Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:RusselNuwell schreef:Ik zou graag de 4-daagse meerijden, maar helaas is de veluwe een beetje ver om op en neer te rijden voor 4 dagen.
Nou, niet om rot te doen, maar je moet wel in een hele rare uithoek wonen wil je meer dan 150km moeten rijden naar Epe.
Silence schreef:Wij zitten vast aardig richting een uithoek
ikke schreef:RusselNuwell schreef:Ik zou graag de 4-daagse meerijden, maar helaas is de veluwe een beetje ver om op en neer te rijden voor 4 dagen.
Nou, niet om rot te doen, maar je moet wel in een hele rare uithoek wonen wil je meer dan 150km moeten rijden naar Epe.
RusselNuwell schreef:ikke schreef:Nou, niet om rot te doen, maar je moet wel in een hele rare uithoek wonen wil je meer dan 150km moeten rijden naar Epe.
Ik heb nooit iets gezegd over 150 km? Epe ligt hier zo'n 90 km vandaan via de snelste route, dat vind ik alsnog niet weinig. Zeker niet als ik het 4 dagen lang op en neer moet rijden en voor 4 dagen een trailer moet regelen.
Marcella schreef:Trouwens met huidige baan ga ik in juni geen vrij meer krijgen. Dat had ik dan voor 15 december moeten doorgeven. Nu ben ik wel bezig met opleiding en hopelijk daarin een baan, maar dan moet ik eerst die laatste certificaat halen.
ikke schreef:RusselNuwell schreef:
Ik heb nooit iets gezegd over 150 km? Epe ligt hier zo'n 90 km vandaan via de snelste route, dat vind ik alsnog niet weinig. Zeker niet als ik het 4 dagen lang op en neer moet rijden en voor 4 dagen een trailer moet regelen.
Je kunt ook ter plekke overnachtenWel op tijd regelen, anders zit alles volgeboekt.
Precies dat massale gedoe is voor mij een reden om niet mee te doen.
ikke schreef:Marcella schreef:Trouwens met huidige baan ga ik in juni geen vrij meer krijgen. Dat had ik dan voor 15 december moeten doorgeven. Nu ben ik wel bezig met opleiding en hopelijk daarin een baan, maar dan moet ik eerst die laatste certificaat halen.
Een half jaar tevoren je vrije dagen opgeven??? Pak 'm beet, jij zit in de zorg of iets wat daarop lijkt?
Ik heb voor minder een werkgever bij het oud vuil gezet.............