Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Jets schreef:Helaas kan ik dit jaar door ziekte van mijn paard niet mee doen. Zo jammer want het was zo leuk vorig jaar!
Ik zit erover te denken om te komen fotograferen daarom een vraagje voor de fotografen: wat is een goede plek om te parkeren en op de zandvlakte te komen?
zoutenootjes schreef:Jets, vraag het eens aan Amanda (_I_amanda_I_ op bokt), die komt altijd met de fiets. De zandvlakte is wel een eindje van de parkeerplaats af, volgens mij. Of meerijden met de organisatie die de tent op zet.
kionasuppie schreef:Wat betreft waar de tent voor het buffet komt is even afhankelijk van het weer en de definitieve route van parkeerplaats wat ook weer afhankelijk is omdat we zo min mogelijk willen hebben vast staan uiteraard mocht het net zoals vorig jaar worden. maar meenemen is altijd mogelijk!
Ja net zoiets als vorig jaar, bij de bakens hangt een vraag
He wat jammer dat je daar nooit meer wat van hebt gehoord... vorig jaar zat ik niet in de organisatie dus daar ga ik geen uitspraken over doen.
Wat betreft naar het terrein komen is dit vast wel mogelijk maar dan graag even een pb'tje jets, gaan we even kijken wat mogelijk is.
Sure_lee schreef:Volgens mij stond er bij het aanmelden dat het niet overdraagbaar is. Maar denk dat kionasuppie daar wel wat over kan zeggen?
Olympia96 schreef:Dit vind ik nou ook wel een beetje een gekke toestand worden aangaande de fotografen.... Het gebied is ZOOOO groot, kom aan, ga gewoon lekker ergens staan om foto's te maken. Je maakt mij niet wijs dat je elkaar dan in de weg loopt hoor.
Ik heb een hard hoofd in de constructie omtrent de foto die je 'krijgt' via Staatbosbeheer. Volgens mij is het een disaster waiting to happen. Bovendien moet je maar net een foto vinden die je aanspreekt denk ik dan. Vorig jaar zag ik bepaalde mensen ein-de-loos heen en weer racen over de vlakte. Dan zitten er vast foto's bij die je mooi vindt. Maar als je je paard een beetje heel wil houden, dan beperk je het geren over de vlakte en is de kans op een mooie foto ook minder groot.
Dus hoe meer keuze, hoe beter lijkt mij?
Ik hoop dat mijn vriend in NL is, want hij kan erg goede actiefoto's maken, maar goed, die kans is niet heel erg groot.