Enjoy the Ride ritten in Leersum

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 15:41

Ja, was een zeer geslaagd dagje! Alles zat mee, en volgens mij had iedereen het wel naar zijn zin. :j
De volgende rit staat alweer gepland, de rit in Hosterworld op 3 Juni (zie andere topic). Alles kan nog overlegd worden, heb me nog niet officieel opgegeven, maar wel van plan om hem te rijden.

Wiwabalia

Re: Enjoy the Ride ritten in Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 18:08

Onee, Hosterwold wordt hem niet voor mij.

Kyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:21

Ook ik vond het super fijn! Wat hebben jullie lieve beestjes! Laten we contact houden over een volgende keer!

Groet Gerda

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 22:45

@ Kyan, ik ga ook nog wat ETJ ritten rijden, oa 14 Juli Ermelo Verwenrit, 23 Juni Bennekom 15km (met Silence), en 20 Oktober Najaarsrit Leersum 17km (ook met Silence).

En als iemand nog leuke georganiseerde buitenritten weet, zijn ze welkom, ETJ zijn er niet zo gek veel, wel jammer.

Kyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:59

O ja de verwenrit lijkt mij ook leuk! Hoeveel km is dat? En Leersum najaar doe ik ook zeker weer.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 06:34

Volgens mij kun je weer kiezen tussen een korte en wat langere rit. ;)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:57

xx_Kelly_xx schreef:
@ Kyan, ik ga ook nog wat ETJ ritten rijden, oa 14 Juli Ermelo Verwenrit, 23 Juni Bennekom 15km (met Silence), en 20 Oktober Najaarsrit Leersum 17km (ook met Silence).

En als iemand nog leuke georganiseerde buitenritten weet, zijn ze welkom, ETJ zijn er niet zo gek veel, wel jammer.

14 Juli zou idd wel kunnen en ook 23 juni zou kunnen. Ben 1 tm 15 juni weg.

Zoo wat was ik moe zeg was om 5 uur thuis gelukkig had mijn vriend eten en kon ik zo aanschuiven. Erna lag ik om 21 op bed en in een keer doorgeslapen tot vanmorgen half 7. Had natuurlijk een kort nachtje gehad.
Ook mika was helemaal stuk maar wat heeft ze een leuke dag gehad. TOP van die mensen dat ze haar meenamen. Had vanmorgen een blij hondje alleen maar geknuffeld wilde worden.

Idd dit was een leuke groep brave paarden en fijn rijden. Ondanks 1 kapotte knie en een blauw been en redelijk wat spierpijn was het super leuk. OP NAAR DE VOLGENDE....

Laten we dan gelijk gezamenlijk opgeven.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 09:27

Ik was ook moe, maar wel voldaan, was een erg gezellig en geslaagd dagje! Wel een beetje spierpijn, vooral als ik moet traplopen, maar het valt me nog mee moet ik zeggen.
Mischien dat ik voor zulk soort ritten een bontje ga aanschaffen of gel zitting ofzo, want heb opzich een prima zadel maar niet 1 van de zachste. En een zo'n GPS ding wil ik in de toekomst ook. :)

Heb alweer zin in de volgende! *\o/*

vviets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:33

Zoo ik heb ook spierpijn! Nu nog steeds haha. Maar ik denk als je dit vaker doet dat het minder zal zijn.
Ik zal eens kijken of ik de volgende data ook nog een x mee kan! Lijkt me leuk!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 21:56

Hoi hoi iedereen,

Zijn er al mensen die 23 Juni in Bennekom wederom samen willen rijden? Waarschijnlijk gaat er ook een stalgenootje van mij mee met haar jonge friese merrie, die gaat zondag voor het eerst met Wieb en mij mee het bos in, dus we kijken even hoe zij reageert op alles.
Als alles goed gaat, wilt ze de 23ste ook meerijden, 30 km is heel tof maar voor die van haar nog iets teveel van het goede, dus dan is het handiger om de 15 km te doen.

Ik hoor het nog wel!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 20:15

waarom starten jullie niet een keer een KK (Kennismakings Klasse)? is nog leuker :j

maar ETR (Enjoy The Ride) zijn ook erg leuk, maar bij een KK is de afstand nog wat langer en kun je nog langer genieten :D

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 21:59

Je mag maar 1 keer kk rijden in een jaar geloof ik en ik ben zelf niet van plan Endurance te starten. Vind het met een bosrit fijn als ik zelf mijn eigen tempo kan bepalen en als ik wil stoppen, dan kan ik even pauze houden bijv. Maar bedankt voor de tip. ;)

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:06

Je mag tegenwoordig onbeperkt kk klasse starten.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 20:49

Bedankt voor de info, maar ik heb daar geen intresse in. ;)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 08:28

Mijn stalgenootje en ik rijden de 15 km en gaan ongeveer rond 10 uur/half 11 starten, rijden de rit in stap, draf, galop, dus als er eventueel nog mensen aan willen sluiten, moet je even gillen.
23 Juni, Bennekom is dat.