Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:29

Leuke foto's komen voorbij!
Gaaf Chantalla dat de nieuwe ruiterroutes geopend zijn op het Holtingerveld en dat jullie erbij aanwezig waren!

Wij zijn weer met de trailer op pad geweest, de laatste keer was afgelopen najaar vanwege de hoefzweer van Anton en last van stijfheid van Roos. We hebben alle 4 weer enorm genoten om weer lekker op pad te zijn!
Helaas heeft mijn horloge het begeven en na wat tips van de bokkers op het smartwatch topic een nieuwe uitgekozen. Dus vanaf april doe ik weer gezellig mee in de challenges :)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:28

Cchanny schreef:
Ik kan trouwens weer max 3 foto's of clips toevoegen bij een video *\o/*

Ja dat viel mij laatst ook op. Dat foto's die ik onderweg maak (of toegestuurd krijg...) ineens in de Relive video op komen. Al een paar weken.

pinkie87

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:45

Ja ik kan ook inderdaad al tijdje fotos er bijzetten.

Hier vanochtend fysio bij de paarden gehad debbie moet echt weer meer balkjes gaan lopen en of heuveltjes voor der rug. dus maar vaker optijd het park in dan kunnen we de heuveltjes daar pakken.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:14

Bloodymary schreef:
Cchanny schreef:
Ik kan trouwens weer max 3 foto's of clips toevoegen bij een video *\o/*

Ja dat viel mij laatst ook op. Dat foto's die ik onderweg maak (of toegestuurd krijg...) ineens in de Relive video op komen. Al een paar weken.

Oh :') daar kom ik dan mooi optijd achter haha

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:14

pinkie87 schreef:
Ja ik kan ook inderdaad al tijdje fotos er bijzetten.

Hier vanochtend fysio bij de paarden gehad debbie moet echt weer meer balkjes gaan lopen en of heuveltjes voor der rug. dus maar vaker optijd het park in dan kunnen we de heuveltjes daar pakken.

Ik heb wel een boekje voor je met leuke balkjes oefeningen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:45

Daarnet vergeten relive aan te doen terwijl het best een komisch ritje was: Met paard voor de wagen naar de garage, daar afgekoppeld en weer naar huis gelopen. toch bijna 4km.

De rem van de koets is kapot en ondanks vele pogingen krijgen we het niet gerepareerd. Dus nu de garage in het dorp gevraagd.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:15

Hoee heb jij zo leuk balkenboekje! Ik app je zo even hihi