Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 16:53

Vandaag ook weer een lekker ritje gemaakt. Ik merk dat de challenge me motiveert om vaker buiten te gaan rijden! Dus dank je wel daarvoor. Ben eigenlijk iemand die vooral graag in de bak bezig is, maar stiekem is het toch ook wel erg lekker om in het weekend een buitenrit te maken. Doordeweeks is het donker als ik ga rijden, dus dan wordt het sowieso bakwerk.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:15

Hoe ik het kaartje aan kan passen weet ik niet, maar heb in ieder geval de gereden afstand en tijd verkort, denk dat het ongeveer zoiets was als ik hem meteen na het rijden uit had gezet.
Heb de afgelopen weken eigenlijk alleen maar over grote paden en langs de weg gereden, nu gaan we toch maar eens wat meer ruiterpaden verkennen. Gisteren al een leuke route gevonden (want een heel stuk fietspad is ook zo saai). Hopelijk kan ik binnenkort/na de winter met mensen rijden die hier de weg wat beter kennen :)
Afbeelding

Edit: oh heb de verkeerde versie geupload, waar de tijd nog niet aangepast is, maar dit is in endomondo wel :)

Sancerre

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:24

Ik rijd met mijn opa van 25 lekker 1 en heel soms 2 keer in de week in het bos. Vandaag 19 km, fanatiek beest. ;-)
Ik rijd met mijn paard 1 keer per week in het bos in het kader van dressuurtraining en hoofd leegmaken. Met langere dagen gaan we vaker.
Vaak samen met vriendinnen, maar ook alleen. Woon dicht bij de Veluwezoom. Heerlijk!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:35

Pony heeft gisteren weer nieuwe nikies gekregen, dus we kunnen weer los :)
Afbeelding

Oortjes onderweg <3
Afbeelding

onderweg nog even schapies kijken :) Is de kudde die hier vaker in de buurt loopt.
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:52

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:59

Yay ik ben vandaag ook weer een keer geweest, voor het eerst met een ander erbij.
Was wel een keer leuk! Liep de mijne tenminste wat meer door :D

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:25

Heb vandaag ook eindelijk weer eens een rondje gereden maar had de track tussen door per ongeluk uit gezet maar wel weer aangezet.
Heb het samen kunnen voegen maar nou telt het volgens mij niet meer mee.... |(

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:31

Afbeelding

Gister een lekker rondje, vandaag ook nog weer. Het eerste stuk natgeregend..... naja hoort erbij he. :brr:

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:31

Janouk, is je vertrek punt dop heets del?:)
Heel mooi daar hè:)

Vandaag weer 11 km, dus dit weekend 35,5 km er bij. Ben vandaag 4 plaatsen gestegen, maar of die 11 km zo'n verschil maakt? Of is er opruiming geweest van de niet bokkers?:p

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:33

Ik ben van het weekend voor het eerst met de trailer een rondje in het bos wezen rijden.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door SIEMxFUNNY op 24-11-13 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:41

Veel mensen weer lekker gereden.
Zag ook een vervelende wond voorbij komen. Hopelijk geneest het snel.

Ik ga morgen weer! Echt zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:15

Nessa schreef:

Tinkerrit *\o/*

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:31

Nessa schreef:

Wond zag er al veel beter uit, vandaag even rondje op gedaan tot die goed dicht ff rustig aan,
los gooien of in de bak of stap molen is teveel risco stap ik maar ff buiten mee.. :O
op stal laten staan wordt het erger..:-)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:17

moonforever schreef:
Nessa schreef:

Wond zag er al veel beter uit, vandaag even rondje op gedaan tot die goed dicht ff rustig aan,
los gooien of in de bak of stap molen is teveel risco stap ik maar ff buiten mee.. :O
op stal laten staan wordt het erger..:-)

Ik zie bij jou nog flink wat rondjes staan in de bak.
Volgens mij is hier door verschillende mensen dit al een paar keer in het algemeen gezegd dat het zo netjes is om deze rondjes te verwijderen.
Aangezien jij je niet aangesproken voelt, zeg ik het je even persoonlijk. :)

Edit: paar voorbeelden: 7 nov, 13 nov, 16 nov.... dus vrij recent ook....

Verder, fijn dat de wond er al beter uit ziet. Had niet verwacht dat een springschoen zoveel schade kan aanrichten van 1 rondje.
Laatst bijgewerkt door xNicolx op 25-11-13 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:18

Hoe kun je routes bij een ander bekijken?

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:26

Blingh schreef:

Dan moet je op de naam van die persoon klikken.
Zo heb ik wat mensen als vriend en dan kan ik daar erop klikken.
Bij mensen van de challenge ga ik naar de challenge zelf, zodat je die hele lijst ziet en dan klik je op een naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:32

xNicolx schreef:
Blingh schreef:

Dan moet je op de naam van die persoon klikken.
Zo heb ik wat mensen als vriend en dan kan ik daar erop klikken.
Bij mensen van de challenge ga ik naar de challenge zelf, zodat je die hele lijst ziet en dan klik je op een naam.

Via mijn IPhone lukt dat niet .. Wrs alleen via pc?

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:38

Blingh schreef:
Via mijn IPhone lukt dat niet .. Wrs alleen via pc?

Niet via de app idd, dan moet je op je iphone ff via safari naar endomondo gaan. Maar vind het wel een gepriegel op de telefoon, maar het kan wel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:40

Ik zit nu op de IPad dus dan kijk ik wel ff via safari

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:40

Via de app zelf gaat dat niet maar als je gewoon op de internet pagina inlogt kan je die gegevens wel bekijken.

Gister middag ook weer een leuke rit gemaakt. Onderweg nog wel ruzie gehad met een man in een busje die vol gas op ons af kwam rijden op een bospad. Echt niet afremmen toen ben ik even boos geworden -:(- hij vond mij maar brutaa en heeft me flink uit staan scheldenl, een man die daar met zijn hond liep gaf mij gelukkig wel gelijk dat ik kwaad werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:46

jen schreef:
Via de app zelf gaat dat niet maar als je gewoon op de internet pagina inlogt kan je die gegevens wel bekijken.

Gister middag ook weer een leuke rit gemaakt. Onderweg nog wel ruzie gehad met een man in een busje die vol gas op ons af kwam rijden op een bospad. Echt niet afremmen toen ben ik even boos geworden -:(- hij vond mij maar brutaa en heeft me flink uit staan scheldenl, een man die daar met zijn hond liep gaf mij gelukkig wel gelijk dat ik kwaad werd.

Rare vent!

Sommige mensen zijn zo vreemd. Op weg naar de duinen toe moeten we stukje langs de weg. Lijkt wel of sommige mensen expres gas gaan geven. Gelukkig kijkt Rogan nergens naar maar ik vind het soms best eng hoe er gereden word.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:54

Ja, ik moet ook een klein stukje langs de weg, en pony is echt wel verkeersmak maar als auto's dan zo hard langskomen rijden vind ik dat toch ook eng. Het blijven dieren die 9 keer niet kunnen schrikken en de 10e keer ineens wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 11:04

Ik vind het inderdaad ook jammer dat er nog steeds mensen in de challenge staan die er niet thuishoren, zoals die ene uit Finland, of diverse mensen die hun bakrondjes niet aanpassen / verwijderen. Voor degenen die niet weten hoe je het moet aanpassen :

Workouts kan je vrij eenvoudig via de pc of laptop aanpassen. Klik op edit, en daar kan je zowel de duur als de km aanpassen. Onderaan zie je altijd je snelheid etc, dan schuif je daar tot waar je weet dat het te paard was, en dan neem je die duur en totale km over. Zo blijft het imo eerlijk :j Of en hoe je het kaartje kan aanpassen, dat weet ik eigenlijk niet...

In ieder geval, ik heb gisteren weer een leuk rondje gereden, samen met bokkers Dais_ en Fliam, de bos/duin foto's zijn een beetje mislukt, dus enkel een plaatje van het strand :) Grappig om daar eens rond te rijden, toch weer heel duidelijk anders dan aan mijn kant :) Zoals ruiterpaden enzo.
Afbeelding
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 11:27

xNicolx schreef:
Janouk, is je vertrek punt dop heets del?:)

Nee, het vertrekpunt was de ingang ervoor vanaf de snelweg. Ik heb wel bij Dop Heets gekeken of we daar de trailer konden neerzetten, maar de weg naar het terrein was zo hobbelig, dat we uitgeweken zijn naar een ingang eerder.

Het was inderdaad prachtig. Al was het gedeelte rechts van de weg behoorlijk mul voor de koets. Janouk moest er heuvelop hard aan trekken. We hadden de route van 20 km uitgezet, maar halverwege besloten de route terug te brengen naar 10 km, omdat de ondergrond zo mul was voor de koets. Onder het zadel is het daar prima te doen, maar met de koets is wat stevigere bodem fijner. Het heide gedeelte was wel top te rijden met de koets.

Afbeelding

even koffie brake en appels voor het paard.
Afbeelding

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 11:44

Jammer dat je de route moest inkorten, maar fijn dat je alsnog heerlijk hebt gereden.
Ik ga in de meivakantie weer naar Dop Heets Del met een stel bokkers. Vorig jaar ook gedaan, echt heerlijk rijden daar. Kan er nu al naaruit kijken. :)