Alanda heeft vannacht lekker op stal gestaan. Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat ze ergens door de draad gaat of zo. Volgens mij vond ze het wel prima. Ze heeft het stro uit haar stal bijna helemaal opgevreten (tja, weidepaardje hè.... als er eten ligt moet je er van profiteren!). Vanmorgen vroeg ben ik er al lekker op uit gegaan met mijn stalgenootje. Het was heerlijk rustig op de weg en in de bossen, want iedereen lag natuurlijk nog te slapen na de jaarwisseling en op de koop toe regende het ook nog eens pijpenstelen. Dat mocht onze pret echter niet drukken, want wij gingen een nieuwjaarsduik doen in het vlakbij gelegen Bankven
We zijn wel zeiknat geregend, maar we hebben heerlijk door de plassen gegaloppeerd en genoten van de rust in het bos. We hebben nog een ree gezien, een stel ooievaars, wilde ganzen en bij het Bankven zaten de zwanen en eenden vlakbij Heerlijk begin van het nieuwe jaar!
Hier iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! En Josien nog gefeliciteerd!!
Even snel, hier nog iemand die wel eens in Brabant rijdt? Herperduin om precies te zijn, donderdag is er een rit gepland met een aantal bokkers, dus als iemand nog zin heeft?
Snadrem die een heerlijke rit gemaakt heeft. Wel in brabant, maar niet in de Herperduin en helaas een donderdag gewoon werken en ook nog eens 3 uur extra.
Had eigenlijk willen rijden in de bak, maar verrek sinds gisterenavond van de buikpijn. Nu word het pas een vrijdag weer rijden. Bollie met zijn deken onder de strokorrel en zo te zien slaap hij dus heerlijk languit gestrekt.
Silence
Hier iedereen ook de beste wensen voor 2013 Op veel rijplezier!
Die van mij stond 's nachts gewoon in de wei. Die geeft niet zoveel om vuurwerk . Ook met carbidschieten staat hij er gewoon naar te kijken..
Helaas niet meer gereden gisteren. Stond op de terugweg in de file en daardoor net te laat thuis om nog een rondje te rijden voor het donker. Van het weekend maar. Nu gewoon aan het werk
mijn ritten en plannen liggen in duigen. Job is naar de lingehoeve geweest en hij heeft fikse meniscus problemen ook niet opereerbaar omdat het in de binnenkant zit. ze hebben hem ingespoten op 2 plaatsen met speciaal spul wat een capsule moet vormen daar over heen. nu moet hij 4 tot 6 weken boxrust hebben om het te laten hechten. dan over 5 weken ongeveer kijken hoe hij loopt, en dan moet hij goed of in ieder geval veel beter lopen, zo niet....... is er niks aan te doen en is het einde oefening.
zo wel dan kan ik heeellll kalm aan met hem gaan wandelen en telkens met mini pasjes uitbreiden. dus dan ben ik ook nog wel even zoet maar dat vind ik niet erg. ik zal dan altijd kalm aan moeten doen met hem, en geen gekke dingen want is en blijft een zwakke plek.
dan heeft hij ook nogeens artrose over de linkerknie heen, en toch best veel ondanks zijn jonge leeftijd van net 7 jarige... dus oftewel klote nieuws.
mijn vader rijdt ook en is niet zo''n wildebras dus mocht Job over 5 weken goed lopen en we kunnen weer kakm aan doen met hem gaat pa erop. en ik ga op zoek naar een ander leuk paard.... beetje dubbel gevoel.
ik blijf hier gewoon meelezen hoor! iedereen fijne ritten gewenst in het nieuwe jaar en veel km!
Nou, ik heb mijn eerste ritje dit jaar ook weer gemaakt vandaag! Schrok alleen wel toen ik de ruitervergunning ging halen, 50% prijsstijging! Nu is het nog steeds niet persé veel geld, eerder kostte de vergunning 10 euro, dit jaar ineens 15 euro
En we zijn nog een fijn ruiterpad kwijtgeraakt ook, dat is sinds oktober ineens alleen nog maar menroute en geen ruiterpad meer
Silence
Geplaatst: 02-01-13 19:17
Pff heftig..... Sterkte ermee.
Ja daar stond ik ook van de kijken idd, die prijsstijging
Nee, Hilli, hier is er expliciet verschil in ruiterroute (waar menners niet zijn toegestaan) en menroute. Alleen als beide tekentjes, dus én het hoefijzer én het wagenwiel op een paaltje staan, is het een combinatiepad.