[HK][FOTO] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 07:26

Paard_Aap schreef:
Ik heb wel wat foto's van ponykamp dit jaar:
Oortjes + voorganger
[ Afbeelding ]

Met grote groep door het bos
[ Afbeelding ]

Wei met paarden is heel interessant
[ Afbeelding ]

En het uitzicht na twee buien (Ja we hebben maar twee buien gehad op heel ponykamp in de ardennen! (Lees: We hebben twee dagen lang buien gehad... Twee buien van ieder rond de 20 uur -O- )
[ Afbeelding ]

Ik zie hier bekende paarden. Plop voorop en fleur de lys. Mooie omgeving bij www.domainedumenil.be

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:18

Prachtig bos met Ginkelse hei, groen en kunst en grote manege Quadenoord vlakbij <3
Heb geen zin met foto erin zetten (is zo'n gedoe) maar is er echt PRACHTIG!

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 21:55

Citaat:
Imala, mooie plaatjes weer! :)

Ik ben vandaag ook weer lekker naar buiten geweest, ondanks het vieze weer... :D Niks werkt beter om je hoofd leeg te krijgen dan op de rug van dit fantastische paard

Dank je MalaQ
Jij hebt dus ondanks het vieze weer heerlijk genoten en kunnen ontspannen op de rug van je kanjer! Heerlijk is dat hè. :j

Citaat:
Weer een heerlijk rondje door de bush-bush gereden vandaag :D
Had wel een hete stuiterbal onder me.

Nu heerlijk door de bush bush gestuiterd ;)

Citaat:
Wij zijn verhuisd in mei en sinds 2 weken staat mijn paard aan huis en hebben we een vrouw voor hem gekocht! :') Hier wat foto's van de omgeving, ga steeds op ontdekkingsritjes, zo leuk!

kristelhans
Dubbelop plezier voor jullie en je paard. Nieuw thuis en ook nog een vrouw voor hem erbij.
Leuk die ontdekkings ritjes in nieuwe omgeving.
Hij kijkt ook zijn ogen uit. Leuk koppel !

Citaat:
Binnenkort eens met de GoPro van mijn vriend op de helm op pad!

Echt doen. Ik ga geen rit meer zijn de GoPro. Levert toch altijd weer leuke filmpjes op.
Ik had alleen een keer te vaak op een van de knopjes gedrukt en toen bleek ik bij thuiskomst niet te hebben gefilmd maar met timelaps elke 0,5 sec een foto te hebben gemaakt (2 uur lang!!!! :o? ) Dat leverde wel HEEL veel foto's op :(:)

Citaat:
Hoi, ik ben nieuw hier :) en heb genoten van jullie foto's op buitenrit.

Ik rij op manege paarden en heb helaas niet altijd een mooie omgeving, maar soms gaan we ook op een langere rit naar het dichtbij gelegen Broekpolder, die recent is vernieuwt. En dat vinden de paarden dan wel echt spannend.

Welkom, kokkielover.
Belangrijkste is dat je er lol aan hebt en dat je lekker kunt ontspannen. Dat maakt een rit hoe dan ook al mooi, ook al is de omgeving dan niet altijd spectaculair of mooi.
Eerste foto ziet er toch niet verkeerd uit. Plaatjes uit Engeland zijn idd ook prachtig!
Lijkt me een super mooie ervaring.

Citaat:
Oortjes + voorganger
Leuke foto's Paard_Aap. Jammer dat jullie zoveel regen hadden, maar blijkbaar kon dat ook de pret niet drukken. De Ardennen zijn prachtig. Heb er nog nooit gereden, maar wel diverse keren gewandeld.

Citaat:
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen om naar die mooie fotos allemaal te kijken. Idd een goed idee om 's morgens vroeg te gaan rijden,voordat het te heet wordt en de dazen wakker worden.

Ik heb echt weer helemaal zin gekregen na het zien van jullie fotos!!
rocymax, dus snel ook weer foto's van jou hier te bewonderen.

Ja, is echt een stuk fijner voor de paarden en ook voor jezelf. Jaren geleden zijn mijn vriend en ik eens om 5.30u in de ochtend rijden vanwege de hitte. Prachtig was dat, het bos net aan het ontwaken, reeën op weg naar hun foerageer gebied, roofvogels ..... echt schitterend dan. Helaas had ik toen nog geen helmcamera.

Piekosjj, prachtig die foto in Estland!

onlangs weer wat nieuwe paadjes en stukken op de Brunssummerheide ontdekt. Altijd leuk en afwisselend.

achter langs zilverzandgroeve Sigrano met een redelijk groot meer (waar we vroeger illegaal gingen zwemmen)

( De kwaliteit van de foto's is minder goed, het zijn stills van de filmpjes die ik met mijn helmcamera gemaakt heb)

https://lh6.googleusercontent.com/-bRuj ... ed%2B6.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-2uFS ... d%2B44.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-G9nU ... d%2B42.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-aqG9 ... d%2B54.jpg

en klaar voor de start, voor een rustige handgalop door het veld.
https://lh5.googleusercontent.com/-91Br ... %2B12z.jpg

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 23:33

M_nouska schreef:
Ben ook benieuwd naar de GoPro :D
In mijn profiel staat een massa filmpjes. Waarvan (dacht ongeveer vanaf filmpje nr 19) met de GoPro Hero zijn gemaakt.

donbrento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 01:48

Imala204 schreef:
Citaat:
Imala, mooie plaatjes weer! :)

Ik ben vandaag ook weer lekker naar buiten geweest, ondanks het vieze weer... :D Niks werkt beter om je hoofd leeg te krijgen dan op de rug van dit fantastische paard

Dank je MalaQ
Jij hebt dus ondanks het vieze weer heerlijk genoten en kunnen ontspannen op de rug van je kanjer! Heerlijk is dat hè. :j

Citaat:
Weer een heerlijk rondje door de bush-bush gereden vandaag :D
Had wel een hete stuiterbal onder me.

Nu heerlijk door de bush bush gestuiterd ;)

Citaat:
Wij zijn verhuisd in mei en sinds 2 weken staat mijn paard aan huis en hebben we een vrouw voor hem gekocht! :') Hier wat foto's van de omgeving, ga steeds op ontdekkingsritjes, zo leuk!

kristelhans
Dubbelop plezier voor jullie en je paard. Nieuw thuis en ook nog een vrouw voor hem erbij.
Leuk die ontdekkings ritjes in nieuwe omgeving.
Hij kijkt ook zijn ogen uit. Leuk koppel !

Citaat:
Binnenkort eens met de GoPro van mijn vriend op de helm op pad!

Echt doen. Ik ga geen rit meer zijn de GoPro. Levert toch altijd weer leuke filmpjes op.
Ik had alleen een keer te vaak op een van de knopjes gedrukt en toen bleek ik bij thuiskomst niet te hebben gefilmd maar met timelaps elke 0,5 sec een foto te hebben gemaakt (2 uur lang!!!! :o? ) Dat leverde wel HEEL veel foto's op :(:)

Citaat:
Hoi, ik ben nieuw hier :) en heb genoten van jullie foto's op buitenrit.

Ik rij op manege paarden en heb helaas niet altijd een mooie omgeving, maar soms gaan we ook op een langere rit naar het dichtbij gelegen Broekpolder, die recent is vernieuwt. En dat vinden de paarden dan wel echt spannend.

Welkom, kokkielover.
Belangrijkste is dat je er lol aan hebt en dat je lekker kunt ontspannen. Dat maakt een rit hoe dan ook al mooi, ook al is de omgeving dan niet altijd spectaculair of mooi.
Eerste foto ziet er toch niet verkeerd uit. Plaatjes uit Engeland zijn idd ook prachtig!
Lijkt me een super mooie ervaring.

Citaat:
Oortjes + voorganger
Leuke foto's Paard_Aap. Jammer dat jullie zoveel regen hadden, maar blijkbaar kon dat ook de pret niet drukken. De Ardennen zijn prachtig. Heb er nog nooit gereden, maar wel diverse keren gewandeld.

Citaat:
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen om naar die mooie fotos allemaal te kijken. Idd een goed idee om 's morgens vroeg te gaan rijden,voordat het te heet wordt en de dazen wakker worden.

Ik heb echt weer helemaal zin gekregen na het zien van jullie fotos!!
rocymax, dus snel ook weer foto's van jou hier te bewonderen.

Ja, is echt een stuk fijner voor de paarden en ook voor jezelf. Jaren geleden zijn mijn vriend en ik eens om 5.30u in de ochtend rijden vanwege de hitte. Prachtig was dat, het bos net aan het ontwaken, reeën op weg naar hun foerageer gebied, roofvogels ..... echt schitterend dan. Helaas had ik toen nog geen helmcamera.

Piekosjj, prachtig die foto in Estland!

onlangs weer wat nieuwe paadjes en stukken op de Brunssummerheide ontdekt. Altijd leuk en afwisselend.

achter langs zilverzandgroeve Sigrano met een redelijk groot meer (waar we vroeger illegaal gingen zwemmen)

( De kwaliteit van de foto's is minder goed, het zijn stills van de filmpjes die ik met mijn helmcamera gemaakt heb)

https://lh6.googleusercontent.com/-bRuj ... ed%2B6.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-2uFS ... d%2B44.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-G9nU ... d%2B42.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-aqG9 ... d%2B54.jpg

en klaar voor de start, voor een rustige handgalop door het veld.
https://lh5.googleusercontent.com/-91Br ... %2B12z.jpg

mooi pad

Sammyoo

Re: [HK] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:47

Vorig weekend zat ik vooral tegen de achterkant van een hond aan te kijken :D

Afbeelding

En gisteren, de hei in bloei!

Afbeelding

Birdieh83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:07

Afbeelding

De hei is inderdaad prachtig nu Sammyoo! Winnie en ik hebben echt genoten voor het begon te regenen!

donbrento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:31

Birdieh83 schreef:
[ Afbeelding ]

De hei is inderdaad prachtig nu Sammyoo! Winnie en ik hebben echt genoten voor het begon te regenen!

waar is dit bos als ik vragen mag :)

Birdieh83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 23:52

wij rijden op de veluwe, bij Putten/Garderen/Boeschoten.
Heerlijk eindeloos lange ruiterpaden! :)

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 00:14

Citaat:

Ja is nu echt genieten.
Bij ons is de heide ook weer mooi paars gekleurd.

onlangs ook met de paarden deze brug overgestoken. Hij is onderdeel van een oude Romeinse route door de heide. Brug wordt goed onderhouden (hout was nog vrij nieuw) vandaar dat we het aandurfden er over te gaan te paard.

Afbeelding

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:27

Afgelopen dagen nog een paar heerlijke ritten gemaakt. Dit is een van mijn favoriete filmpjes hiervan.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:41

Gave omgeving, hoewel ik een tikkie dizzie wordt van het bewegende beeld na 5 minuten. Maar wel zeker een mooie plek!

Van mij eens een ander type foto. Wel in het kader van "Wat kom je tegen op buitenrit", dat wel.
Ze zijn bij ons in de buurt bezig met groot onderhoud en natuurbheer. Een aantal grote watergangen krijgen natuurlijke, flauw aflopende oevers, in plek van steile wanden. Maar ook precies op het ruiterpad. Dus vandaag heb ik me met Tweet over de bijna onherkenbare ruiterpaden geworsteld. Hier en daar ook stukjes over metalen rijplaten heen moeten rijden. Maar dat vindt Tweet geen probleem, hoewel hij wel wat voorzichtig is. Maakt wel wat herrie met zijn ijzers.(Gelukkig waren deze rijplaten, nu met dit droge weer, niet glad) Uiteindelijk best een geinig ritje gemaakt.

Afbeelding

Face to face
Modern landbouwwerkpaard vs ouderwets landbouwwerkpaard
Afbeelding

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:07

Wat een leuk filmpje (mooie muziek ook trouwens) en een leuk vastgelegde ontmoeting tussen oude en nieuwe PKs.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 23:18

Wat mooi die fotos van de hei, prachtig gezicht zo met die kleuren.
Ook gaaf de filmpjes met de helm, wij zijn in het voorjaar met de paarden door een groep honden keihard op elkaar geknald en alhoewel we bont en blauw waren en heel erg geschrokken, had ik dat moment wel op film vastwillen leggen. Mijn man hing letterlijk in een dennenboom en ik voelde gewoon de hoeven van een van onze paarden boven op mijn cap.

het is hier nog steeds erg benauwd en bloedheet, maar ook veel onweer en regen. We gaan wel veel met de paarden wandelen, daar genieten we net zo veel van, maar ik heb ook weer eens zin om een flinke rit te gaan maken , over nieuwe paden zodat we weer nieuwe fotos kunnen plaatsen. :)

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 14:33

Mooie foto's :)

Deze zijn van vorige week in het bos van aa, straks ga ik nog eens wandelen en ik zal proberen wat foto's te nemen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Vriendjes maken }:0

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 02:05

Ik zag vandaag mijn drijvende peesbeschermer in het meer na een stukje spetteren met Uni :')
Is nog een heel gedoe geweest om dat ding te pakken te krijgen... het is in dat stuk net te ondiep om het vanaf je paard te kunnen pakken en te diep om af te stijgen :+
Uiteindelijk heeft een man in een heel eng bootje (volgens uni) ons uit de brand geholpen :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 11:38

Geen fotos of filmpje gemaakt c-alsemgeest?? Ik zie het echt zo helemaal voor me, wat een actie :') :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:15

Nee hahaha en als ik dat had geprobeert was die waarschijnlijk ook het meer in gegaan :')

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:29

Weer mooie foto,s allemaal.

Vorige week met onze stal naar Schoorl geweest helemaal top.

In de zee
Afbeelding

Ik kijk wel een beetje moeilijk maar we maakten hier bijna een snoekduik :+
Afbeelding

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:33

Vandaag met m'n paard een ritje gemaakt van 2,5 uur. :) In Bergen.

Onderweg:
Afbeelding

En in het bos 2 foto's :)
Afbeelding
Afbeelding

Birdieh83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:21

Afbeelding

Eindelijk weer edelherten gespot! Kostte wat moeite om hem op de foto te krijgen met mijn mobiel, maar toch gelukt!

btw, Westerntrail: mooie snoekduik ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:40

Zo af en toe kom je ook rare dingen tegen in het park.
Hier een paar zwarte panty`s in de bomen vlak naast het ruiterpad :+

Afbeelding

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:51

Haha, die panty's :')
Wat een leuke foto's komen erlangs zeg!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:24

taverno schreef:
Zo af en toe kom je ook rare dingen tegen in het park.
Hier een paar zwarte panty`s in de bomen vlak naast het ruiterpad :+

[ Afbeelding ]

:') :')

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:40

Oh jee, de Pantyman weer voorwaardelijk vrij? :')