Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Dune_ schreef:Wat je kan doen, is met je hand gebaren dat ze zachter moeten rijden. Vaak wordt hier wel gehoor aan gegeven.
_MF_ schreef:mijn paard is vrij rustig.
knip
maar als er een trekker langs komt denderen, met zwaai lichten, en met een heel werkding dat rammelt
ik probeer ook zoveel mogelijk rustige route's te rijden, maar er is altijd wel wat ;p
de ene keer is het een trekker, dan een vracht wagen, dan een brommer, of zelf's zo'n stofzuiger ding...
knip
hihi Ik voelde me totaly Punked!
hahahahaha
) Dat ding nam de hele baan in beslag, dus wij met drie achter elkaar de berm in, voor zo ver we konden. Die tractor vloog aan zo'n vaart voorbij, zonder ook maar een beetje plaats voor ons te laten, hij reed gewoon door en wij konden geen kant op.
_MF_ schreef:mijn paard is vrij rustig.
maar als er een trekker langs komt denderen, met zwaai lichten, en met een heel werkding dat rammelt er achter,
dan zal elk paard wel even nerveus worden.
ik wil mijn paard laten doen wat zij het leukste vind, en dat is lekker buiten rijden door de natuur.
als ik speciaal voor die paar trekkers enz. in de bak moet gaan blijven? zou dat nog eens een mooi verhaal worden.
--------
ik probeer ook zoveel mogelijk rustige route's te rijden, maar er is altijd wel wat ;p
de ene keer is het een trekker, dan een vracht wagen, dan een brommer, of zelf's zo'n stofzuiger ding...