Nu hopen dat het tm zondag droog blijft
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olympia96 schreef:Het gebied is groot 500 hectare. Maar er is nog nooit (bij mijn weten) iemand écht verdwaald.
Wij van Hippisch Drenthe doen er alles aan om de heen- en terugweg goed aan te geven, maar het is juist de bedoeling dat er verder geen routes uitgezet zijn. Je ‘moet’ buiten de paden rijden. Je moet natuurlijk niks, maar het is juist zo bijzonder dat dat 1 keer per jaar mág!
Ik heb zelf ook meegedaan (dit jaar kan het dus helaas niet vanwege de organisatie), en ik heb ook op de kaartenapp van m’n telefoon gekeken om te zien waar ik was.
Mocht je er echt niet uitkomen, bel dan 1 van de 4 nummers die we gecommuniceerd hebben. Dan starten we een zoekactie![]()
En vergeet niet: je bent niet alleen in het gebied!
Het is de planning dat er vanavond nog een mail met extra informatie uit gaat. De website wordt ook bijgewerkt met die informatie.
En de allerlaatste kaarten kunnen nog besteld worden tot 16.00 uur vanmiddag.
! Van de alberthoeve kan ik een paard huren! Heel benieuwd hoe dat gaat, jaren op hetzelfde paard gereden en dan een paar uur op een compleet vreemd paard haha. Citaat:Zaterdag
09.00-09.30 Kelly_J & xLeoniee Haflingers
09:30-10:00 _Gerdien_ met twee KWPN'ers, twee Friezen en een bonte
09:30-10:00 Lotte_Bjorka met een bonte fjord en een Welsh
10.00-10.30 DPTomboy
10:00-10:30 Ballard_L
10:00-10:30 saskiaojan en cheidie
10:00 - 10:25 Kionasuppie Met fjord kruizing
10:30-10:55 Koekeroekus & Qimm
11:30 - 11:55 Bamii en Wieke (Haflinger X Fjord en schimmel arabier)
14:00-14:25 Nynkster
Zondag:
10:00 - 10:30 Ilona_Mambo
10:30 - 10:55 Nientsje (en stalgenoot) Barock Pinto en Haflinger in het paars
10.30- 10.55 XulyssesX Elisabeth met Hummer!
11.00 - 11.25 Peerappel (Haflinger x Arabier) + faithjee (Haflinger)
11:30 - 11:55 Kwii
12:00 - 12:25 welmoed__ en stalgenoten
12.30-12.55 Zorro + Caily en vriendinnen (Tinkers) + PaulineH (2 tinkers&tinkerxtuiger)
12.30-12.55 Kiekeboefje
13.00-13.25 linoleum tinker
13.00- 13.25 Appalin Gelderse vos in groen + Anais Fries
14.00-14.30 ils_k Vos Tuiger in het blauw
Ben heel benieuwd wat jullie hebben haha nicolevdveen schreef:Wat een reacties! Leuk dat er zoveel mensen van hier meedoen, ik heb zelf de afgelopen 2 jaar in de organisatie gezeten van dit evenement en kan nu dus voor het eerst "officieel" zelf mee doen. Ik doe dit jaar dus met mijn eigen paard mee
Ik start zaterdag tussen 09.00 - 09.25, wie zien we daar ?
[ [url=m/drPRcx.jpg]Afbeelding[/url] ]
nonskagek schreef:nicolevdveen schreef:Wat een reacties! Leuk dat er zoveel mensen van hier meedoen, ik heb zelf de afgelopen 2 jaar in de organisatie gezeten van dit evenement en kan nu dus voor het eerst "officieel" zelf mee doen. Ik doe dit jaar dus met mijn eigen paard mee
Ik start zaterdag tussen 09.00 - 09.25, wie zien we daar ?
[ [url=m/drPRcx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk dat je nu zelf mee kan doen! Lijkt me best lastig om zo'n evenement te organiseren. Ik start om dezelfde tijd in een groepje. Als het weer wat mee zit, dragen we allemaal de rode clubvesten. Rij zelf een jonge fjord met bruin tuig. Had mezelf op het lijstje gezet, maar ben er nu twee keer weer af gegooid. Ik geef op

ben jij er ook zaterdag ochtend al amanda?
xxCYNNxx schreef:ik meen dat iemand uit de organisatie hier meeleest en post, dus ik vraag het hier even.
Endurance Epe is voor zaterdag helaas afgelast, dus ik dacht; laat ik me dan maar trakteren op een trainingsrondje op de rode route in DFW. Echter, bedacht ik me vrijwel direct, die loopt om en door het gebied waar dus ditzelfde weekend de autumn desert trail wordt gehouden.
Kan ik dit weekend toch gewoon de rode route pakken? Of is het hele gebied alleen toegestaan voor de deelnemers van de ADT? Eigenlijk ga ik er een beetje vanuit dat het laatste het geval is, omdat anders lastig te controleren is of mensen niet stiekem de kale duinen opgaan (die dus echt alleen voor de deelnemers toegankelijk is). Nu wil ik gewoon echt alleen de rode route rijden, dus echt dat rondje om zo een rondje op wedstrijdtempo te gaan rijden....maar goed; is het gebied daarvoor toegankelijk dit weekend?
Zo nee, wijk ik uit naar Havelte en rijd daar een mooie ronde.
rockytopper schreef:Wat een onwijs gave combinaties zie ik hier voorbij komen! Ik ben er dit weekend ook bij als fotograaf. Als het goed (en buienrader dit keer niet liegt) hebben we zondag zelfs nog een beetje zon erbij dus dat moet goed komen!
welmoed__ schreef:rockytopper schreef:Wat een onwijs gave combinaties zie ik hier voorbij komen! Ik ben er dit weekend ook bij als fotograaf. Als het goed (en buienrader dit keer niet liegt) hebben we zondag zelfs nog een beetje zon erbij dus dat moet goed komen!
Mijn vader zei dat zijn telefoon vertelde dat er zondagmiddag zon is.
Olympia96 schreef:Ladies!
Wie van jullie start zaterdag in 1 van de eerste groepen? RTV Drenthe komt opnames maken (tussen 10 en 11 in de Kale Duinen aanwezig, met kleine slag om de arm). De vraag is of de journalist (paardenman) met een GoPro een keer over de vlakte mag op 1 van de paarden (beetje braaf graag).
Wil je dat? Of ken je iemand die dan start en die dat zou willen? Die mag dan contact opnemen met mij (Tanny) via het bij jullie bekende telefoonnummer. Of appen of mailen naar adt@hippischdrenthe.com mag ook.
Ik speur ondertussen door.
deelname zelf is al leuk, rijden lekker een route en kijken of ik de puzzels kan doen
wij zijn wel herkenbaar, setjes of kleurtjes of niet