Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De paarden staan vanaf eind van de dag op een wei aan de weg van Lhee naar het pannekoekenhuis dat aan de bosrand ligt. Wij staan op de camping de olde Bargen er direct naast..
had niet verwacht dat jullie na de olde bargen zouden gaan
(omdat dat niet echt een paarden maling is) ik zal einde van de middag rond 6 uur die kant eens op fietsen

. Hopelijk klaart het snel op en hebben jullie morgen weer beter weer
Het is maar water... (en dan heeeel veel
) Blij dat we lekker in de kar zitten, gaat hier nu goed tekeer qua onweer en regen.. Mariska_28 schreef:Kinderachtig hoor NathasHet is maar water... (en dan heeeel veel
) Blij dat we lekker in de kar zitten, gaat hier nu goed tekeer qua onweer en regen..
Maar het is idd wel heel erg
hoe laat vertrekken jullie morgenochtend? Want dat is natuurlijk ook een optie

Mariska_28 schreef:Nee hoor, die liggen te slapen na een lange dag..
We vertrekken woensdag pas, morgen willen we o.a. boodschappen doen in Dwingeloo, en een ritje maken in het bos onder het zadel. Dus je bent ook morgen welkom
ga morgen einde van de middag 6 uur à half 7 met nieuw 2 - span op pad en we komen dan langs de olde bargen
Totdat ik bij de stop mijn lange broek aandeed, we acuut daarna uit de wind en in de zon reden.. zucht.. 
Nou zag Gerard er natuurlijk ook wel eng uit met zijn lange haar, zwarte zonnebril en camouflage t-shirt, maar naar mij hadden ze wel terug kunnen zwaaien toch? 
De eerste druppels vielen toen we de paarden op de wei zette (waar ze tot hun knieën in het gras staan, maar nu gelukkig buiten gehoorsafstand
) en toen we net goed gezetteld waren barste het los.. 
)

Met in dit geval heel in de verte het sluisje waar we over moesten 

En dan kan ik wel gewoon de foto`s opslaan en bewerken enzo.