Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Er kan worden deelgenomen door ruiters en menners met en zonder eigen paard.
. Heeeerlijk met paardje op pad!
Ik bedoelde natuurlijk contact opnemen haha. Prisca schreef:Paspoort controle wel maar voor de rest als het er is is het vrijwillig. Bij Ermelo willen zo nog wel eens een fitheidstest doen (voor en na). Dat is meer voor jezelf.
@Ania
Asl het voor mennen is staat het aangegeven op de site soms wijkt de route iets af. Die moet je wel met opgeven aangeven sommige zijn niet geschrikt voor menners.
Ik zie ons allemaal al een coopertest/pieptest afleggen
MoosjeWings schreef:Prisca schreef:Paspoort controle wel maar voor de rest als het er is is het vrijwillig. Bij Ermelo willen zo nog wel eens een fitheidstest doen (voor en na). Dat is meer voor jezelf.
@Ania
Asl het voor mennen is staat het aangegeven op de site soms wijkt de route iets af. Die moet je wel met opgeven aangeven sommige zijn niet geschrikt voor menners.
Ik hoop dat je een fitheidstest voor de deelnemende paarden bedoelt?Ik zie ons allemaal al een coopertest/pieptest afleggen
.

Marije_jiplover schreef:Ik heb inmiddels de startlijst binnen.
Stalgenootje rijdt heel misschien nog met mij mee met paard. Ze heeft nagevraagd of dat nog mag, omdat eigenlijk de inschrijving gesloten is. Maar ik had voor haar al een lunch geregeld en ze zou samen met mij starten, dus het enige is dan 1 deelnemer meer in het veld, maar geen extra trailer, geen extra lunch en geen extra starttijd, dus hopelijk mag het.
Ik mag wel op tijd opstaan, ik start om 10.30 uur.
Nouja, komt misschien nog..
. Dus voor mij een prima tijd! Als het goed is kan ik daar ook boxen regelen dus dat is ook fijn! Nu alleen nog extra geld inzamelen
.
Had gisteren een feest van de familie, dus heb mooi dat papier meegenomen, haha.