Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SjonnieZ

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 00:08

Ik heb de challenge voor maart er in gezet. Mocht je geen uitnodiging ontvangen hebben dan is dit de link.

Hey! Ik heb voor ons een uitdaging gecreëerd. Neem maar eens een kijkje en zie of jij samen met mij de finishlijn kan bereiken! https://www.relive.com/challenge/invite/2g4e2w2f4qppvg

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 05:11

Bedankt voor de wensen rondom mijn operatie :)

SjonnieZ schreef:
Ik heb de challenge voor maart er in gezet. Mocht je geen uitnodiging ontvangen hebben dan is dit de link.

Hey! Ik heb voor ons een uitdaging gecreëerd. Neem maar eens een kijkje en zie of jij samen met mij de finishlijn kan bereiken! https://www.relive.com/challenge/invite/2g4e2w2f4qppvg

Jij bedankt voor het aanmaken! Klopt het dat ook wandelen aanstaat? Want dan telt hij ook de activiteiten die we zonder paarden doen?

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 07:42

Ai je hebt gelijk…en raar want ik heb er nog naar gekeken bij het aanmaken van de doelen… ik ga hem nog een keer aanmaken

Bijgaand de nieuwe challenge die wel goed zou moeten zijn.
Helaas kan ik de vorige versie niet meer verwijderen.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 08:11

Als iedereen zichzelf verwijdert uit die ene challenge, dan kan je het daarna wel verwijderen.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 08:32

SjonnieZ schreef:
Ai je hebt gelijk…en raar want ik heb er nog naar gekeken bij het aanmaken van de doelen… ik ga hem nog een keer aanmaken

Ik kom via deze link niet bij een challenge. Ik kom dan op mn eigen profiel

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 09:14

Jokonootje schreef:
SjonnieZ schreef:

Ik kom via deze link niet bij een challenge. Ik kom dan op mn eigen profiel

Dan kun je het beste even linken met mij op relive. Ik gebruik dezelfde gebruikersnaam.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 09:15

Chantalla schreef:
Als iedereen zichzelf verwijdert uit die ene challenge, dan kan je het daarna wel verwijderen.

Zoiets verwachtte ik al.. thanks voor de tip.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 20:00

Ik dacht vandaag groot rondje te doen. Debbie dacht daar heel anders over.... dus werd het een klein rondje met veel spanning en een boze debbie

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:40

Wat balen. Had ze iets engs gezien of geroken?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:55

Ben benieuwd of we deze maand verder komen dan 6 km.

Gisteren rondje gemend met een ander paard, maar had de app niet aan

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:33

Afbeelding

Hier gisteren 14km gemend met de nieuwe koets en nieuw tuig, dus we zijn met zin allen ook ruim een uur aan het knutselen geweest om alles passend te krijgen.
Dit is een easy-step wagen dus we konden onderweg van plek wisselen en hebben alle 3 een stuk gemend :-)

Verder ga ik morgen met de 2 span cursus beginnen dus hopelijk meer kilometers deze maand ondanks dat ik nog veel last heb van de zenuwbeknelling in mijn schouder.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:20

Bloodymary schreef:
Wat balen. Had ze iets engs gezien of geroken?

Nee dit is gewoon echt debbie op haar debbie's de ene x kun je heerlijke ronde rijden andere dag is er een dramaQueen wakker geworden.
Het vervelende is dat je het niet echt merkt op de poetsplaats. Want ze kan daar echt helemaal dom doen en rij je de heerlijkste rit en andere dag staat ze te snurken mrt poetsen en dan is het 1 grote drama.

Want een heerlijke koets! Heb altijd wens gehad om debbie voor de wagen te zetten maar nirt verstandig..

Chantal kun je de 15de hihi kom je bij mijn maaar ronde rijden

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:04

Mooie koers Pjer.. daar kun je mooie km mee maken