Werkvakantie ranch amerika

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Werkvakantie ranch amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:03

Mij spreekt die Gaithed horses ranche en enorm aan, in Utah was die volgens mij. Allemaal Missouri Fox Trotters, oftewel paarden met een extra gang wat zo fiets comfortabel zit bij de rug :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:03

Is het nou zo moeilijk om echt een ranch te vinden met western met giga veel paarden, shows doen, vee drijven, kampvuur zitten s avonds, naar rodeo's te gaan ect.. man wat giga veel dressuur en spring stallen :') hellppp

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:28

NewYork worden jullie tickets betaald? en wat krijgen jullie evt nog erbij als vergoeiding?

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 19:46

lifaya schreef:
NewYork worden jullie tickets betaald? en wat krijgen jullie evt nog erbij als vergoeiding?

Nee onze tickets worden helaas niet betaald en ook geen vergoeding.
Maar wel elke week naar de bios.
En een onvergetelijke tijd!

Als iemand de periode van eind maart tm juni zin heeft. Mijn reismaatje is helaas niet meer zeker. Ik ga naar: www.OmElarab.com

En wie weet gaat er gevroren sperma mee naar huis Hahaha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:48

weetje wat het is, ik kan, heb de tijd, alleen niet het geld gezien geen elke baan mij aan wil nemen :+ daarbij heb ik ook nog geen rijbewijs, ben er mee bezig maar heb pas 2 lessen gehad en die stomme rijschool is ook niet echt goed in communicatie :') Als ze nou mijn ticket zouden betalen dan zou ik het nog wel willen doen

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 20:08

Dat is ook de reden dat mn reisgenootje nu niet zeker is.
Ik zit ook met t probleem van een baan maar krijg de helft van mn schoolgeld terug en de rest is spaargeld Haha.
Had aan ze gevraagd of ze het ticket vergoeden maar omdat ze t hele jaar door ongeveer 5 tot 6 mensen kunnen ontvangen doen ze dit niet. dat snap ik natuurlijk ook.

Er waren nog meer mensen hier die het gaaf leek dus misschien dat daar iemand van mee zou willen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:15

Ik moet eerst sowieso mijn opleiding afronden, anders was ik echt heel graag met je mee gegaan!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:31

jammer dat ze op die arabieren stal al zulke mooie foto's hebben haha, anders kon je zeggen dat je dan een fotograaf meeneemt die maar al te graag alles op de foto zet maar dan wel dat de ticket moet worden betaald :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:34

Een ticket zelf betalen vind ik echt niet erg, zo'n ervaring maak je maar één keer mee in je leventje :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:35

zou het ook niet erg vinden als ik een baan en geld had :Y) geld dat ik nu heb is voor mijn rijbewijs, heb dat bij elkaar gespaard en jah, hierna is mijn geld opperdepop... Waarom gunt niemand mij een baan :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:38

Ik vind het inderdaad ook niet erg om het zelf te betalen :)
Dit jaar eerst afmaken en dan in juli wil ik!!!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:41

Ik ben al meerdere keren niet aangenomen omdat ik overgekwalificeerd ben :o? Gelukkig heb ik nog m'n oppas-, design- en fotografiewerk, anders kon ik helemaal niet sparen :=
Moet vanaf deze maand ook 200,- huur aan paps betalen dus moet wel weer even op zoek naar echt werk :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:43

ik krijg gewoon helemaal niks te horen. ik heb een grafisch vormgeef diploma maarjah. ik heb \zelf bij de AH gesolliciteerd en niks gehoord :+

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:19

Hoe kan je nou nergens iets te horen krijgen ö
Naja het zijn nu wel moeilijke tijden ..

Iemand die toevallig in Oz met mij samen op een stal wil werken ? :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:25

weetik niet :') vraag me ook af waarom ik niet word aangenomen bij een AH en waarom ik bij zoveel bedrijven etc helemaal geen reacties krijg op mijn sollicitaties := Het is niet dat ik achterlijk ben :') Ik heb een MBO n4 afgerond en heb 1 jaar bij de laplace gewerkt, 1 jaar burger king en wat losse catering opdrachten. Bij de Lebkov had ik ook gesolliciteerd, ook nooit meer iets gehoord, bij een italiaans restaurant, bij de thuiszorg (huishouden) en de bioscoop hier in Leiden en de bioscoop in den haag... het is echt om schijtziek van te worden. Ik heb ook mijn CV achtergelaten bij de La Place op leiden station, echt, als ik daar niet aangenomen word verklaar ik mezelf achterlijk... ze zijn op zoek naar mensen en ik heb al een jaar ervaring :+

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 22:37

t is echt om te huilen he lifaya.

welke opleiding had je ook alweer gedaan?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:45

Dit lijkt me zo ontzéttend gaaf :wow: , echt een droom van me!
Helaas zit ik nu pas in VWO4, maar ik ga vast sparen voor na mn eindexamen :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:54

Grafisch Vormgeven heb ik gedaan :j

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:34

je sollicitatiebrief aanpassen renee ? haha
Nee, maar snap wel dat je flink baalt, dan wil je werken is er niets te krijgen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:35

dan nog hoor je gewoon een reactie terug te krijgen waarom ze niet met je verder willen :+

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:38

lifaya schreef:
weetik niet :') vraag me ook af waarom ik niet word aangenomen bij een AH en waarom ik bij zoveel bedrijven etc helemaal geen reacties krijg op mijn sollicitaties := Het is niet dat ik achterlijk ben :') Ik heb een MBO n4 afgerond en heb 1 jaar bij de laplace gewerkt, 1 jaar burger king en wat losse catering opdrachten. Bij de Lebkov had ik ook gesolliciteerd, ook nooit meer iets gehoord, bij een italiaans restaurant, bij de thuiszorg (huishouden) en de bioscoop hier in Leiden en de bioscoop in den haag... het is echt om schijtziek van te worden. Ik heb ook mijn CV achtergelaten bij de La Place op leiden station, echt, als ik daar niet aangenomen word verklaar ik mezelf achterlijk... ze zijn op zoek naar mensen en ik heb al een jaar ervaring :+

Bij Albert Heijn zal je niet worden aangenomen omdat je al te oud bent..
Zo is het nou eenmaal, zal voor sommige andere simpele bedrijven zoals la place misschien ook gelden.
Jij bent nou eenmaal duurder en voor jou hebben ze 16/17/18 jarige dus als je verder geen hogere functie gaat uitvoeren dan heb je voor hun geen meerwaarde.
Maargoed het is heel lomp. Ik wordt na 3 jaar ook uit de albert heijn geknikkerd.
Toevallig ga ik zelf weg omdat ik naar Oz wil.

Ik ben ook benieuwd of ik een fulltime vakantie baantje kan regelen voor als ik terugkom ..
Laatst bijgewerkt door lieke123 op 03-01-12 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:39

Haha dat weet ik Lieke maar nooit geschoten is altijd mis. Maar een reactie terug zou altijd wel netjes zijn vind ik :)

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:42

Ja dat is zeker zo!
Ik zou gewoon bellen als ze niet reageren :))
Albert heijn is echt niet slecht betaald voor het werk wat je doet.
Zeker niet als je ook op zondagen werkt.
Als ze echt in hoge nood zitten zullen ze wel een ouder iemand aannemen maar anders niet.
Verder zie ik ook in de albert heijn steeds bezuinigingen in uren.
Ook ik mag weer minder werken terwijl ik juist meer geld nodig heb voor Australië
Gelukkig verdien ik nog wat bij met shoots en kalenders gooien.
Als het goed is heb ik straks zelf 6.000 gespaard en mijn ouders leggen 1.500 bij.
Maar als ik terugkom zal ik weinig tot niets meer over hebben..
Ik ben ook bang naarmate ik ouder word dat ik dan ook moeilijk een baantje ga vinden.
Ik wil misschien ook de creatieve kant op zoals je al weet :o en hopelijk vind ik wel een baan daarna..
Maarja in heel veel branches wordt nu flink bezuinigd zoals zorg etc.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:45

Zijn die baantjes waar je op hebt gesolliciteerd allemaal fulltime?
Anders zou je namelijk voor meerdere parttime baantjes kunnen kiezen...
Is wel een beetje onhandig :P Maar je wordt wel eerder aangenomen
Je moet dan wel meer belasting afstaan maar dat krijg je allemaal weer terug als je het terugvraagt dus uiteindelijk houd je hetzelfde over als bij een 40 uurs baan

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:46

ik heb nergens ook maar parttime of fulltime hoeven aan te geven, maar ik wil 4 dagen werken. dacht er idd over om 2 baantjes te nemen maar ik vind er helemaal geen :+