Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Pfoe dat ziet eruit als een lelijke wond zeg...Nergens anders bloedsporen gevonden?
Sok schreef:En daarmee ga je korte ritjes doen?![]()
Waarom knikkeren we de Pool er niet uit dan?Plus de mensen die nog steeds hun in de bak 'ritten' niet verwijderd hebben en daardoor veel hoger staan dan ze horen?
Chouchou schreef:@Mooney
Wat grappig, ik ging eens kijken bij jouw laatste ritje om te zien of je nog veel vooruit gaat met de kilometers, en toen ik twee tandjes uitzoomde zag ik opeens dorpen waar ik heel dichtbij woon! Heb eens gekeken hoe ver wij echt van elkaar af zitten, en dat is maar 15 km zo rechtstreeks mogelijk (met de fiets)! Maar ruiterpaden zullen helaas niet zo ver gaan, en ik zou ook sowieso met een veerboot de rivier over moeten steken, zou nog leuk worden met een paard haha. Maar toch grappig om te zien dat we best dicht bij elkaar rijden!
mooney schreef:Chouchou schreef:@Mooney
Wat grappig, ik ging eens kijken bij jouw laatste ritje om te zien of je nog veel vooruit gaat met de kilometers, en toen ik twee tandjes uitzoomde zag ik opeens dorpen waar ik heel dichtbij woon! Heb eens gekeken hoe ver wij echt van elkaar af zitten, en dat is maar 15 km zo rechtstreeks mogelijk (met de fiets)! Maar ruiterpaden zullen helaas niet zo ver gaan, en ik zou ook sowieso met een veerboot de rivier over moeten steken, zou nog leuk worden met een paard haha. Maar toch grappig om te zien dat we best dicht bij elkaar rijden!
Ik had nog even gekeken waar jij dan rijdt, jij zit aan de goede kant haha!
Ik ben met die van mij ook eens in Amerongen gaan rijden, is het dichtstbijzijnde bos. Wat kan je daar heerlijk rijden zeg!
Chouchou schreef:Sok schreef:En daarmee ga je korte ritjes doen?![]()
Waarom knikkeren we de Pool er niet uit dan?Plus de mensen die nog steeds hun in de bak 'ritten' niet verwijderd hebben en daardoor veel hoger staan dan ze horen?
De Pool is er al uitHet wordt met 160 deelnemers wel lastig om iedereen te gaan controleren, maar het zou inderdaad leuk zijn als deze mensen zichzelf al aangesproken voelen en deze 'ritten' in de bak gaan verwijderen!