Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zowel te paard als met de auto... ze denken dat de hele weg van hun is en gaan geen cm aan de kant nemen voorrang etc etc...
prints schreef:mogen wij dat niet dan?
Cameee schreef:Ik heb er een hekel aan als uto's zien dat je ergens moeite mee hebt en dan toch gaan toeteren..
xjox schreef:Buitenrij iritaties? Bijv. gister in het bos. Ik had even geen controle over mijn paard.. en wat krijg je dan? Mensen die zich ermee gaan bemoeien
Leiniej schreef:xjox schreef:Buitenrij iritaties? Bijv. gister in het bos. Ik had even geen controle over mijn paard.. en wat krijg je dan? Mensen die zich ermee gaan bemoeien
Pardon?
Er is werkelijkwaar niemand geweest die vervelende opmerkingen heeft gemaakt of iets.
Nu moet je niet denken dat ik op al jou berichtjes ga reageren maar dit kun je niet maken!
Jij met je pardon...
! Echt top.
.
rumay schreef:Dit topic eens gelezen en ja er zijn een aantal dingen vervelend maar wees eens eerlijk zijn wij met z'n allen wel altijd vriendelijk naar iedereen. erger jij je nooit!!
vooral juist als ik een buitenritje aant maken ben! heerlijk met het zonnetje en veel mensen buiten in de tuin vriendelijk gedag zeggen, kindjes paardjes laten aaien netjes aan de kant gaan etc etc kom altijd erg veel bekenden tegen dus het is altijd gezellig en leuk
maar ik ken ook ruiters die er minder gezellige tijden van maken om het zo maar te zeggen...rumay schreef:En er gebeuren idd dingen die niet kunnen en daar mag/moet je iets van zeggen maar dat kan ook op een redelijk normale manier.
laatst nog een keer... ik kwam van rechts en die aankomende auto reed niet hard dus ik dacht owkee dan kan ik gewoon doorrijden...vervolgens rijd die auto door moet volop remmen en ik krijg een middelvinger
voor wat? dat ik van rechts kwam en hij mij geen voorrang wou geven ofzo
Rianneke schreef:hoe doe je dat met een kudde wielrenners die voorbij

Dus hoe erg de irritatie ook is er zijn altijd uitzonderingen waarvan het een fout was.