kietjuh schreef:nielsleon schreef:Natuurlijk op manege lisidina in burgh haamstede waanzinnige omgeving zit zo in het bos en in 10 min op het strand![]()
het is er beter dan op manege grol want dan moet je eerst door heel renesse en dan mag je maar heel kort op het strand
Groll zorgt veel beter voor de paarden...mijn vriendins moeder huurde bij liseduna vroeger paarden om ze rust te geven...zwak gewoon...ik zou zeggen zelf kiezen waar je wilt gaan rijden maar ik wou ook eerst bij liseduna rijden maar toen vertelde me vriendin dat...ik weet niet of het nu nog zo is maar ik hoop het niet...
Ik hen zelf een paard gekocht van manege grol ,je had hem moeten zien zwak mager en onverzorgd
hij staat nu als prive paard bij lisidina en je moet hem nu eens zien gewoon helemaal opgeleeft hij is weer fit en gezond dus waar worden ze het beste verzorgd...........

Kan je hele leuke buitenritten maken, ook langer dan 1,5 uur, en de prijs valt best mee vind ik. Ze hebben er erg leuke paarden en pony's staan!