op jennifer van de larense manege

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:Wat jammer dat jullie de hele tijd regen hadden, maar ondanks dat toch die oortjes erop kunnen genieten van de ritIk heb vandaag met mijn pony meegedaan aan de Enjoy the Ride rit in Maarn (Utrecht).
Het regende de hele dag, met inladen, uitladen, zadelen, rijden, afzadelen, laden en opruimen
dus dat was wel echt een bummer, maar de hele tijd oortjes erop, en tot de finish pittig gedraafd.
Ze was helemaal niet moeBen echt super, super trots op haar !
PinkyPie schreef:De rit was ongeveer 22 km maar wel erg heuvelachtig en niet heel makkelijk terrein. Het was helaas de hele ochtend regenachtig, maar dat mocht de pret niet drukken.
rocymax schreef:Wat weer schitterende foto's van idem omgevingWij ( mijn man en ik) hebben gisteren een rit van ongeveer 11 km gemaakt door de bergen in de omgeving van ons huis. Ik zal zo even fotos plaatsen, maar ik heb nog wel een vraagje. Zijn er onder jullie ook bokkers die af en toe bang zijn te paard? (hoogtevrees?) Zouden die even mijn topicje kunnen lezen?Alvast bedankt.
Celine_Famke schreef:Ook prachtige beelden. Mooie afwisselend gebied met bos, duin en zee.Weer een aantal nieuwe buitenrit foto's!Ben afgelopen week op vakantie geweest in Camperduin, een stal 50 meter van het strand af en aan de duinen/ het bos. Fijn gereden daar!
PinkyPie schreef:helemaal uitgeteldO ja deze wilde ik jullie niet onthouden.. Dit was the day after het TREC weekend.....
moonforever schreef:Is eens iets anders dan een ontbijtje op bedWij doen het anders
MalaQ schreef:Ook schitterende plaatjes !Heerlijk al die oortjes-foto's! Ik doe niets liever dan buitenrijden.. Vandaag nog een rit van 15 km gemaaktLaatst een keer in Leersum geweest, heel mooi rijden daar! Van de week wat dichter bij huis gehouden; hitland (Nieuwerkerk), Schollebos (Capelle) en Kralingse bos (Rotterdam).
Henkje schreef:Prachtig!!Begin april zijn wij een paar dagen naar de Veluwe geweest (meer in onderschrift):