Balen zeg Wendy, je was zo ontzettend aan het genieten met alle 'vervelende' dingen die je moest meemaken zoals een ijsje eten, dan is het wel heel erg vervelend dat het nu moet eindigen maar vind het een heel goed besluit van je, je paardje gaat voor Hopelijk is het niks ernstigst... Even slikken maar je hebt het beste gedaan voor Hope!
Wendy_Komen
Geplaatst: 28-05-15 19:06
Bedankt! Belang van Hope gaat inderdaad voor... Mijn man is met trailer op weg hier naartoe. Dan eten we nog even gezellig met zijn vieren. En dan is het voorbij, Hope inladen en op weg naar Lelystad...
Awh Wendy , is het beste voor Hope. Wel erg jammer
xsiroccox
Geplaatst: 28-05-15 19:30
Ach wat een k*zooi Wendy... Flink balen zeg Maar goed dat je voor Hope haar gezondheid kiest. Hopelijk valt het mee voor haar. Bedankt voor je heerlijke bijdrage in de verslagen. Dikke knuf voor allemaal!
joey2010
Geplaatst: 28-05-15 19:31
Een wijs besluit Wendy.
Mijn dank gaat ook naar jou en Hope uit dat we jullie hebben mogen volgen op deze vakantie en jou mooie berichten..
Ik hoop dat Hope snel opknapt. Laat ons wat weten.
Gerard en Mariska nog veel plezier deze dagen. Jammer genoeg zit het er weer bijna op.
Knuffel voor jou en Hope! Ik heb van jullie genoten. Erg jammer dat het op deze manier moet eindigen maar idd het belang van Hope staat voorop.
2IJsjes
Geplaatst: 28-05-15 20:36
Jeetje Wendy, wat ontzettend vervelend voor jou en voor Hope maar wel een goede beslissing. Hopelijk valt het mee en is ze na behandeling weer snel opgeknapt. Jammer dat je twee dagen voor tijd moet afhakken maar dank je wel voor je verhalen, en foto´s die je met ons hebt willen delen
Naar ik heb et al je berichten door gelezen! Wat heeerlijk genieten is dat
Mando
Geplaatst: 28-05-15 20:43
Goede beslissing. ..
Dank je wel voor je mooie verhalen. .. je humor en vooral gezelligheid.
Ze zullen je wel missen. ...
Maar weer gaan nog even genieten van de laatste dagen.
Lisette0
Geplaatst: 28-05-15 20:44
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-15 20:56
En toen was het stil hier in de kar.. Letterlijk en figuurlijk.. Op de wei daarin tegen staat Ciara al de hele tijd te hinniken.. Hopende dat Hope nog antwoord, maar dat wordt lastig.. Denk dat het verslag nog even op zich laat wachtten, de boel moet even bezinken hier, en besluiten genomen worden hoe verder... Morgen direct naar huis, of naar Orvelte.. Gezien de verwachting voor morgennacht, en zaterdag overdag, neig ik nu eigenlijk naar het eerste.. Qua afstand prima te doen, en Katinka en Ciara hebben vandaag zo hard moeten werken, dat ze het eigenlijk wel verdienen naar huis te gaan...
Arme hope! Maar Wendy super dat je voor je paard kiest en niet voor je eigen plezier. Mariska ook sterkte is niet niks natuurlijk.
Weggebokt
Geplaatst: 28-05-15 21:16
Jeetje wat balen zo op de einde van de rit Hopelijk is het niet te ernstig met Hope... Wat balen, voor jullie allemaal..
josewoos
Geplaatst: 28-05-15 21:16
Ik ben zo'n stille mee lezer die nog heeft gestemd maar nu toch ook wil reageren. Wat jammer nou van Hope, een domper maar je heb toch nog een groot gedeelte mee kunnen genieten! En Hope ook, dus hoe jammer ook, geniet van wat je wel heb mee kunnen rijden.