Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:09

Hoi, ik lees hier mee, ik gebruik alleen geen endomondo.. Maar toch zou ik graag mee willen doen. :+
Misschien toch maar gaan gebruiken dan? Ik vind endomondo alleen niet zo'n fijne app..

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:13

Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat jij allang meedeed?...

Niet?

*ziet zichzelf weer een plaats dalen :') *

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:15

Ik? Nee ik niet.

Ik heb de app misschien 2x gebruikt. :P Weet ook niet hoe ik me kan aanmelden voor de challenge?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:16

Wat leuk , al die fanatieke plannen.
Ik heb met mijn appaloosa een tijdje bij de Vet2000(bestaat niet meer helaas) gereden.
Dat was meer recreatief achtiger als de echte endurance club maar wel met DA er bij.

Ik heb een hartslagmeter voor de mens omgebouwd tot paarden hartslagmeter.
Is redelijk simpel te maken en hier op bokt zeker terug te vinden hoe je dat doet.

Eerlijk gezegd vind ik dat hele gedoe met keuren enzo juist weer minder , daarom rijdt ik graag ETR ritten.
Kan ik zelf mijn tempo bepalen , al rijden we best vlot door.
Hier in de buurt worden ook best veel zelf georganiseerde ritten gereden en kom je er op één, dan krijg je vaak weer info over een andere rit.
Zo langzamerhand heb ik een heel lijstje van ritten.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:25

Ik zie nu wel dat ik drie notifications heb bij Endomondo.
Ik kan alleen niet zien welke (slechte internetverbinding) maar misschien ben ik al wel uitgenodigd? Of gaat dat niet zo?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:30

Somebitch schreef:
Ik zie nu wel dat ik drie notifications heb bij Endomondo.
Ik kan alleen niet zien welke (slechte internetverbinding) maar misschien ben ik al wel uitgenodigd? Of gaat dat niet zo?

Ik heb TS gewoon even een pb'tje gestuurd met mijn endomondo-naam erin :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:32

Ahh hoe snel had je antwoord? Ik wil vandaag ngo meedoen haha

Even kijken wat mijn Endomondo naam is. :o Veel mensen hadden me al gevonden zag ik. :+

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:32

Ohh gewoon mijn eigen naam hahaha :')

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:34

Somebitch schreef:
Ahh hoe snel had je antwoord? Ik wil vandaag ngo meedoen haha

Even kijken wat mijn Endomondo naam is. :o Veel mensen hadden me al gevonden zag ik. :+

Gewoon de dag zelf! :) Ik ben ook pas sinds enkele weken met endomondo aan het rijden, dus alle km's van augustus-oktober kan ik helaas niet meetellen :) (want die ben ik allang vergeten haha, dus kan ze ook niet intekenen)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:35

Ik kan sowieso niet intekenen denk ik.. Heb de routes wel op Map My Run staan maarja..

beetje jammer hahah maar dan beginnen we toch bij begin af aan. Haal het toch allemaal niet meer in. :')

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:38

't is dat :D je kan routes wel intekenen als je naar 'new workout' gaat, dan kiezen voor 'draw route for new workout'. Snap to road afzetten, je route intekenen (next duwen ^^) en dan nog ingeven hoelang je erover gedaan hebt.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:43

Is dat moeilijk? En dat doe je via de computer denk ik? Of kan dat ook in de app (dan kan ik dat nog doen op de ipad).

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:47

Somebitch schreef:
Is dat moeilijk? En dat doe je via de computer denk ik? Of kan dat ook in de app (dan kan ik dat nog doen op de ipad).

Moeilijk, nee, gewoon wat klikken :P maar ik rij altijd langs wegen en straten, amper bos of ruiterpad, dus mijn routes zijn heel gemakkelijk in te tekenen. Ik doe het via de computer, geen idee of het via de app kan.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:48

Ja ik ook hoor rij ook bijna altijd door de polder dus dat scheelt. ;) En ik hoef het alleen maar na te tekenen want in mijn ene app staat gewoon de route met plaatje etc.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:15

Dais_ schreef:
Het lijkt me leuk om eens te vrijwilligen (& fotograferen) op een wedstrijd. Nadeel blijft wel dat het allemaal zo ver weg is, maar om ervaring op te doen is het natuurlijk wel een heel goed :j

Het koelen heb ik afgelopen zomer geoefend. Dat was heel zielig, aangezien mijn paard dacht dat ik hem vermoorde van bovenaf. Niet voor herhaling vatbaar dus :') Hij heeft echt niks met water uit emmers of flessen :')

Sok, wat voor hartslagmeter gebruik jij? Ik ben hier ook wel eens benieuwd naar.

Kim, is 1 x per jaar enten voldoende of dien je 2 x per jaar te enten? Dat van die A, B en C wist ik niet. Wel dat mensen dus soms niet aan de start mogen wanneer het paard niet rad is. Nu snap ik ook wel dat je geen 20km moet gaan rijden met een paard dat niet goed loopt en ik zou niet eens durven komen dan! Maar mijn paard heeft artrose en hij heeft echt opwarmtijd nodig. Ik stap sowieso altijd al 10 a 20 minuten in (hij geeft zelf wel aan wanneer hij harder wilt :') ) Longeren is voor hem een te zware belasting aangezien hij nogal stom kan doen dan :+

Ik gebruik een polar equine huppeldepup, speciaal voor paarden, ideaal ding, in combinatie met wat haargel op de elektroden (anders krijgt ie geen contact door de dikke wintervacht :') ). Heb voorheen ook wel met een omgebouwde mensen hartslagmeter gereden, maar die gaf af en toe nog wel eens dubbele waarden, heb ik met deze nooit last van!

1 keer per jaar (moet wel ECHT binnen het jaar, een dagje later is al te laat..) is genoeg!
Qua opwarmtijd, mijn draver kwam ook wel eens wat stijf van de trailer af, even flink stuk met hem heen en weer rennen, flink laten draven zodat die spieren weer een beetje warm worden!

Solleke_Noah schreef:
Somebitch schreef:

Moeilijk, nee, gewoon wat klikken :P maar ik rij altijd langs wegen en straten, amper bos of ruiterpad, dus mijn routes zijn heel gemakkelijk in te tekenen. Ik doe het via de computer, geen idee of het via de app kan.

In het bos lukt het ook prima hoor, zolang je maar een beetje onthoud waar je ongeveer afgeslagen bent :))
Via de app lukt intekenen voor zover ik weet niet, alleen via computer!

Verder, lees deze site eens door, daar staat ook veel nuttige info (en het reglement) op. www.endurancevereniging.nl Wat een bron van irritatie onder de ruiters die al wat langer rijden, zijn mensen die voor het eerst een rit komen doen en zich van te voren dus helemaal niet ingelezen hebben over reglementen en maar gewoon wat doen en daarbij anderen enorm tot last zijn.. :=

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:18

Haargel? Wist niet dat dat ook ging. Ik heb ook de Polar huppel de pup :+ ik doe het altijd met gewoon koud water. :o

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:20

Kan ook inderdaad, maar water droogt uiteindelijk weer op :)) Haargel niet (wel een crime om het weer uit die lange vacht te krijgen trouwens :') )

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:26

Je hebt er ook speciale flessen voor he, niet al te duur zag ik bij Goedhard.

Met water geen problemen want die van mij gaat toch zweten onder zijn zadel dus dan heb ik weer water genoeg. :')

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:31

Klopt! :D Maar ik doe toch behoorlijk lang met gewone haargel, hoeft niks speciaals of duurs te zijn, juist die goedkope drogen minder op! :D En als je ook nog verzendkosten moet betalen, worden het ineens wel duurdere flessen..

Oh heerlijk! Die van mij blijft vrijwel helemaal droog onder de singel, dan heb ik pas na een uurtje rijden een hartslag :))

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:35

Somebitch schreef:
Haargel? Wist niet dat dat ook ging. Ik heb ook de Polar huppel de pup :+ ik doe het altijd met gewoon koud water. :o

Kan ook. Ik heb een flesje opvoelgel. Hier overigens een V-max hartslagmeter.

Om je aan te melden kun je natuurlijk ook gewoon op de link in de openingspost klikken :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:40

Ohh slim ik ga klikken :+ Thnx :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:41

Succes! :))

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:43

Hilli schreef:
Succes! :))

Lukt niet :(

Ik krijg:

Access Denied
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:44

Owh... ehm.... vaagggghhh! Geen idee hoe je dat nou weer moet oplossen :\

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:51

Maar wachten dan. :P
Als ik vanmiddag ga rijden via de endomondo app komt dan mijn KM's er automatisch bij als ik bijvoorbeeld pas vanavond uitgenodigd zou worden voro de Challange?

Naja anders teken ik deze ook wel in.. Als ik dat kan hahaha