Misschien toch maar gaan gebruiken dan? Ik vind endomondo alleen niet zo'n fijne app..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebitch schreef:Ahh hoe snel had je antwoord? Ik wil vandaag ngo meedoen haha
Even kijken wat mijn Endomondo naam is.Veel mensen hadden me al gevonden zag ik.
Somebitch schreef:Is dat moeilijk? En dat doe je via de computer denk ik? Of kan dat ook in de app (dan kan ik dat nog doen op de ipad).
Dais_ schreef:Het lijkt me leuk om eens te vrijwilligen (& fotograferen) op een wedstrijd. Nadeel blijft wel dat het allemaal zo ver weg is, maar om ervaring op te doen is het natuurlijk wel een heel goed![]()
Het koelen heb ik afgelopen zomer geoefend. Dat was heel zielig, aangezien mijn paard dacht dat ik hem vermoorde van bovenaf. Niet voor herhaling vatbaar dusHij heeft echt niks met water uit emmers of flessen
Sok, wat voor hartslagmeter gebruik jij? Ik ben hier ook wel eens benieuwd naar.
Kim, is 1 x per jaar enten voldoende of dien je 2 x per jaar te enten? Dat van die A, B en C wist ik niet. Wel dat mensen dus soms niet aan de start mogen wanneer het paard niet rad is. Nu snap ik ook wel dat je geen 20km moet gaan rijden met een paard dat niet goed loopt en ik zou niet eens durven komen dan! Maar mijn paard heeft artrose en hij heeft echt opwarmtijd nodig. Ik stap sowieso altijd al 10 a 20 minuten in (hij geeft zelf wel aan wanneer hij harder wilt) Longeren is voor hem een te zware belasting aangezien hij nogal stom kan doen dan
Solleke_Noah schreef:Somebitch schreef:Is dat moeilijk? En dat doe je via de computer denk ik? Of kan dat ook in de app (dan kan ik dat nog doen op de ipad).
Moeilijk, nee, gewoon wat klikkenmaar ik rij altijd langs wegen en straten, amper bos of ruiterpad, dus mijn routes zijn heel gemakkelijk in te tekenen. Ik doe het via de computer, geen idee of het via de app kan.