Rijden jullie buiten met Body-protector?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DragonHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:21

tjaah.. ik rij zelf eigenlijk niet met Body-protector.. geen idee eigenlijk waarom. ziet er zo onhandig uit etc. :P bijna geen bewegingsruimte enzo.. maar moet ook toegeven dat ik er nog nooit 1 gedragen heb.
Misschien was die ribbenkast kneuzing die.. ik heb gehad nadat ik er een keer van af gevallen was en op me rug terecht kwam dan niet zo erg.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:22

Ik rijd eigenlijk alleen met bodyprotector als het verplicht is (crossen) verder vind ik het ondingen en zie er geen rede toe om er een te dragen :o

dewixowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 12:28

ik rijd met een body protector
vanwege me eigen veilig heid nogal logies
een keer heeft die echt mijn val opgevangen toen viel ik met me rug op een boom stam.
het is heel handig
welk merk weet ik niet me lebeltje is weg ge wassen hij is al flink oud *D

Lady_Daniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:38

Ik ben ook niet echt van de bodyprotectors tijdens de dressuur training. Het belet toch ergens je bewegingsvrijheid.
Bij het buitenrijden heb ik hem ook nooit aan. Alleen tijdens het springen. Als je een keer goed hard op een balk valt...

Rooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 18:54

Ik rij zonder bodyprotector. Het is natuurlijk altijd veiliger om met te rijden, maar ik rij weinig buitenritten en verder alleen dressuur.