Josfoto schreef:Ha die Jos, bedankt; Rij jij ook mee?
Jawel, ik ben er ook bij
Ik moet Leo wel in de gaten houden natuurlijk
Ik denk dagelijks niet al te vroeg te starten, omdat het eerste uur juist het drukst schijnt te zijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Josfoto schreef:Ha die Jos, bedankt; Rij jij ook mee?
Ik moet Leo wel in de gaten houden natuurlijk
Jeddah schreef:Helaas, wegens mijn diagnose Fybromyalgie zal ik niet mee kunnen doen...
sterkte! EP4D schreef:Jawel, ik ben er ook bijIk moet Leo wel in de gaten houden natuurlijk
![]()
Ik denk dagelijks niet al te vroeg te starten, omdat het eerste uur juist het drukst schijnt te zijn.
. Odi schreef:Haha, ja... de laatste keer moet in 1997 geweest zijn ofzo...Kun je zelf ook eens ervaren hoe leuk het is om een 4daagse te rijden![]()
![]()
.
dus ik ben wel benieuwd...
ik doe zelf niet
mee. 

susan schreef:ohh napie welk paard? en leuk
doe je niet mee krista? waarom niet?
nou ja.. school is wel leuk..
alleen een beetje jammer dat t op de feestavond valt
ben pas om halsf 11 vrij en moet dan nog uit barneveld komen.. dus ben er pas om een uur of half 12.. maar als jullie een biertje voor me klaar zetten en de tent openhouden kom ik zeker nog even langs! (dan neem ik vrijdag wel vrij..
kan ik nog bij de laatste dag aanwezig zijn!) Dancer schreef:Mijn man gaat voor de gezelligheid met mij mee (zonder paard). Weet iemand of je met de fiets ook de route kunt volgen?? Of dat er ergens speciale plekken zijn, een soort groompunten??