jeromyxx schreef:ik en mijn vriendin doen af en toe buitenritjes maken zij met haar pony en ik met mijn paard wij uiteindelijk langs mijn oude huis gereden stonden daar 2 jongens allemaal naar ons te roepen dat paarden stomme beesten zijn en dat ze op moesten flikkeren . dus ik tik mijn vriendin aan en ze wist meteen wat ik van plan was dus wij aftellen en in volle galop er op af gegallopeerd ik heb die jongentjes nog nooit zo hard zien fietsen en de rest van de dag niet meer gezien XD
af en toe hoop ik gewoon dat als een auto naar mij gaat lope toeteren dat mijn paard een flinke trap tegen die auto geeft eigen schuld denk ik dan !
leuk gedaan
ja totdat je de rekening krijgt

ik heb dr namelijk ook een hekel aan. wordt niet boos. maar negeer het gewoon.
zie het al voor me
En toen ik uit eindelijk mannen in de bosjes zag werd het mij wel duidelijk waar ik was beland
Ik was gisteren het bos in en stukje langs groot kanaal, daar lopen veel mensen met honden. Ik reed en mijn moeder liep met de hond. Opeens horen we gegil achter ons. Paard schiet naar voren en draait zich om, om te kijken. Een vrouw staat daar op en neer te springen met een rood hoofd en te schelden. Mijn moeder en ik lopen er op af.

Malloot
)