Hoe doe je dat SuperAssie? Moet dit dan openbaar gedeeld worden of kan het ook onder vrienden?
Hier gisteren een heel ander ritje dan eigenlijk in de planning zat, dwars door de velden heen (
) om zo snel mogelijk weer terug te zijn. Weet nog niet goed wat ik ervan moet denken ... Toen ik op stal aankwam was het staalblauwe hemel en prachtig zonnetje. Toen ik opgezadeld was hingen hier en daar al plukken mist, en tegen dat ik terug was was alles gewoon 1 mistbank
Pony wist ook niet zo goed wat hij ervan moest denken (het gaf ook echt een raar gevoel vond ik ) maar bleef wel braaf! Hij had wel voor zijn doen een enorm tempo op, behalve als ik vroeg om te draven, dan was het ineens niet mogelijk. Aandraven deed hij nog wel maar een beter tempo zat er niet in, dan gingen de oren in de nek en slaan met het hoofd. Hij moest ook hoesten, had snot (wit, maar wel dik) wat bij het briesen in het gras vloog en was na het eerste stukje draf al compleet buiten adem. Dus maar zo snel mogelijk terug naar huis gegaan, vandaar onze veldentocht .. Koorts had hij niet.

Dus ja, maar even aankijken zeker? Of het doorzet of niet ...

Je billen vriezen eraf. 

Wel weer genoten van een blij paard!