Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pinkie87 schreef:Hihi klein nadeel van in het zuiden wonen.
Al zou ik er zo heen verhuizen als het zou kunnen. Zeg altijd waren mijn ouders maar nooit naar hier verhuisd
SjonnieZ schreef:pinkie87 schreef:Hihi klein nadeel van in het zuiden wonen.
Al zou ik er zo heen verhuizen als het zou kunnen. Zeg altijd waren mijn ouders maar nooit naar hier verhuisd
Je weet nooit hoe het leven loopt hè
Ik vind het hier prachtig maar qua werk merk je wel dat je in een uithoek zit. Ik hebben prima baan maar de keuze is wel beperkter.
En zo is het overal wel wat.
Waar komt jouw familie van origine vandaan?
Jokonootje schreef:Mijn tijd gaat nu vlotter, ik ben vandaag op de pony van mn dochter geklommen.
Met mijn 1,83m op een E pony van 1,54m geen porum maar ze is qua gedrag echt een drama op het moment. En mn dochter zit haar nooit uit.
Ik had er al moeite mee en ik zit normaal wel een flinke stuiterpartij uit.
SjonnieZ schreef:pinkie87 schreef:Je weet nooit hoe het leven loopt hè
Ik vind het hier prachtig maar qua werk merk je wel dat je in een uithoek zit. Ik hebben prima baan maar de keuze is wel beperkter.
En zo is het overal wel wat.
Waar komt jouw familie van origine vandaan?
Uithoek haha valt toch mee als je zuides des land woont![]()
Mijn hele familie woont in en rond om tilburg.
Maar weet dat mijn ex nooit maar dan ook nooit toestemming zou geven om verweg te gaan wonen. Kan alleen maar als de kinderen groot genoeg zijn en dan ben ik al bijna bejaard
pinkie87 schreef:Haha ik snap wat je bedoelt. Maar van mijn uit is alles ook ver hoor. Om bij Utrecht te komen ben ik al minimaal 2 uur bezig laat staan als ik op vakantie wil met de auto!
Ben dit kasr aan kijken voor zwarte woud maar dat is minimaal al 7uur met de auto.
Maar als ik van hier uit naar gebied wil waar ik goed in bos kan rijden kost dit mijn ook al minimaal 2 tot 2.5uur
toen ik bijna terug was bij de trailer begon het wat warmer te worden. Of naja, 1 graad haha. Audesta schreef:Hier was het kkkkoud vanochtend. Op wedstrijd geweest met de zwarte en gewonnen en net nog even met de pensionada 6 km gemaakt. Die was net zo fris als het weer