kijk maar als jullie iemant weten moet wel kunnen rijden dan, ik neem die draver dan kan diegene op orchidee,
funnyhorses
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-09 12:30
Aan iedereen.................... Maandagochtend gaan we een buitenrit maken. Om elf uur treffen we ons met Sammy1 in Erenstein wie dan ook mee wil is welkom! Geef een gil en sluit je aan!
Laatst bijgewerkt door funnyhorses op 01-10-09 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt
haha dat is inderdaad minder, hopen dat het weer meewerkt he. en als dit goed klikt kunnen we vaker afspreken heb er echt wel zin in,was een goed idee van je om dit topic te openen.
ja he hihi ik sta er zelf van te kijken hoeveel leuke reakties erop komen,geweldig! Alleen rijden is niet erg maar op gegeven moment is het best saai als je met buitenrijden geen aanspraak hebt. Als je in een rijbak rijd dan is het wat anders maar buiten vind ik hetwel zo gezellig als er iemand mee hoppelt hahaha
ik zit nu met een warmtpad van harry's horse's in mn nek de spieren los te weken hihi
haha handig he paarden spullen haha. ik ben normaal echt een bakruiter alleen maar trainen, ik wil graag wedstrijden gaan rijden maar soms een uitrit is wel lekker,.
ja das wel zo ontspannend dan he?En voor de paarden een leuke afwisseling! Ik heb vroeger(jaaahhh toen gingen de vissen nog te voet haha)ook concoursen gereden.Was een leuke tijd op de ponyclub. Ik kon het best goed al zeg ik het zelf,en nu?????ik ben zo stijf als een plank pffff word een ouwe doos hahaha
funnyhorses
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-09 13:22
en ja paardenspullen zijn handig hahaha laatst was mn moeder gevallen en helemaal onder de schaafwonden. heb ik de wondspray gepakt en dr helemaal dichtgesprayed hahaha heeft wel geholpen,ze heeft het er nog over hihihi.
soesita
Geplaatst: 01-10-09 13:32
Ow man, ik wil zo graag mee, maar 11 u gaat voor mij niet want om 12.00 moet ik de kleine alweer ophalen in Kohlscheid. Maar ik snap wel dat het moeilijk wordt om iets te vinden wat voor iedereen gaat lukken. Jammer want ik wilde ook wel graag naar Erenstein. Ik vind het ook leuk dat hier zo veel mensen uit de buurt op bokt te vinden zijn, geweldig! En ook allemaal wandelende kerstbomen in de winter, prima, dan ben ik niet zo alleen. Kunnen we in de winter eens een fluo-reflecto-knipperlichtjes rit organiseren dan? Hoe bonter hoe beter.
Hallo funnyhorses... Ik zwaai wel terug haha.. Maarre ik ga bijna elk weekend. Dus laat maar horen als je eens mee wilt.
Aktionlover... welk paard is van jou... Ik kan uit je profiel niets opmaken. Ik heb Jappy en Uno en sta naast Pascal van Jozef.
Maandag kan ik niet mee maar wens iedereen die wel kan veel plezier en een droge rit.... Nu regent het...
soesita
Geplaatst: 01-10-09 14:11
Dinsdag heb ik geen opvang voor het kleine spul. Woensdag weer wel maar volgende week helaas al een andere afspraak. Ken he niet iemand die graag op de kleine past?
Nu woensdag rijden dan? Kom ik wel naar stal toe,geen probleem.
soesita
Geplaatst: 01-10-09 14:43
Nee sorry, misschien zeg ik het verkeerd maar het is nu woensdag (07.10) dat ik niet kan. (Nelderlands-Vlaamse miscommunicatie misschien? ) De maandag of woensdag daarna gráág! En in het weekend valt er eventueel ook wel wat te regelen hier.