@Femke_Tweety; Haha grappig he om te zien hoe ze reageren, die van jou lijkt het vooral heel interessant te vinden. @Yelizaveta; ziet er heerlijk uit @Westerntrail; leuke foto's, enne wat stoer dat hij zo ver het water ingaat @Celine_Famke; oortjes erop , mooie foto's, waar parkeer jij als je naar Bergen gaat? @Birdieh83; Oh leuk herten Die kom ik nooit tegen..
Mijn selectie van de afgelopen twee weken: (heb nog wat foto's maar ik heb veel door de polder gereden en die foto's zijn niet zo heel spannend )
En vandaag lekker naar het bos geweest
rocymax
Geplaatst: 17-09-14 19:02
Voor mij zijn ze wel hartstikke gaaf hoor, leuk
ydnew
Geplaatst: 18-09-14 01:07
mooie foto's en filmpjes!! ik heb ook eens een filmpje gemaakt en voor het eerst iets op you tube gezet... ben benieuwd of het gaat lukken om het hier te plaatsen.,...... zo ja...dan een zeer kleine indruk langs het wijnveld in (rustige) galop.
Ik heb het eerder wel gedaan met een hesje met van die lampjes erin (van BR) en dat ging goed, maaarrrrr; ik heb ook wel eens in een bosje gereden en jonge, wat donker! Paard vond zijn weg prima maar die takken op ruiterhoogte he... Ik woon nu naast het bos (1 km stappen over een landweg met vrijwel nul verkeer) en ik ga het wel een keer doen, ik ken daar nu de bredere zandpaden dus die hou ik dan wel aan.
rocymax
Geplaatst: 27-09-14 09:31
In gedachten zie ik je paard al doorstappen en jij aan een tak hangen
Ik rijd nooit 's avonds. Ik ben zelfs vrijwel nooit 's avonds op stal. Vind overdag zoveel prettiger, en ik werk onregelmatig dus kan ook vrijwel altijd overdag!
Na wat ellende met mijn bijrijdpaardje mag ze eindelijk weer langere stukken lopen. Vandaag een rit van 14 km gemaakt. Ze was super braaf en heb heerlijk gereden!!
Klaar om te gaan!
Knappe dame!
En we zijn weer heelhuids thuis :loving:
xApple
Geplaatst: 28-09-14 16:34
@ydnew; lekker galopje zeg, heerlijk in zo'n veld. @Yelizaveta: oei spannend zeg, en een tikkie gevaarlijk denk ik. Wel zorgen voor goede lampjes en reflectie hoor, een auto kan heel slecht ziet dat het überhaupt om een paard/ruiter gaat @Malaq; mooie foto's! Jouw zadel ziet er ook erg comfi uit zeg.
Ik had ook de Gopro mee maar de batterij was bijna leeg dus dat schoot niet op
Wij zijn vandaag naar het Dijkgatbos geweest in Wieringenwerf. Ik kreeg Simra nooit het water in (probeerde het ook niet echt hoor) maar vandaag ging het super. De 1e keer moest ik aan de hand meelopen en daarna lukte het ook erop We zijn er zo'n 4x doorheen geweest daarna. Super trots op mijn kleine stoere dame.
& nog een herfst plaatje
MalaQ
Geplaatst: 28-09-14 16:43
Heerlijk zo door het water!! Denk dat Spetter mij aan zou kijken alsof ik gek was We hebben hier in de buurt een strandje, maar ze wil er écht niet in helaas.
ydnew
Geplaatst: 28-09-14 23:57
Malaq: prachtige omgeving!! leuk paardje!!
xApple: ziet er ook mooi uit! herfstig al?
hier rijden wij niet in het donker, maar de paarden zien zo veel beter dan wij doen dat het qua struikelen e.d. echt geen probleem hoeft te zijn. Ik heb wel standaard een geel hesje in mijn zadeltas en op mijn cap reflecterende stickers geplakt. mocht een namiddag/ vroege avond rit uitlopen dan heb ik wat bij mij om op te vallen.
rocymax
Geplaatst: 01-10-14 22:45
xApple, fijn dat het gelukt is zo lekker door het water heen Mooie fotos weer van iedereen.
Wij hebben vandaag een wandeling gemaakt met Espe onze jaarling, en wat plaatjes gemaakt.
Kirania
Geplaatst: 01-10-14 23:00
Die rivieren en al dat water, ik ben zo jaloers op jullie! Hier zijn de bosjes ook prachtig, maar ik moet nog steeds ergens een bos/weg tegenkomen waar je door water heenkan...Mijn haflingerdame had grote moeite met door plasjes heenlopen, maar uiteindelijk doet ze het wel voor me en gaat er dan een beetje twijfelend in staan. Die twijfel is wel van korte duur, want gisteren heb ik toch serieus mogen schrobben aan haar en de singel, ze had zoveel plezier in het spetteren in de modder dat ze helemaal onder zat.
rocymax, zo leuk met de jaarling even weg! Leuke manier om bombproof te maken ook.
Hier mijn bijdrage aan dit topic -
In de ietwat winderige dag gaan rijden, dan is het beginnen gieten en ik dus met regenjasje en al te paard naar huis. Tot slot twee prachtige regenbogen gezien in die gietende regen, daar doe je het voor!
Sparky10
Geplaatst: 01-10-14 23:46
te koop !!
M_nouska
Geplaatst: 02-10-14 19:41
Vandaag weer een klein rondje bos gedaan. Snap niet hoe jullie aan die mooie foto's komen, allemaal zijn ze bewogen, niet leuk meer!
Haha ik heb nooit zin om stil te staan, dus ik maak echt een stuk of 20 foto's achter elkaar van een bepaald stuk, dan heb ik er meestal wel 2 ofzo die niet bewogen zijn
@ MalaQ: Ga je dan meedoen aan de Enjoy the Ride of gewoon voor de leuk zelf rijden?