Tyrcanol schreef:Nee hoor. Jij gaat gewoon mee naar het bos
het wordt een rondje bos. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dan duurt t allemaal veel te lang, dus de extra lus er maar af gehaald. Kwam nu al in de dikke schemer thuis. Had wel lichtjes enzo, maarin het pikkedonker hoef ik ook niet. Dus nou, ander keertje maar weer wat verder....

No_No schreef:Oh mooi! Dan doe ik het dan ook aan![]()
Maashorst, nooit geweest! Is dat een aanrader?
. Al mag het nu wel gewoon weer opdrogen haha. Josien_ schreef:Hier in de bossen ook nat, maar voor een keertje geeft dat wel leuke ritten. Lekker door de plassen galloperen. Al mag het nu wel gewoon weer opdrogen haha.
EmptyWords schreef:Josien_ schreef:Hier in de bossen ook nat, maar voor een keertje geeft dat wel leuke ritten. Lekker door de plassen galloperen. Al mag het nu wel gewoon weer opdrogen haha.
moet je er wel 1 hebben die zonder problemen door de plassen gaat. die van mij ontwijkt de plassen door de berm in te duiken....
.
. Ik kreeg alleen maar reclame voor vuurwerk
. Kon dat ook niet weg klikken. Heb het achteraf wel ingevoerd op de pc, maar volgens mij heeft hij het niet bij de challenge opgeteld. Dat is dan weer jammer.
. Het duurde echt lang voorbik weer ontdooit was!