Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Silence schreef:Ik heb de papieren binnen en heb daarover een vraagje.
Hierop moet ik aangeven of ik per 1 januari of per 1 juli lid wil worden.
Moet ik dan kiezen voor 1 juli, of kan ik 1 januari aankruisen zodat ik dan ook per direct lid ben?
x_spekkie_x schreef:Ik zou wel lid willen worden van de NVVR, en nog liever mee willen doen met de ritten. Maar ik heb geen (eigen) paard. Dan wordt het moeilijk denk ik
Waratje schreef:x_spekkie_x schreef:Ik zou wel lid willen worden van de NVVR, en nog liever mee willen doen met de ritten. Maar ik heb geen (eigen) paard. Dan wordt het moeilijk denk ik
Niet om het één of ander, maarre vanaf de Antillen wordt het wel lastig om met ritten mee te doen. Voor zover ik weet hebben we daar nog geen regio-coördinator (of leden....).
. Om 10.00 verzamelde zich toch wel een enorme groep mensen en paarden. Maar de rit is in een woord geweldig verlopen, mooie route en errruug gezellig vooral in het landhotel waar ze heerlijke snert en courgettesoep serveerden.
GerdaR schreef:Ik heb gister mijn vuurdoop gehad bij de nvvr en ben ook meegeweest op de kommer en kwel rit. Ik was ook best nerveus zo helemaal alleen op pad met mijn pony waar ik nog nooit mee in een groep had gereden.
Maar het is allemaal super verlopen, bij aankomst werd er aangegeven waar je kon parkeren en was er ontvangst met koffie, je raakt al snel met mensen aan de praat. De rit was goed te doen, ook alleen maar door het bos en dus niet langs de weg. Toen we wegreden hebben we eerst een mooi stuk gestapt, wat ik erg fijn vond om aan de groep te wennen en de paarden wat warm te rijden. En aan het einde hebben we ook lekker lang uit kunnen stappen, wat ook wel nodig was want die van mij was echt kletsnat, ze had zich behoorlijk druk gemaakt.
Al met al was het voor mij een zeer positieve ervaring, ik kijk al weer uit naar de volgende rit, want ik ga zeker weer mee. En ik heb ook al aardig wat contacten op gedaan om een keer mee samen te gaan rijden. Best wel grappig, rijd je een half uur van huis naar Diever, kom je daar best een aantal mensen tegen die nog geen 10 kilometer van je vandaan komen.
voor mij ook goed te doen...... anjavelt schreef:jhaa de pannekoekenrit is dat toch?? lijkt me erg leuk, maar ga denk ik eerst nog mee op 19/4 "rondje holterberg"! is vanaf hier nog wel te komen.
(ik ga nog fanatiek worden haha)
groetjes
Citaat:Is het al bekend welke augustus de rit in Laag-Soeren is?
(of iemand in noord holland die mij mee zou willen nemen naar een rit
)