Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:01

Ik ga vanmiddag lekker buitenrijden. Om 12u met 2 stalgenootjes. Bedenk me nu net dat we allemaal een vos hebben, alleen pakt er een paardje van iemand anders. Anders was het een vosserit :)

Iedereen die gaat rijden vandaag, veel plezier!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:05

Heb mij ook aangemeld, moet ik toch beter opletten dat ik de endomondo aanzet. Gezien ik gisteren ook 14km heb gereden zonder track. Dat is dan jammer natuurlijk,....

djuulsie

Re: Endomondo challenge: Bokt Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:07

Ik heb me ook ingeschreven :D En idd zoals Suzan zegt: elke dag mn endomondo aanzetten ;)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:18

Aangemeld...

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:18

Het voorstel rondje:

ik ben Suzan, heb sinds april dit jaar een tweede paard gekocht. Mijn eerste is met pensioen als grasmaaier.
Elvis is in juni 4 geworden en we rijden voornamelijk buiten. Helaas door het vroeg donker worden nu, moeten we naar binnen of in een bak trainen. In de weekenden gaan we natuurlijk wel direct weer de bossen in. Langste afstand tot nu toe is 16km rustig gereden. Wil lang van hem genieten

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:24

Zal me ook even voorstellen:

Ik ben Julie, 30 jaar uit Rotterdam. Ben al bijna 6 jaar in het bezit van een heerlijke haflingerruin waar ik voornamelijk mee buiten rijd (OHZ of voor de wagen). In de winter zijn het wat kortere stapritjes, maar nog steeds lekker naar buiten. Bak rijden vinden we niks aan.

lien_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:34

Ik heb me ook aangemeld, en ik zal mezelf dan ook meteen maar voorstellen.

Ik ben Nicoline, 26 jaar, en in het bezit van een 15 jarige KWPN merrie. Wij rijden toch ook wel zo´n 1 keer per week buiten, enige jammere is dat er hier geen ruiterpaden zijn dus ik moet altijd oppassen dat haar hoeven niet te hard slijten..

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:39

Wat een onwijs leuk idee!
Ik heb me net ook aangemeld :) . Verder qua kilometers ed bijtellen doet endomondo dat vanzelf?

Edit: Mijn naam is overigens Anne Noordenbos, Die zal ook wel bij aanmelding staan ;)
Laatst bijgewerkt door Ceasar2015 op 21-10-13 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:40

ijssnuiver schreef:
Wat een onwijs leuk idee!
Ik heb me net ook aangemeld :) . Verder qua kilometers ed bijtellen doet endomondo dat vanzelf?

Gebeurd vanzelf :j

fjordjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:46

Super leuk idee! Ik heb me ook aangemeld.
Ik ben Marcella, 24 jaar en woon in Heeze.
Rij een fjord van 13 jaar, waarmee ik Z1 dressuur gereden heb. Ik start hem nu niet meer maar we maken nog wel regelmatig buitenritjes.
Ook rij ik nog een 14 jarige KWPN merrie van Lancet, met haar rij ik dressuur en probeer ik in ieder geval 1 keer in de week naar het bos te gaan.
We kunnen hier geweldig mooi buiten rijden op de Strabrechtse Heide en het Leenderbos :).

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 08:51

Wat leuk dat iedereen zo positief reageert!
En super dat mensen vandaag alweer km's aan het maken zijn :D

Vannacht heeft Endomondo even de tijd gehad om de boel te verwerken en ik vind het wel leuk om even de groepsstatistieken hier neer te zetten.
We zijn op het moment met 62 bokkers, hebben samen 19,62 dagen in het zadel gezeten en al 3.507 km gereden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:51

Ik heb mezelf ook aangemeld, sta nu op de 8e plaats zie ik, grappig, en dat terwijl juli niet meedoet voor deze challenge. (stiekem wel jammer :o :)) ) Toen had ik namelijk vakantie, en (zojuist ff opgeteld) heb ik 126 km gereden op de Veluwe, in Limburg en in Duitsland. Daarna ben ik een stuk minder gaan rijden :+ Ik rijd nu in de winter meestal enkel in het weekend.

Ik ben Maya, bezit een Haflinger (die verantwoordelijk is voor de meeste km's) en twee Tinkers, waarvan 1 jonkie dus maar korte stukjes meegaat. Woon in Zeeland tegen de Vlaamse grens, dus rijd veel in de polder en geregeld aan de kust. Wat ik verder erg leuk vind is om op vakantie met paard te gaan, afgelopen jaar twee weken vakantie gevierd, eerste in Veluwe met een groepje Bokkers. Tweede in Limburg met een goeie vriendin. En voor volgend jaar staan meer korte weekendjes op stap met m'n paardjes, of met de Haflinger en een andere goeie vriendin met haar BWP'er. Ook sta ik zeker open om met anderen af te spreken voor een rit, of als er een bokker met lef dit leest en het leuk lijkt om eens een rondje met mij mee te doen op mijn pony, pb gerust :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-10-13 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:52

Haha, ik vroeg me al af hoe er ineens zoveel mensen in de lijst bijgekomen waren. Leuk dat er al zoveel mensen meedoen!

Ik doe al vanaf het begin mee aan de challenge, zal me ook even voorstellen:
Ik ben Eveline, 20 jaar en kom uit Roosendaal. Ik studeer in Wageningen, waar ik doordeweeks ook woon.
Mijn paard staat nog wel in Roosendaal. Hij heet Bob, is een Fjordenruin van 8 jaar oud en onze favoriete bezigheid is lekker buitenritjes maken. We rijden voornamelijk door de Visdonkse bossen en over de Rucphense Heide. Zo ziet ons uitzicht er regelmatig uit:
Afbeelding

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:01

melody7 schreef:
Oja, zal ik me ook nog even voorstellen? :+
Ik ben Lysanne, 15 jaar en ik rij mijn verzorgpaard nu zo'n 3 jaar en verzorg haar 6 (bijna 7) jaar :) een new forest merrie van 9 jaar; Melody. Ik rij 3-6 keer per week en ik rij op de zandpaden in moergestel (naast de snelweg, een natuurgebied) en in de oisterwijkse bossen :D

Hè dat is dichtbij!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:08

Ik wil ook meedoen! :D

Op mn telefoon werkt dat inschrijven niet dus straks op de pc maar proberen.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:20

Ik sta er nog altijd niet tussen haha :') Ik zal eens even kijken wat er mis is

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:24

Ik sta in de lijst *\o/* maar zonder naam :( Hoe kan ik dat veranderen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:30

djuulsie schreef:

Dan denk ik dat je je profiel nog moet invullen :j

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 09:45

Rianneuhh schreef:
Ik sta er nog altijd niet tussen haha :') Ik zal eens even kijken wat er mis is

Ik zie je er nog altijd bij staan :P op plek 52 sta je bij mij

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:55

Wat is dat raar haha! Hij geeft bij mij aan 'you are not participating'. Maargoed, als ik er bij jou tussen sta, zal het wel goed zijn. :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:56

Blingh schreef:
djuulsie schreef:

Dan denk ik dat je je profiel nog moet invullen :j

Dat heb ik al gedaan...

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:00

Rianneuhh schreef:
Wat is dat raar haha! Hij geeft bij mij aan 'you are not participating'. Maargoed, als ik er bij jou tussen sta, zal het wel goed zijn. :)

Heb je al wel kilometers gemaakt met Endomondo? Bij mij geeft hij dit namelijk ook aan maar ik heb ook nog geen kilometers gemaakt

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 10:08

NienkeV1994 schreef:
Rianneuhh schreef:

Heb je al wel kilometers gemaakt met Endomondo? Bij mij geeft hij dit namelijk ook aan maar ik heb ook nog geen kilometers gemaakt

Dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad, want je hebt nog geen km's dus nog geen exacte ranking ;)

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:12

Ik weet het al mensen :') ik was uitgelogd :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 10:17

Rianneuhh schreef:
Ik weet het al mensen :') ik was uitgelogd :+

:') dat verklaard een hoop haha