Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb hem nu alsnog ontvangen
bamisalami schreef:Ik baal ontzettend, net te horen gekregen dat mijn stal ermee stopt. Op zoek naar iets anders dus, in de omgeving Veenendaal, Elst, Amerongen, Rhenen.
24/7 buiten of snachts op stal, maar overdag wel een grote paddock/wei om zijn benen te kunnen strekken.
Rahmi is een sociale 12-jarige ruin. Liefst met fijne uitrijmogelijkheden op de Utrechtse heuvelrug.
Wie heeft de gouden tip?
bamisalami schreef:Ik baal ontzettend, net te horen gekregen dat mijn stal ermee stopt. Op zoek naar iets anders dus, in de omgeving Veenendaal, Elst, Amerongen, Rhenen.
24/7 buiten of snachts op stal, maar overdag wel een grote paddock/wei om zijn benen te kunnen strekken.
Rahmi is een sociale 12-jarige ruin. Liefst met fijne uitrijmogelijkheden op de Utrechtse heuvelrug.
Wie heeft de gouden tip?
Ghostattack schreef:bamisalami schreef:Ik baal ontzettend, net te horen gekregen dat mijn stal ermee stopt. Op zoek naar iets anders dus, in de omgeving Veenendaal, Elst, Amerongen, Rhenen.
Wie heeft de gouden tip?
Oh wat balen zeg! Wat is je budget? En eventueel staldiensten ok?
Voldoet verder wel aan je eisen
Maar eerst mijn pony even wennen op z’n nieuwe plekje