Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:Ik vind het inderdaad ook jammer dat er nog steeds mensen in de challenge staan die er niet thuishoren, zoals die ene uit Finland, of diverse mensen die hun bakrondjes niet aanpassen / verwijderen. Voor degenen die niet weten hoe je het moet aanpassen :
Workouts kan je vrij eenvoudig via de pc of laptop aanpassen. Klik op edit, en daar kan je zowel de duur als de km aanpassen. Onderaan zie je altijd je snelheid etc, dan schuif je daar tot waar je weet dat het te paard was, en dan neem je die duur en totale km over. Zo blijft het imo eerlijkOf en hoe je het kaartje kan aanpassen, dat weet ik eigenlijk niet...
Snadrem schreef:Leuke foto! Lekker dat jullie samen kunnen rijden!
Vandaag weer een rondje gemaakt met Usain Bolt. Vroeger ook wel bekend als Alanda, maar ze is niet meer te stoppen![]()
26 kilometer in 2 uur tijd. Pff... ik was kapot. Alanda niet![]()
[ Afbeelding ]
En daarmee staan we nu eventjes op de vijfde plek in het klassement!![]()
Snadrem schreef:Leuke foto! Lekker dat jullie samen kunnen rijden!
Vandaag weer een rondje gemaakt met Usain Bolt. Vroeger ook wel bekend als Alanda, maar ze is niet meer te stoppen![]()
26 kilometer in 2 uur tijd. Pff... ik was kapot. Alanda niet![]()
[ Afbeelding ]
En daarmee staan we nu eventjes op de vijfde plek in het klassement!![]()
moonforever schreef:Ik heb bak km geteld en gemiste km die had ik ook gekeken hoelang ruiterpad was zet gewoon niet aan met uitstappen, anders moet alles wissen en veranderen ik heb daar geen tijd voor,
en ik zit eingelijk nooit op m'n laptop,
xNicolx schreef:moonforever schreef:Ik heb bak km geteld en gemiste km die had ik ook gekeken hoelang ruiterpad was zet gewoon niet aan met uitstappen, anders moet alles wissen en veranderen ik heb daar geen tijd voor,
en ik zit eingelijk nooit op m'n laptop,
Heb je stukje tekst nu 3x gelezen maar kan er geen touw aan vast knopen!
In ieder geval op de app op je telefoon kan je ook gemakkelijk workouts verwijderen.
Cchanny schreef:Sok schreef:Als je met endurance wilt beginnen, zou ik wel uitkijken voor overtraining..
Paardjes hier worden bijna elke dag gepakt en ook ritten rond de 20 km elke dag.
Eigenaar rijd nu Klasse III
Of bedoel je het anders met overtraining?
xNicolx schreef:Sorry maar ik vind het maar een raar excuses. Dan verwijder je ze toch gewoon. Je ziet duidelijk dat het bak rondjes zijn?
Vind het erg jammer dat jij de bak rondjes telt om zo meer KM te maken en dat niet wil veranderen. Zelf nadat er door meerdere mensen wat van is gezegd.
Maargoed nou ga ik er over op houden, het is niet anders en wil het graag gezellig houden hier.