Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mnon1994 schreef:Ik vind het ook veel geld, en helemaal voor een bosirt met eigen paard.
ik rij ook bijna nooit een enjoy the ride. mede door de prijs.
! 
marjolein__ schreef:Mnon1994 schreef:Ik vind het ook veel geld, en helemaal voor een bosirt met eigen paard.
Ah ik ben dus niet de enige. Ik rij er altijd wel een aantal per jaar, maar nu met die hoge prijzen ga ik toch twijfelen of dat het wel waard is. Als je ziet dat een extra lunch voor bv een groom € 10 a 12,50 kost dan houden ze er best veel per deelnemer aan over..............

Mnon1994 schreef:Ik vind het ook veel geld, en helemaal voor een bosirt met eigen paard.

marjolein__ schreef:Of wat ze ook vaak doen is boter op de broodjes en dat lust ik dan weer net niet............en heb je dus weinig tot niks te eten.
Maar de ritten zijn wel superleuk daarom vind ik het zo jammer

Enjoy the Ride dient voor iedereen toegankelijk en betaalbaar te zijn, dus kom allemaal naar Someren
) Psydoxy schreef:Enjoy the Ride dient voor iedereen toegankelijk en betaalbaar te zijn, dus kom allemaal naar Someren
![]()
Onderweg hebben we een pauze met een kopje koffie of een glaasje fris en een oranje versnapering. Op het terrein staat een catering tent waar je evt. een broodje of kopje soep kan kopen.
Het programmaboekje over de rit staat ondertussen online http://www.stmartinus-somerendorp.nl/index.php/etr.
Graag vooraf aanmelden via de KNHS site of een email sturen naar endurancesomeren@gmail.com. Voor ons als organisatie is het fijn om te weten op hoeveel combinaties we kunnen rekenen. (En hoeveel oranje lekkernijen we bij de bakker moeten bestellen)

Nibbit schreef:Appelscha / Wateren is eind mei dat kost ook 15 euro
Psydoxy schreef:Enjoy the Ride dient voor iedereen toegankelijk en betaalbaar te zijn, dus kom allemaal naar Someren
![]()
Onderweg hebben we een pauze met een kopje koffie of een glaasje fris en een oranje versnapering. Op het terrein staat een catering tent waar je evt. een broodje of kopje soep kan kopen.
Het programmaboekje over de rit staat ondertussen online http://www.stmartinus-somerendorp.nl/index.php/etr.
Graag vooraf aanmelden via de KNHS site of een email sturen naar endurancesomeren@gmail.com. Voor ons als organisatie is het fijn om te weten op hoeveel combinaties we kunnen rekenen. (En hoeveel oranje lekkernijen we bij de bakker moeten bestellen)
Moonlight17 schreef:Doe mee aan de enjoy de ride rit in Merselo deze 17 mei.
Nou hoor ik hier en daar wat mindere verhalen. Nou lijkt het als ik de plaatjes op bokt bekijk gewoon een enorm grote buitenrit die je maakt. Of komt er meer poespas bij kijken?
Moonlight17 schreef:Doe mee aan de enjoy de ride rit in Merselo deze 17 mei.
Nou hoor ik hier en daar wat mindere verhalen. Nou lijkt het als ik de plaatjes op bokt bekijk gewoon een enorm grote buitenrit die je maakt. Of komt er meer poespas bij kijken?