Toen ik nog reed bestond de omgeving eigenlijk vrijwel uitsluitend uit bos, weiland, een stukje dorp en een incidentele akker. Kon er desondanks geen genoeg van krijgen.
Imala204
Geplaatst: 21-06-14 20:53
Weer mooie foto's. Rocymax, flink heet bij jullie. Leuk zo'n ree als verstekeling tussen de koeien. Een spookklooster, als je de berichten de dag vandaag hoort, dan zouden er nog meer kloosters ed zo maar de grond in moeten zakken
Heb de afgelopen periode ook weer wat buitenritjes achter de rug. Mety eerste Pinksterdag tot op de huid doorweekt door een hoos en onweersbui en de dag erna nat van het zweet
Hier begon het te onweren en te regenen, dus zo snel mogelijk en via de kortste route naar huis
op gegeven moment toch maar de regen getrotseerd (natter worden dan we al waren kon toch niet ) http://youtu.be/r-lOb-t3pU8
foto's heb ik helaas niet, maar wel een hoop filmpjes van wat ik zie tijdens een buitenrit hier van de 2de Pinksterdag, toen was het 's morgens prachtig weer in Landgraaf. Later tijdens Pinkpop brak de hel los met een flink noodweer. Gelukkig zat ik toen thuis en droog binnen
Heel veel mooie foto's gezien weer!! ons seizoen is weer begonnen en inmiddels weer een aantal ritten achter de rug met vroege toeristen. We hebben er sinds een 2 week een nieuw paard bij die vandaag voor het eerst is mee gegaan nadat ik haar al op conditie, kracht en gehoorzaamheid had uitegprobeerd. Rustige rit. Ze is schraal en heeft te weinig bespiering, maar een mooie training en ook voor mij om te zien hoe ze in de groep is. Allemaal super!! echt top paardje erbij!! het nieuwe paardje is de bruine we hebben haar de naam Yara gegeven.
Imala204
Geplaatst: 22-06-14 09:23
Prachtig dat je zo van je passie ook je werk hebt kunnen maken en dan ook nog in zo'n schitterend gebied. Mooie naam voor het nieuwe paardje. Was dus een schot in de roos om haar te kopen.
taverno
Geplaatst: 27-06-14 13:20
Net een paar dagen terug van een lang weekend Oterlo.Heerlijk als je de Randstad gewend bent.
Mooie tochten in Portugal en Otterloo. In september ga ik Kootwijk weer twee weken onveilig maken met ponybeest. Heb er nog meer zin in als ik deze foto´s zie.
rocymax
Geplaatst: 27-06-14 22:10
Prachtige fotos en filmpjes allemaal weer Is altijd genieten
Westerntrail
Geplaatst: 27-06-14 23:49
Wat een prachtige omgeving daar @Taverno
taverno
Geplaatst: 28-06-14 19:28
Maflinger_S schreef:
In september ga ik Kootwijk weer twee weken onveilig maken met ponybeest. Heb er nog meer zin in als ik deze foto´s zie.
Waar gaan jullie dan heen in Kootwijk? Ik ben een paar jaar op de Paalhoeve geweest wat later stal Horsetrust werd.dat bestaat niet meer.daarna 1x naar Gert van den Hoorn maar dat was eens maar nooit weer.
Wij gaan naar Gert van den Hoorn, daar zijn we eerder naar volle tevredenheid geweest. Waarom was dat voor jullie eens maar nooit weer?
Imala204
Geplaatst: 29-06-14 19:48
Taverno, dat lijkt me zeker een mooie afwisseling tov de Randstad.
Nadat we op 1ste Pinksterdag in dat noodweer terecht kwamen met de paarden en doorweekt thuis aankwamen, kwamen we 2de pinsterdag nat thuis van het zweten, want toen was het ('s ochtends) warm In het bos was het wel aangenaam rijden. Zijn heel wat heuveltjes op en af gegaan. Deel van deze rit had ik nog niet eerder gereden. en dit was ongeveer het laatste heuveltje dat we pakten. Dat was even een pittige klim
en we kwamen ook heel wat poelen tegen [img]https://lh4.googleusercontent.com/-tPp3fPrTcdg/U7BKOE47eFI/AAAAAAAAOqs/sSwxAqML49I/w561-h456-no/Vastleggen+in+volledig+scherm+24-6-2014+04424.jpg
Vandaag een buitenritje met 'n vriendin, haar Haf is verliefd op mijn pony
YlseKelders
Geplaatst: 07-07-14 21:43
bij de zandverstuiving in Doornspijk heb je ook zebra's en je kan in de Eiffel ook heerlijk rijden in Duitsland..
Diva_Jenny
Geplaatst: 08-07-14 12:11
Gisteravond klein rondje bos gedaan, maar damn wat een steekbeesten zeg. Lang leven een vliegendeken. Toen ik het bos uit kwam wel een mooie foto van de zonsondergang gemaakt.
En in de verte nog een luchtballon.
Westerntrail
Geplaatst: 10-07-14 17:22
@Diva_Jenny mooi omgeving daar, van de week ook even buitenrit gedaan en ja die steekvliegen zijn reuze vervelend, vanavond ga ik ook even een rondje doen, maar dan met vliegendeken.
Wat is die laatste leuk! Geen foto van de rit zelf (ik vergeet de laatste tijd al-tijd om foto's te maken..) maar wel van tijdens onze rit. We hadden gestopt bij een restaurant voor een kleine pauze en daar kon je ook je paard kwijt. Erg leuk om te zien dat Manadis (links), die nooit op stal staat, het niks leek te schelen en dat mijn lieve stresskipje die 's winters 's nachts op stal staat zich helemaal druk liep te maken.
Vientje
Geplaatst: 13-07-14 20:23
Hahaha, ja da's Miep haar "Vind ik leuk!!!" hoofd En ik word ook altijd érg blij van haar blijheid
Dit vindt ze nóg leuker:
Gek is dat he, hoe paarden altijd onverwacht kunnen reageren op nieuwe situaties
Ah superleuke foto! Mijn paardje is dan ook wel een beetje een zeikerd hoor Hij was sowieso al wat gestressed op de vliegers die er erg veel op de hei waren en dan kan 'ie zichzelf zo heerlijk druk maken he haha