Hechtel als in Belgisch Limburg?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gertrud schreef:Tijdens het wandelen maak ik foto's voor de facebookpagina As Seen Through Horses Ears en ook voor The Non Ridden Equine. Allebei erg leuke pagina's!

Maar je kan gewoon op elk moment instappen. Hij loopt van 1 januari tot 31 december, alles wat je vanaf januari geregistreerd hebt in Endomondo telt gewoon mee. Als je wil meedoen moet je even [***] opzoeken via Endomondo en mij een seintje geven dat je een vriendschapsverzoek hebt gedaan (met je Endomondo-naam) en dan doe ik de rest 

En leuke foto!
En ook leuke foto's!

bellehorses schreef:Leuk topic! Ik wil me ook graag melden.
Aankomend weekend een weekendje veluwe gepland met een vriendin en de paarden, ik denk dag ivm de vorst het rijden daar niet ideaal zal zijn dus misschien zullen wr meer gaan wandelen, weekend daarop staat al een dagje noord holland gepland naar duin en strand

Het was 12.5 km. Hebben er meer dan 3u over gedaan (ook pauzes gehouden enzo, pony had het met momenten mentaal wat moeilijk had ik het idee). Had minder spierpijn dan ik verwacht had, en pony gelukkig ook 
Daardoor is het soms wat meer gedoe, maar ze kunnen heel netjes achter elkaar in de berm lopen. Dus passeren langs obstakels e.d. is geen punt. Ze zijn allebei wel goed in proberen grasjes te eten en daar kan ik nog wel eens wat sacherijnig van worden 
Zal later nog wat foto's opzoeken van mijn wandelingen!
ik kan precies geen vrienden toevoegen? Alleen via facebook en contactpersonen maar als ik [***] intik doet ie helemaal niks [***] schreef:Wow TinGu, neen, 21 km zou een beetje teveel geweest zijnHet was 12.5 km. Hebben er meer dan 3u over gedaan (ook pauzes gehouden enzo, pony had het met momenten mentaal wat moeilijk had ik het idee). Had minder spierpijn dan ik verwacht had, en pony gelukkig ook
.
ik dacht al, zooooo die is goed bezig! Haha ik heb nog wel eens daar ik cijfers of letters omdraai als ik lees, toch een beetje dyslectisch denk ik.... 
was super leuk, goede wandelschoenen aan en vertrokken. Spierpijn viel mega goed mee maar wij wandelden een aantal jaar ook enorm veel
Maar vanaf 12km voelt het allemaal hetzelfde :p
gebruikersnaam is Catho
Heb je uitgenodigd. Alvast veel plezier!
). Had in ieder geval niet het gevoel dat we 12 km gedaan hadden, dus dat is wel positief. Denk ook dat pony het leuker vind om te wandelen dan om mij te dragen, en aangezien we anders toch ook 90-95% stappen maakt het ook niet uit.