Somebitch ik wil ook buitenrijden alleen helaas vandaag verplichtingen en mij maak het niet uit alleen of samen met iemand.
Ikke weet gelukkig dat dit wel werkt. Moet alleen wel even wel weer moed verzamelen, maar dat kom ook wel weer goed. Heb helaas wel vaker met dit bijltje gehakt. Zou alleen soms willen dat het niet nodig is en eigenlijk is het iedere winter hetzelfde liedje. Zijn uiteindelijke actie heeft alleen gisteren niks extra's opgeleverd, want ben wel gewoon terug gereden naar het punt waar hij er vandoor ging. En vandaar weer opnieuw verder rijden en boos dat bollie was.

Dancer_ misschien jongelui die bij de ingang van de wei vuurwerk gegooid hebben.
Zal anders ook even binnenkort kijken om even los te gooien in de bak. Soms dat hij even alle rugspieren los wil gooien en dit doet hij dan door als een jekko bokkend door de bak te gaan.
Heb helaas een fjord die heel goed weet wat hij kan doen en hoe sterk hij is. Beter gezegd gewoon veels te slim. Vind het bit ook martelwerktuig en gebruik het dan ook alleen eens in de zoveel tijd en alleen als het nodig is. Meestal is het al zo zodra hij dit bit uit mijn kofferbak ziet komen kom er al een baalhoofd op, want hij weet gewoon dat hij met dit me niks kan flikken. En zal je ook zien dat als ik dit bit 1x gebruik dat er niks gebeurt en daarna ook niks meer doet. Beestje heeft net zo hekel aan dit bit als baas, maar ja eigen schuld dikke bult.
Hackamore hoef ik niet te gebruiken buiten. Dan is het gewoon kop in de lucht, nek vastzetten en gaan. Baas heeft dan niks meer te vertellen.
Mijn stelregel wie zoet is mag met lange teugel lopen en word niks gevraagd. Wie stout is word ingeperkt en aan het werk gezet (en moet het dan eerst weer terug verdienen).