Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rebecca schreef:Een live cam op de huifkar lijkt me wel wat
Roosje01 schreef:Haha dan kunne we maris 24/7 volgen
Mariska_28 schreef:Hebben de Dwigelooers in dit topic mijn vraag hierboven gelezen?![]()
![]()
Vandaag is het 17 april... Nog precies 1 maand voor vertrek..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt opeens wel rap dichterbij.
Vandaag ook maar eens voor het eerst op de 14-dagen-vooruit voorspelling gekeken van buienradar..
Beter niet kunnen doen.![]()
Voorspelling voor 30 april (dus 2,5 week voor vertrek, verder gaan ze niet):
Min temp. 4 °C
Max temp 8 °C met daarbij een gevoelstemperatuur van....... 2.4 °C
Aan de andere kant, van mij part vriest het die week, en de week erna.. Als het daarna maar weer mooier wordt..
Cheyenne26 schreef:Ik volg ook! Wat gaaf zeg een huifkartocht. En wat een mooie huifkar, best een luxe. Als ik iedere reactie lees dan krijg ik ook zin om jullie verhalen te lezen. Misschien dat, als we ooit een mooie opknapper vinden, wij ook met onze tinkers brabant onveilig gaan maken. Maar dan willen we zo'n echte gypsy kar of in westernstyle. Voorlopig nog maar ff dromen en meegenieten van dit topic.
ikke schreef:Cheyenne26 schreef:Ik volg ook! Wat gaaf zeg een huifkartocht. En wat een mooie huifkar, best een luxe. Als ik iedere reactie lees dan krijg ik ook zin om jullie verhalen te lezen. Misschien dat, als we ooit een mooie opknapper vinden, wij ook met onze tinkers brabant onveilig gaan maken. Maar dan willen we zo'n echte gypsy kar of in westernstyle. Voorlopig nog maar ff dromen en meegenieten van dit topic.
Je kunt natuurlijk beginnen met zo'n gewone huifkar, daar ervaring mee op doen en vervolgens op zoek gaan naar iets wat je echt leuk vindt, en wat gezien jouw smaak ook een paar knaken zal kosten.
Nathas schreef:Voor zover wij weten (de dwingeler Ruiters') zijn alle hoofdwegen voor huifkarren gewoon begaanbaar. Onder het zadel is het een ander verhaal