Jummmm lekker hoor!! Gwniet er nog maar effies van
Wendy_Komen
Geplaatst: 28-05-15 09:10
Jeeeeejjjj!!!!! 500 volgers!!!!! Allemaal bedankt voor het stemmen!!
Als dank, het filmpje waarin Mariska zichzelf uuhhmmm belachelijk maakt. Voordat ik dit filmpje maakte zat Maris te zingen op haar paard met zeer elegante arm bewegingen erbij. Ik kon dit helaas niet volledig filmen waardoor ik maar 1 "arm beweging" kon vast leggen. Dit vertelde ik Mariska, waarna ze even showde om welke arm bewegingen het ging, zonder dat ze door had dat ik aan het filmen was. Het resultaat:
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-15 09:13
Het is droog.. Dus even afwassen, Wendy vermoorden en dan gaan we...
iirrssjjee
Geplaatst: 28-05-15 09:18
Ik meld me vandaag voor het eerst maar lees al van het begin af aan mee!!
Ik ben onwijs aan het genieten van jullie verhalen. Wat heerlijk zeg!
Zeker nu het ging over Wendy die telkens haar tent moet afbreken en opbouwen haha. Is zo'n tent van quechua niet wat voor jou? Die haal je uit de zak, gooi je in de lucht en die staat! Opvouwen kan in 15 seconden (zodra je m eenmaal doorhebt haha). Zo eentje:
Wat een ongelooflijk leuk topic is dit! Mooie foto's, leuke verslagen Nog erg veel plezier de laatste dagen
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-15 13:27
Pfff wordt weer een heel verhaal vanavond.. Zitten nu aan de lunch, moesten een stukje omrijden dus wordt een lange dag vandaag.. Maar eerst eten en duimen dat het straks droger is.....
En we zijn weer vertrokken! Nu even droog. Maar wel dreigende lucht om ons heen....
Esther43
Geplaatst: 28-05-15 15:05
Al in de buurt van Sleen? De alberthein is gelukkig maar een heel klein stukje vanaf de camping! En mochten jullie je vervelen vanavond. Op de manege tegenover de camping is vanavond menles Rij ze nog een stukje!!