Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:17

Zijn er hier mensen die ritten tracken met een horloge? Ik had voorheen een Polar, maar die is een beetje verouderd. Dus kijk rustig rond naar iets nieuws wat bij ons past.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:50

Caily schreef:
Zijn er hier mensen die ritten tracken met een horloge? Ik had voorheen een Polar, maar die is een beetje verouderd. Dus kijk rustig rond naar iets nieuws wat bij ons past.

Ik track met mijn Garmin venu.
En die gekoppeld aan de relive app, moet m alleen dan nog omzetten in "paardrijden"

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:31

Voor de mensen die hier Equilab gebruiken, je kunt ook alleen rijden met Equilab en dan exporteren naar Relive. Alleen bij mij kloppen de gangen in Equilab niet echt := Veel meer overgangen dan ik daadwerkelijk rijd.

Pinkie :(:)

Hier helaas gestopt met mijn verzorgpaard. Was qua locatie en mensen echt een fijne plek, maar ik heb niet echt een klik met het paard en we hebben op rijgebied andere wensen. Ik ga nu een tijdje een paard leasen, hoop heel erg dat dat bevalt en dan maak ik hopelijk in februari nog de eerste kilometers :)

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:08

Hhilde schreef:
Voor de mensen die hier Equilab gebruiken, je kunt ook alleen rijden met Equilab en dan exporteren naar Relive. Alleen bij mij kloppen de gangen in Equilab niet echt := Veel meer overgangen dan ik daadwerkelijk rijd.

Pinkie :(:)

Hier helaas gestopt met mijn verzorgpaard. Was qua locatie en mensen echt een fijne plek, maar ik heb niet echt een klik met het paard en we hebben op rijgebied andere wensen. Ik ga nu een tijdje een paard leasen, hoop heel erg dat dat bevalt en dan maak ik hopelijk in februari nog de eerste kilometers :)

Mij lukt dat exporteren vanuit Equilab helaas nooit want dat zou idd wel fijn zijn.

Succes met jouw leasepaard.

pinkie87

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:51

Hier klopen de gangen ook nooit in equilab

Bij nox stap ik alleen maar. En bij debbie tjah vaak is haar galop een draf

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:52

Caily schreef:

Ik heb een polar x grit pro
Ideaal al moet je hem niet vergeten aan te zetten. Ik gebruik hem enkel voor het rijden en om routes in te zetten (heeft gps)