat niet goed loopt en ik zou niet eens durven komen dan! Maar mijn paard heeft artrose en hij heeft echt opwarmtijd nodig. Ik stap sowieso altijd al 10 a 20 minuten in (hij geeft zelf wel aan wanneer hij harder wilt) Longeren is voor hem een te zware belasting aangezien hij nogal stom kan doen dan